Help 250mg NEP gebomt!! Gevolgen?!

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik had mij 5 vandaag 5 gram nep besteld eerst 50 mg gesnoven 20 minuten later nog eens 100mg nu 6 uur later 250mg in mijn drinken opgelost en uitgedronken. Ik vermoed dat dit niet zo een ramp is? Graag advies

Waarschuwing:
Dit zijn zeer extreem hoge doseringen en onverantwoord gebruik. Dit is dus een voorbeeld hoe het niet moet.
Ten eerste lijkt het me handiger dit soort vragen te stellen vóórdat je een middel neemt buiten dat er op het openbare internet genoeg over de doseringen te vinden is van NEP. Dit is gelukkig goed afgelopen maar doe dit aub niet na mensen.

Laatst bewerkt door een moderator:

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Dacht Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan. Maar dit raad ik zeker niemand aan
Ik sta gewoon strak en gefocust plus de negatieve bijwerkingen. Maar daar gaan we niet dood van en nemen we er bij. Ik ben pro gamer nu door die focus. Na de wandeling is het effect precies versterkt maar aangenaam is het niet echt

OtherShore

Badass junkie
Als ik 150 Mg kon snuiven zonder problemen dat een bolletje van 250 Mg ook zou gaan.
150 mg NEP snuiven is normaal gesproken al een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minutes voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monster dosis.

Heb je de hoeveelheden nauwkeurig afgemeten?

VriendelijkeGebruiker

Experimenterende gebruiker
Ik haal altijd maar een upper maar ben dus verslaafd aan gewoon een random upper. NEP is toch een van de favorieten maar een bommetje doet bij mij minder dan nasaal.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
150 mg NEP snuiven is normaal gesproken een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minuten voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monsterdosis.

Heb je de significante afgemeten?
Niet echt noemenswaardige problemen enkel hartkloppingen en pijn op de borst. Ja heb het afgewogen had met een lepel uit het zakje in een glas gedaan natuurlijk was die nog wat nat vanbinnen dus kon ik het te veel er niet meer uit halen. Dus heb het risico gelopen. Maar het effect is niet echt om naar huis te schrijven meer negatieve dan positieve maar dat zal normaal zijn bij zo doseringen.het effect is ook niet wat moet zijn enigste dat er goed aan is dat ik super geconcentreerd ben voor te gamen. Ben ik ook blij mee

tequilavodka

Bewuste gebruiker
150 mg NEP snuiven is normaal gesproken een probleem. Ik was verslaafd aan dit spul. Zelfs na een half jaar dagelijks gebruik en torenhoge tolerantie was 150 mg nasaal in 20 minuten voor mij veel te veel. 250 mg oraal is ook een monsterdosis.

Heb je de significante afgemeten?
Ik voelde niks van de 50 mg dus dacht zal het verdubbelen. Ik moet altijd serieuze hoeveelheden nemen voor iets te voelen raar maar waar

OtherShore

Badass junkie
Ik voelde niks van de 50 mg dus dacht zal het verdubbelen. Ik moet altijd serieuze hoeveelheden nemen voor iets te voelen raar maar waar
Ik kan niet helemaal uitsluiten dat je atypisch reageert op NEP en andere drugs, maar ik vind wat je hier zegt niet geloofwaardig. En zelfs al zou je atypisch reageren dan vind ik het nog onverstandig dat je dit soort dosissen aan het bagataliseren bent. Het kan zijn dat je nu zo onder invloed bent dat je niet meer goed kan inschatten hoe het werkelijk met je gaat. Daarom zou ik je aanraden om niet meer bij te pakken. Hoe dan ook, ik hoop dat je er goed van afkomt.

tequilavodka

Bewuste gebruiker

Ik kan niet helemaal uitsluiten dat je atypisch reageert op NEP en andere medicijnen, maar ik vind wat je hier niet duidelijk zegt. En zelfs al zou je atypisch reageren dan vind ik het niet onverstandig dat je deze soort doseringen aan het bagataliseren bent. Het kan zijn dat je nu zo onder invloed bent dat je niet meer goed kunt inschatten hoe het werkelijk met je gaat. Daarom zou ik je aanraden om niet meer bij te pakken. Hoe dan ook, ik hoop dat het goed gaat.
Het is gedaan voelt mij te schadelijk voor het geen het maar voorstelt

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik had mij 5 vandaag 5 gram nep besteld eerst 50 mg gesnoven 20 minuten later nog eens 100mg nu 6 uur later 250mg in mijn drinken opgelost en uitgedronken. Ik vermoed dat dit niet zo een ramp is? Graag advies
Je luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?

Blijkbaar ook niks geleerd in de afgelopen maanden.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Je luistert toch nergens naar, dus waar zou dat advies precies voor dienen?

Blijkbaar ook niks geleerd in de afgelopen maanden.
Ik moet stoppen met die idiote doseringen het is trouwens de eerste keer dat ik nep gebruikt heb goed 450 Mg op meer dan 12 uur ben van plan aantal weken te stoppen want dit voelt psychose ook niet al te lekker. Trouwens 3 cmc neem ik niet meer had wel 5 gram 2mmc bij besteld maar waardeloos. Ik vond 3cmc best nog goed van effect en voldoende sterk. Zit te twijfelen voor weer bij te nemen maar dat gaan we lekker niet doen voelt nu al serieus fucked up

MR_CHIP

Badass junkie
ooh ben je weer terug met je bizar hoge doseringen eigenlijk dacht ik misschien is die al wel dood niet dat ik dat wil zeker niet maar als alles wat je zegt waar is (wat ik zeer zeker niet geloof) dan had je toch wel anders er mee om gegaan

tequilavodka

Bewuste gebruiker
ooh ben je weer terug met je bizar hoge doseringen eigenlijk dacht ik misschien is die al wel dood niet dat ik dat wil zeker niet maar als alles wat je zegt waar is (wat ik zeer zeker niet geloof) dan had je toch wel anders er mee om gegaan
Het is waar

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Nog even een andere vraag mijn laatste dosis nep was 5u40 is dit mogelijk voor rond 15uur klein beetje 2mmc te nemen en dan bedoel ik meer of het wel effect ga hebben en ik niks nodeloos verspil. Want pyros maken je blijkbaar tijdelijk ongevoelig voor andere drugs klopt dit? Uiteraard moet ik eerst serieus bekomen van die rotzooi

Bovenaan