HELP GEVRAAGD: V ERSLAAFD

ray1

Newbie
Afz: Iemand die zo'n 3x per jaar aan de HEROINE verslaafd is en ook 3 x per jaar weer afkickt.
Dit is nu al zo'n 3 jaar gaande en ik word er moe van, ik kan het niet meer.
Daarnaast ben ik een wedstrijd bodybuild atleet en heb een zware baan. Ik ben moe heel moe.
En dit maal valt het me zo zwaar om 5 dagen van heroine en of methadon of andere opiaten af te blijven, om maar niet ziek te worden.
Ik heb hulp nodig.
Ik weet dat ik het zelf moet doen heb dat ook vaker gedaan dan welke junk ook denk ik in Nederland, zou wat dat betreft wel in het guiness book of records kunnen.
Het kloten ervan is tijdens het afkicken de laatste maanden houd ik het 4 dagen vol "ZIEK " te zijn.
Om vervolgens doodleuk weer wat methadon of heroine te scoren !!!!
En dat terwijl ik er theorethisch dan nog maar 2 dagen vanaf ben om lichamelijk clean te zijn.
Het duurt bij mij ongeveer 5 tot 7 dagen om lichamelijk af te kicken, in die periode van ziek zijn heb ik nergens zin in, dus ook niet in trainen, dus train ik 4 dagen niet, gebruik weer.
Train dan ook niet omdat ik dan te stoned ben, om vervolgens weer een poging te doen om af te kicken een dag of 4 ( weer niet trainen) snap je en dit duurt nu al 16 weken.
Ik ben af gevallen van 104 kilogram met lichaamsvetpercentage van 7%
naar 95.5 kilogram met vetpercentage van 8 %
Zegt jullie misschien niet zoveel maar het is mij wereld, en ik word er zo depressief van, zo erg dat ik soms wou dat ik dood was.
Wie heeft een oplossing?
Een tijd terug kon je onder narcose afkicken in 24 uur, dat was heel duur.
bestaat dat nog? zoja hoe duur???
Laat ieman me helpen alsjeblieft, ik ga hier kapot aan. !!!!!!

:kots:

Pikachu

Wijs gebruiker
Misschien is het verstandig om proffesionele hulpverlening te zoeken. Er bestaan klinieken die je helpen om af te kicken van je verslaving, er zit er bij jou in de stad vast ook wel één. Mijn advies is om eens een afspraak te maken met iemand daar en te kijken wat ze adviseren.

speeseend

Wijs gebruiker
Ik zou professionele hulp zoeken :wink:

Tja, het is klote! Maar het gaat je enkel lukken wanneer je dit drugswereldje vaarwel zegt. Anders was je al clean geweest.

Start een heel nieuw leven, neem hiervoor de tijd en zoek, zoals in de post hierboven is aangegeven, professionele hulp. En praat er met mensen over die je volledig kan vertrowen.

Gr.,

Eend

psych-out

Bewuste gebruiker
het beste lijkt mij hier professionele hulp te gaan zoeken.
want het opkroppen enzo helpt ook niks. een vriend van mij was ook verslaafd aan heroine en kropte alles op, wou geen hulp, zeker geen professionele hulp omdat hij niet wou gezien worden als een bruinjunk. Hij heeft een jaar gelede zelfmoord gepleegd. dus ik hoop voor jou dat je de juiste keuze maakt. het begin is moeilijk maar als je stilletjes aan terug begint te komen in de normale wereld en je begint je terug gelukkig te voelen zonder dope dan ben je al heel ver en dan hou je ook vol
veel sterkte en succes

r@r@

Wijs gebruiker
Onder narcose afkicken heb ik 2 maanden geleden gedaan, kijk maar eens naar mijn berichten, is mij erg goed bevallen!!!

Je kan afkicken onder narcose bij Miroya in Amersfoort, tel.: 033 4 22 09 70.

Afkicken + eerste implantaat Naltrexon (opiaatantagonist) voor 8 weken wordt volledig vergoed door alle verzekeringen (AWBZ).

Ik wens je heel veel suc6! Enne... niet bang zijn, ik weet dat het een grote stap is, maar beter een moeilijke stap vooruit dan achteruit.

Groetjes, R@r@.

BganjaB

Newbie
hoi :)
ik snap je perfect!
doe ook aan bodybuilding.. ik leef er ook voor :)
wat jij nu moet doen in mijn ogen: prioriteiten stellen..
als je een westrijdbb'er bent, moet je ervoor gaan en proberen te focussen op je training, groei etc..

mss dat het daarmee lukt :)

gegroet, T

Sarori

Bewuste gebruiker
Wromtraxe zei:
Ik snap dat je je vervelend voelt. Doe het na deze niet meer oke?

Als het allemaal zo makkelijk was had hij hier geen topic geopend! Hij zegt juist dat hij niet meer kan stoppen omdat hij verslaafd is.

Dat blijkt wel uit je voortdurende terugvallen. Hoe klote het ook is dat je zwaar in zak en as zit, dit gevoel is misschien wel het laatste zetje dat je nodig hebt om nu echt te kappen. Zoek professionele hulp, die is er niet voor niets.

Des te eerder heb jij weer body-mass-verhoudingen om op te vreten.

Opa

Bewuste gebruiker
Vergeet ook niet dat een hulpverlener meer dan alleen afkicken kan bieden,
Als je bijv. een tijdje gesloten opname doet kan dat ook voor je werk "4 weken rust wegens stress" heten...

Plimu

Bewuste gebruiker
dag 1: niet gebruiken
dag 2: lekker gaan shoppen en jezelf verwennen
dag 3: lekkere sex met een prachtig vrouwtje
dag 4: met paar vrienden op vakantie gaan (als je je daar goed genoeg voor voelt)
dag 5: besefffen dat je echt dom bent geweest en jezelf beloven dat je dit nooit mer wilt (gebruiken = afkicken afkicken is kut en des te langer je door gaat des te kutter het is)

gwn jezelf veel aandacht geven, werkt dit niet ZOEK DAN PROFFESIONELE HULP, niet bang wezen, ze zijn hartstikke vriendelijk en zien jou niet als een minder persoon

suc6

Atropa

Bewuste gebruiker
104 kilo at 7 procent. Serieuze stats waarmee je al bijna direct het podium opkunt.

Misschien, maar denk dat je dat al weet, is de gedachte dat opiaten test verlagen en appetite, en je darmstelsel vertragen wel een motivatie om gewoon te kiezen om puur als de grootste en droogste kei on stage te gaan. Iets wat uiteindelijk veel bevredigender is.

Als je evt. sides van AS wilt verminderen zijn er betere alternatieven. Opiaten zijn daarom mede populair maar uiteindelijk veels te rigoreus. Eten, keihard trainen, fris gaan slapen, gear en veel seks. :wink:

Bovenaan