help!!!!!!! kinderen?!

jacey

Experimenterende gebruiker
Toen ik erachter kwam dat ik in verwachting was ben ik radicaal gestopt. Mijn angst is dat mijn kind slaapt en ik besluit dus iets te gaan gebruiken. Ze wordt dan opeens wakker en ik ben niet in staat om haar goed te verzorgen. Het verantwoordelijkheidsgevoel is inderdaad erg groot en je permiteert jezelf niet om voor een lekker gevoel van enkele uren, je kind op de tweede plaats te zetten.

Marcel

Belezen gebruiker
jacey zei:
Toen ik erachter kwam dat ik in verwachting was ben ik radicaal gestopt. Mijn angst is dat mijn kind slaapt en ik besluit dus iets te gaan gebruiken. Ze wordt dan opeens wakker en ik ben niet in staat om haar goed te verzorgen. Het verantwoordelijkheidsgevoel is inderdaad erg groot en je permiteert jezelf niet om voor een lekker gevoel van enkele uren, je kind op de tweede plaats te zetten.

Ben ik met je eens. Vrienden van ons die kids hebben en gebruiken doen dat dan ook niet op deze manier maar brengen de kids naar opa en oma en halen ze pas op als ze weer helemaal uitgerust en tiptop in orde zijn de volgende dag. Niks mis mee lijkt me. Overigens gebruiken ze erg bewust (laten testen, nemen geschikte hoeveelheid, nemen L-Tryptofaan, rusten goed uit).

Bovenaan