HELP LIVE

greenpower

Bewuste gebruiker
oxazepam/diazepam, veel suiker. Dat zou moeten werken, maar je zal er niet veel mee bereiken, laat het gebeuren. Als je je druk maakt word het alleen maar erger.

Voor het slapen gaan een capsule L-tryptofaan. Dit zorgt er voor, dat je hersenen meer serotonine gaan aanmaken. Belangrijk is om er niet bij te eten, gewoon innemen met wat water.

WAARSCHUWING
Nooit L-tryptofaan gebruiken als je anti-depressiva neemt. L-tryptofaan versterkt de werking van anti-depressiva.

's Ochtends een capsule L-tyrosine. Dit versterkt de aanmaak van dopamine.

Eén maal daags een eetlepel hennepzaadolie. Goed voor 5 ml omega-3 vetzuren. Deze versterken de prikkelgeleiding van het zenuwstelsel en stabiliseren de hersenen.

Verwar hennepzaadolie niet met hennepolie. De eerste is een legale spijsolie, verkrijgbaar in flessen van een halve liter. Hennepolie hoort thuis op lijst 1 van de opiumwet.

Alwis geeft 15% korting op al deze produkten.
http://alwis.w3diensten.com/

Daarnaast kun je meditatie cd's gebruiken. Heel vriendelijke cd's zijn Spirituele Gids en Oermoeder. Zie:
http://www.andreas333.com/circle/nl/index.php?pagina=cd/circleCD12.php

Om een trip snel af te bouwen
Drie gram vitamine C. Koop vitamine C bij voorkeur als poeder, veel goedkoper en gemakkelijk te doseren. Gebruik de dag voor een trip (of een operatie) geen vitamine C, dat verzwakt de werking van drugs. Na de trip juist extra vitamine C.
Als iemand in een bad trip terecht komt, los dan 3 gram vitamine C in vruchtensap op en laat hem/haar dat opdrinken. Een kwartiertje later is hij weer terug op aarde. Als alternatief kun je vitamine C spray spuiten in diens mond, maar dat wordt wel duur.

Maximale dosis vitamine C
De maximale dosis vitamine C kun je bepalen door dagelijks wat meer vitamine C te nemen. Je begint bijvoorbeeld met 2 gram en neemt dagelijks 500 milligram meer. Op een bepaalde dag krijg je diaree. Dan heb je de maximale dosis overschreden.

L

Lid 6909

Gast
Ben je nu aan het bad gaan?
Weetje dat bad gaan helemaal niet bestaat, zeg tegen jezelf dat alles wat je voelt een vlaag van geluk is! Praat jezelf gewoon positieve dingen in!!

Groetjess

Angramar Temenos

Badass junkie
Benzodiazepines. Niet krankzinnig veel naar binnen mikken... Dwz, niet meer dan 50 mg oxazepam.

Ik hoor dat vit. C wel wil helpen, maar ik weet niet hoever dat waar is..

honingolie

Bewuste gebruiker
uh, ik mag hopen dat hij niet nog steeds tript, post is een week oud mensen.. :beer:

Vitamine C is een placebo, het doet lichamelijk vrij weinig aan de trip (het kan immers geen 5-ht2a receptoren bezetten) maar een placebo effect kan evengoed helpen om de bad vibes te laten verdwijnen.. It's all in your head..

vogel

Bewuste gebruiker
na regen komt zonneschijn,, kracht is op kwetsbaarheid gebaseerd
jantje ,lacht, jantje huilt,
het leven is zwaar :kots: ,, maar mooi,, :P :) :rolleyes: :) :rockband: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
dan ga je toch gewoon weer goed,,,
je gaat toch niet je hele trip lopen huilen en kotsen,, :confused:
nadat je alles heb uitgekotst :kots: ,, ga je toch weer gewoon goed,,

blijf jij ook tijdens je hele trip,, kotsen,, en janken ..?

nee ikke niet,, nadat ik gekotst heb om de meest belangrijke redenen in my life,,,

krijg ik lachkicks om dinge die gewoon zo onserieuz lijken,,,

volgens mijn leer ik van beide :P :rolleyes:

tijdens een goede trip,, is er geen reden om langer als 20 minuten in dezelfde gedachte-emotie te blijven hangen,, wannneer je kotst is verschillend per persoon,,
ieder heeft zo zijn eigen periodes van kotsen,
de kots-periode kan wel langer als 20 minuten zijn
als je al de moeilijke emoties eruit heb gekotst,,
dan kan je je hoofd leeg maken voor de geometrische-paddoharmonie-trip,,,
dit heb iknog niet kunnen meemaken,,,ik barst steeds in tranen en kotsen uit
als je echt geen last meer heb van die emoties en dat kotsen , dan kan je geometrisch harmonisch één worden met de paddo,visuals

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Sorry voor deze post, ik lag in een bed en mijn vrienden hebben dat dus voor me gedaan :grin: Ik was niet heel hard bad aan het gaan ofzo, maar ik wou even weten waardoor ik de trip korter kon laten duren dus liet ik mijn vrienden inloggen op mijn account. Dus sorry alle df'ers voor deze spam :)

Meteen mijn wachtwoord veranderen trouwens :tearsofjoy:

DreamerOfDreams

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
uh, ik mag hopen dat hij niet nog steeds tript, post is een week oud mensen.. :beer:

Vitamine C is een placebo, het doet lichamelijk vrij weinig aan de trip (het kan immers geen 5-ht2a receptoren bezetten) maar een placebo effect kan evengoed helpen om de bad vibes te laten verdwijnen.. It's all in your head..

wat heb je meer nodig dan placebo?
waarom beseffen ervaren trippers dat niet en willen ze keer op keer dit "fabeltje" doorprikken tegenover de nieuwe gebruiker?

honingolie

Bewuste gebruiker
Ergens heb je daar gelijk in, maar mensen iets laten geloven wat lang niet altijd werkt vind ik ook niet goed.. Want het is absoluut geen garantie om een trip te laten stoppen.

Spatzi

Belezen gebruiker
Wat een rommel raden mensen aan om te slikken als er zogenaamd een 'bad trip' de kop op steekt zeg. Alles wat je nodig hebt is wat good vibrations, meer niet. Gewoon net even de juiste opmerking. Als je een goede tripsitter hebt, weet die vaak wel te helpen. "Weet je nog die keer, dat we in die fiat 500 naar Barcelona reden?" en hop, weg zijn de slechte gedachten en kom maar op met die lachbui... :wink: Goede herinneringen doen het altijd goed...

(Moet je ook wel echt met die persoon in een Fiat 500 naar Barcelona gereden zijn, anders denk je ook nog dat je geheugen je in de steek laat, maar goed...)

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Spatzi zei:
Wat een rommel raden mensen aan om te slikken als er zogenaamd een 'bad trip' de kop op steekt zeg. Alles wat je nodig hebt is wat good vibrations, meer niet. Gewoon net even de juiste opmerking. Als je een goede tripsitter hebt, weet die vaak wel te helpen. "Weet je nog die keer, dat we in die fiat 500 naar Barcelona reden?" en hop, weg zijn de slechte gedachten en kom maar op met die lachbui... :wink: Goede herinneringen doen het altijd goed...

(Moet je ook wel echt met die persoon in een Fiat 500 naar Barcelona gereden zijn, anders denk je ook nog dat je geheugen je in de steek laat, maar goed...)

Paddo's zijn gewoon niks voor mij, ik ben mentaal niet sterk genoeg. Goede vibes werken niet, ik moet leren me te laten gaan. Zodra ik de controle verlies ga ik bad, en ja, dat gebeurt nou eenmaal zo'n beetje met paddo's:wink: Overigens wel een grappe post ^^

djstayla

Belezen gebruiker
Doe het de volgende keer met een goede setting, sfeerlichten en dat soort dingen. Scheelt al een hele hoop, en als je al denkt dat je mentaal niet sterk genoeg bent, gewoon nog niet nemen :rolleyes:

vogel

Bewuste gebruiker
DreamerOfDreams zei:
honingolie zei:

wat heb je meer nodig dan placebo?
waarom beseffen ervaren trippers dat niet en willen ze keer op keer dit "fabeltje" doorprikken tegenover de nieuwe gebruiker?
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,, , , , , ,, , , ,
ik geloof niet in neuroleptica en antipsychotica en andersoortig antidepri-spul-ofzo,
ik geloof niet ,, zomaar gekkie worden en in psychose, ,enz,
ik geloof in trance, gif , LSD en vitamines :P
,, , , ,, , , ,, , , , , , , , , ,, , , , , , , ,, , , ,, , , , , , , , , , , , , , , , ,,
kwik en fluoride zijn zenuwgiffen (neurotoxisch) neurotoxic
van vitamine b12 word je minder zenuwziek
het is goed voor de zenuwen (myeline)

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php?title=Lsd
Onplezierige LSD en morning glory trips kunnen verzacht of misschien zelfs gestopt worden door het nemen van niacine (in de vorm van nicotine zuur oftewel vitamine B-3). Vitamine C kan het voorkomen van paranoia verminderen en het opraken van vitaminen in de adrenaline klieren voorkomen tijdens LSD trips.
De notes over niacine en vitamine C zijn gebaseerd op een paperback editie van Hoffer & Osmonds "The Psychedelics".

als ik elke dag LSD doe word ik gewoon nuchter na 3 of 4 dagen..
vaneen LSDtrip kan ik genieten,
als ik één keertje xtc , of dexamfetamine doe, zie ik 3 weken lang waanbeelden, en hoor ik stemmen in de tonen van de omgevingsgeluiden,,

J0rrit

Badass junkie
Vitamine C is de belangrijkste wateroplosbare antioxidant die het afweersysteem ondersteunt. Bovendien stimuleert vitamine C de vorming van leukocyten (witte bloedlichaampjes) en interferon. Diverse studies laten de positieve invloed van vitamine C op het afweersysteem zien:

Effect of vitamin C on common cold: randomized controlled trial. European Journal of Clinical Nutrition 24 August 2005, doi: 10.1038/sj.ejcn.1602261. Onlangs werd een 5-jarig dubbelblind onderzoek afgesloten waaruit blijkt –in overeenstemming met andere onderzoeken– dat het slikken van vitamine C verkoudheid helpt te voorkomen. De helft van 244 deelnemers slikte dagelijks 50 mg vitamine C, de andere helft 500 mg vitamine C. Verkoudheden kwamen het minste voor in de groep die de hoogste dosering vitamine C slikte.

Plasma Concentrations of Dietary and Nondietary Antioxidants are Low in Severe Asthma. European Respiratory Journal, 2005; 26(2):257-264. Uit dit onderzoek blijkt dat mannen en vrouwen met ernstige astma lagere hoeveelheden vitamine C en vitamine E in het bloed hebben dan mensen met milde astma. Deze studie suggereert dat het slikken van antioxidanten zoals vitamine C en E zinvol is voor mensen met ernstige astma.

Antihistamine Effect of Supplemental Ascorbic Acid and Neutrophil Chemotaxis. Journal of American College of Nutrition 1992; 11(2): 172-176. In deze studie slikten deelnemers dagelijks een placebo gedurende bepaalde weken, en vitamine C gedurende andere weken. Gekeken werd naar het effect van vitamine C op histamine en op neutrofielen (bepaalde witte bloedlichaampjes). In de weken dat vitamine C werd ingenomen, nam de chemotaxis (het bewegen naar bepaalde stoffen) van de neutrofielen met 19% toe, en daalde met 30% nadat werd gestopt met vitamine C. De hoeveelheid histamine in het bloed daalde met 38% wanneer vitamine C werd geslikt. Deze studie laat zien dat vitamine C indirect chemotaxis kan bevorderen door het remmen van histamine.

Bron: http://www.company4you.nl/shop/product_ ... cts_id=526

Dit alles pleit ervoor dat een ziekteverwekker of vergif ( drugs is vergif voor je lichaam ) dus sneller wordt afgebroken, je trip komt ten einde.

Bovenaan