HELP! Lsd tips?

AntiBenzo1312

Badass junkie
Hey hallo ik zit met een probleem ik heb 5zegels van 180ug, mijn verjaardagsfeest is bijna en dan zou ik een zegel nemen of een halve. Alleen niemand van mijn vrienden durft LSD te nemen ze zijn er bang voor of nog niet ready ervoor heb wel vaak 2cb met hun gedaan.
Mijn laatste keer lsd was in 2018 ik vond het overweldigend maar wel 1 van mijn mooiste trips ooit 2cb of truffels kan dit nooit evenaren. Mijn vraag is dus kan ik beter het alleen doen en gewoon buiten lopen en een beetje gamen op me kamer en videos kijken? Of gewoon op mijn verjaardagsfeest lsd nemen maar ben dan bang dat ik helemaal in mezelf gekeerd raak hun zijn meer in een party sfeer natuurlijk. Wat zouden jullie doen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als ik jou was zou ik het niet op je verjaardagsfeest in je eentje nemen als iedereen inderdaad in een andere sfeer zit en waarschijnlijk aan de alcohol zit(?)

Je kunt het alleen doen (doe ik meestal ook). Weleens eerder alleen getript? Dit is wel anders want je raakt er veel eerder van in jezelf gekeerd. Helemaal geweldig als je dat juist zoekt, niet zo prettig als je dat niet wilt.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als ik jou was zou ik het niet op je verjaardagsfeest in je eentje nemen als iedereen inderdaad in een andere sfeer zit en waarschijnlijk aan de alcohol zit(?)

Je kunt het alleen doen (doe ik meestal ook). Weleens eerder alleen getript? Dit is wel anders want je raakt er veel eerder van in jezelf gekeerd. Helemaal geweldig als je dat juist zoekt, niet zo prettig als je dat niet wilt.
Waarschijnlijk gaan ze allemaal smoken of 2cb. Lsd is hier best berucht omdat het zo heftig is en zo lang duurt. Ja de eerste keer dat ik lsd deed lag ik alleen maar op de bank met mijn ogen dicht.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Waarschijnlijk gaan ze allemaal smoken of 2cb. Lsd is hier best berucht omdat het zo heftig is en zo lang duurt. Ja de eerste keer dat ik lsd deed lag ik alleen maar op de bank met mijn ogen dicht.
Of het heftig is heeft grotendeels met de dosering te maken. Het duurt inderdaad wel lang. Jammer dat ze niet mee willen doen met een lage dosering, maar je kunt ze natuurlijk niet dwingen.

Ja, LSD kán heftig zijn maar volgens mij heerst er nog steeds dat stigma op, dat LSD altijd super heftig en eng is... Met een lage dosering valt dat imo echt wel mee.

Lekker een keer alleen trippen joh. Of eventueel toch een tripbuddy of tripsitter regelen.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Of het heftig is heeft grotendeels met de dosering te maken. Het duurt inderdaad wel lang. Jammer dat ze niet mee willen doen met een lage dosering, maar je kunt ze natuurlijk niet dwingen.

Ja, LSD kán heftig zijn maar volgens mij heerst er nog steeds dat stigma op, dat LSD altijd super heftig en eng is... Met een lage dosering valt dat imo echt wel mee.

Lekker een keer alleen trippen joh. Of eventueel toch een tripbuddy of tripsitter regelen.
Dan word het alleen want met een nuchtere tipzitter voel ik me echt oncomfortabel

AntiBenzo1312

Badass junkie
Er is ook nog een derde optie: gewoon een beetje geduld hebben tot een goed moment zich aandient. Ik zou daarvoor gaan. Trips uitstellen is een heel handige vaardigheid. Bespaart je een hoop vervelende ervaringen :wink:
Ik heb het ooit 1keer eerder gedaan maar lsd is geen grap je gaat echt naar een andere wereld ik had toen maar een halve genomen toen was ik al helemaal weg lsd is visueel zo duidelijk en het lijkt zo echt de visuals die je hebt

AntiBenzo1312

Badass junkie
Alleen LSD is ook leuk. Mijn eerste keer was alleen om een soortgelijke reden. Ze weten niet wat ze missen 😋
Ik ben wel een ervaren tripper heb heelvaak 2cb gedaan. 1keer lsd 2x truffels ketamine vaak. Ik zou het wel kunnen ik weet hoe ik me eraan over moet geven alleen moet dit goed plannen. En denk ik eerst voor een halve tab ga.

inner_search

Badass junkie
Als je het al een keertje alleen gedaan hebt kan het best. (Mss een benzo bij de hand.)

Dat oncomfortabel gevoel had ik vroeger ook om met een nuchter persoon te trappen , na meer trips gedaan te hebben vind ik het nu zelfs prettiger om alleen te trappen op lsd.

Zo heb ik vorige maand nog een trip gedaan waar een man of 10 nuchter was en ik als enige 100ug 1p Op had.

AntiBenzo1312

Badass junkie
Als je het al een keertje alleen gedaan hebt kan het best. (Mss een benzo bij de hand.)

Dat oncomfortabel gevoel had ik vroeger ook om met een nuchter persoon te trappen , na meer trips gedaan te hebben vind ik het nu zelfs prettiger om alleen te trappen op lsd.

Zo heb ik vorige maand nog een trip gedaan waar een man of 10 nuchter was en ik als enige 100ug 1p Op had.
Ziek man mij lijkt het ook wel chill alleen dan kan je je helemaal laten gaan want er is toch niemand bij

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Zo zie je maar weer dat iedereen anders is. Dit lijkt mij echt totaal niet prettig. Ik zou me heel erg bekeken en niet-vrij voelen. Ik vind trippen alleen fantastisch, maar als ik de keuze heb vind ik trippen met een leuk tripmaatje wel nog net wat bijzonderder. Uiteraard moet je je wel volledige op je gemak voelen bij je trip-buddy. Zo niet dan zou ik liever solo gaan.

inner_search

Badass junkie
Zo zie je maar weer dat iedereen anders is. Dit lijkt mij echt totaal niet prettig. Ik zou me heel erg bekeken en niet-vrij voelen. Ik vind trippen alleen fantastisch, maar als ik de keuze heb vind ik trippen met een leuk tripmaatje wel nog net wat bijzonderder. Uiteraard moet je je wel volledige op je gemak voelen bij je trip-buddy. Zo niet dan zou ik liever solo gaan.
Helemaal geen last van :grin:
Ik zou het dan weer niet zo prettig vinden met 1 tripsitter er bij (behalve men vrouw dan.)
Dan zou ik me de hele tijd aangekeken voelen en achterdochtig worden denk ik.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Helemaal geen last van :grin:
Ik zou het dan weer niet zo prettig vinden met 1 tripsitter er bij (behalve men vrouw dan.)
Dan zou ik me de hele tijd aangekeken voelen en achterdochtig worden denk ik.
Nee dat lijkt me ook niets. Ik snap dat sommige mensen voor de veiligheid een tripsitter erbij prettig vinden. Maar ik had het hier net over een trip-maatje (iemand die dus ook aan het trippen is) en niet een tripsitter. Alleen bij DMT heb ik gebruik gemaakt van een tripsitter. Dan ben je toch al zover van de wereld dat je je ook niet bekeken of onvrij voelt. En dan is het ook wel echt fijn als iemand op een veilige manier die hete pijp van je over kan nemen :sweatsmile:

inner_search

Badass junkie
Nee dat lijkt me ook niets. Ik snap dat sommige mensen voor de veiligheid een tripsitter erbij prettig vinden. Maar ik had het hier net over een trip-maatje (iemand die dus ook aan het trippen is) en niet een tripsitter. Alleen bij DMT heb ik gebruik gemaakt van een tripsitter. Dan ben je toch al zover van de wereld dat je je ook niet bekeken of onvrij voelt. En dan is het ook wel echt fijn als iemand op een veilige manier die hete pijp van je over kan nemen :sweatsmile:
Ooooo okee op die manier :grin:

Ik rookte dmt met the machine , dus geen probleem.
Alles in 1 puff binnen en tijd genoeg om the machine veilig weg te leggen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb nog nooit getript met een sitter..
Ofwel met een medetripper , of solo.
Men vrouw beschouw ik niet als sitter.
Misschien denkt jouw vrouw daar wel heel anders over...

Die pakt de verbanddoos er al bij en licht het ziekenhuis alvast in voordat die zegel onder jouw tong ligt. :tonguewink:

inner_search

Badass junkie
Misschien denkt jouw vrouw daar wel heel anders over...

Die pakt de verbanddoos er al bij en licht het ziekenhuis alvast in voordat die zegel onder jouw tong ligt. :tonguewink:
Nee die laat me gewoon echt men gang gaan en praat of kijkt zelfs niet naa me , hoe raar of waus ik ook ben/was.

Of ik moet zelf aangeven dat ik contact zoek of interactie wil.

Toegevende dat met heel men disso verslaving en achterbaks gedoe (wat nu achter de rug is.) De situatie wel veranderd heeft.
Maar dat is een ander verhaal..

Toen met die 10 andere was zij ook gewoon nuchter , laat ze me lekker men ding doen of gaat gezellig effe mee een wandeltje doen als het me daar effe te druk was.

Maarja iedereen pakt zen trip anders aan en je moet immers gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Planning is vooral key bij mij en lsd.
niet zo zeer setting , die creëer ik zelf toch :grin:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nee die laat me gewoon echt men gang gaan en praat of kijkt zelfs niet naa me , hoe raar of waus ik ook ben/was.

Of ik moet zelf aangeven dat ik contact zoek of interactie wil.

Toegevende dat met heel men disso verslaving en achterbaks gedoe (wat nu achter de rug is.) De situatie wel veranderd heeft.
Maar dat is een ander verhaal..

Toen met die 10 andere was zij ook gewoon nuchter , laat ze me lekker men ding doen of gaat gezellig effe mee een wandeltje doen als het me daar effe te druk was.

Maarja iedereen pakt zen trip anders aan en je moet immers gewoon doen waar je je goed bij voelt.

Planning is vooral key bij mij en lsd.
niet zo zeer setting , die creëer ik zelf toch :grin:
Was ook maar een geintje :wink:

Amfitamientje Power

Wijs gebruiker
Niet met vuur spelen maar gebruik vuur. Niet op straat blowen maar op de stoep. Altijd lsd maar niet op verjaardag. Of andersom. Alles is mogelijk. Wat past bij jou. Ik hou van roze. Wat is jou kleur? Zal ik roze gebruiken of toch maar niet? Help wat voor kleur zouden jullie gebruiken en waarom en op welke dag?

Boyman

Bewuste gebruiker

Grappig dat je dat zegt, dit idee had ik vroeger namelijk zelf ook heel erg. Truffels/paddo's dat viel allemaal wel mee maar LSD...! Daar moet je mee uitkijken, dat is echt wel voor de big boys, pas daar maar mee op. Nu dat ik van beide een aantal trips achter de rug heb vind ik LSD eigenlijk makkelijker te handelen dan truffels haha. Zeker een lage dosering LSD lijkt me voor bijna iedereen wel te handelen (of iedereen het even leuk vindt, is natuurlijk wel een ander verhaal).

Heb je het uiteindelijk nog gedaan @trippymeeuw?

Niet met vuur spelen maar gebruik vuur. Niet op straat blowen maar op de stoep. Altijd lsd maar niet op verjaardag. Of andersom. Alles is mogelijk. Wat past bij jou. Ik hou van roze. Wat is jou kleur? Zal ik roze gebruiken of toch maar niet? Help wat voor kleur zouden jullie gebruiken en waarom en op welke dag?

Gaat alles goed?

• Like
Waarderingen: Eik

AntiBenzo1312

Badass junkie
Grappig dat je dat zegt, dit idee had ik vroeger namelijk zelf ook heel erg. Truffels/paddo's dat viel allemaal wel mee maar LSD...! Daar moet je mee uitkijken, dat is echt wel voor de big boys, pas daar maar mee op. Nu dat ik van beide een aantal trips achter de rug heb vind ik LSD eigenlijk makkelijker te handelen dan truffels haha. Zeker een lage dosering LSD lijkt me voor bijna iedereen wel te handelen (of iedereen het even leuk vindt, is natuurlijk wel een ander verhaal).

Heb je het uiteindelijk nog gedaan @trippymeeuw?

Gaat alles goed?
Nog niet gedaan. Ben nog even aan het kijken van hoe en wat? Ik twijfel want als ik met vrienden 2cb gebruik is het meer een party setting niemand gaat echt heel diep in op de trip. Maar als je alleen tript op LSD kun je spiritueel er zoveel uithalen. Ik heb 1keer getript op lsd toen ik 16 was dat was mijn 1e trip ooit dat was nog steeds de ergste trip ooit ik ging door geometrische tunnels heen en het voelde alsof ik niet meer hier op deze wereld was ik voelde de wereld ook niet meer het gekke is dat ik maar een halve zegel had genomen.

Bovenaan