ik ben in het verlede 3 jar verslaafd geweest aan gassen van spuitbussen vb luchtverfrissers en heb daar veel slechte ervaringe mee gehad dor halucinaties enzo maar was er mee gestopt maar nu ben ik er trug mee begonne en kan ik niet meer zonder ik wil er mee stoppen maar dat lukt ni zonder wa hulp maar het laatste wat ik wil is da men pa het weet dit spul lijkt geen drugs maar is het eig zeker wel en hard drugs ik krijg halucinaties ervan ask er veel van heb in geademt nie allee die gassen ook da schuim in ademe ik zie vreemde mensen en wezens door men huis lope de deur gaat open en toe en ik krijg een heeel raar maar toch fijn gevoel ik ben zo tam als iets juist alsof ik hero gebruikt heb ik kan ni lopen ervan lig gewoon wat ik wil hier van af want het word alsmaar erger en wil hier echt vanaf ik weet dat jullie die dit nu leze denke wat is dat voor iemand komt hier af voor wa gassen en denkt da het vieze drugs is maar dit is ook zo serieus die halucinaties zijn levens echt en ik wil hier mee stoppe geef enkele tips hoe ik dit kan zonder dat men ouders dit te wete komen a u b en reageer ook als je dit zelf ook ooit gedaan hebt of nu ook doet ik doe het nu dagelijks dus voeg me mar toe op [email protected]