Help me a.u.b ! Problemen

Wesleydehallucinaut

Experimenterende gebruiker
Hey ik heb gisteravond echte trip pasta pep gebruikt kweetnietmeer hoeveel denk 1 gram ofso, en ik ben nu nog steeds wakker.
Ik begon om 9uur gisteravond en het is nu 13;49, maar mijn vraag is waar ik mij druk om maak: Ik krijg hem niet omhoog... Na hoelangen tijd of na wat te doen komt dit weer goed? En als ik drink dan blijft me keel droog.

AlvASt bedankt!~!!

Frisko

Badass junkie
whahahahahaha....
ga slapen!!
als je opstaat is het wel weer verholpen!!!

nu voel je je klein zeker??? whehe :P :openmouth: :grin:

Frisko

Badass junkie
geen idee,ik heb er zelf geen last van,ma ik denk da ik veel meer speed gebruikt heb als gij...
is dit de 1ste x dat je speed neemt???
dan denk ik eerlijk gezegd dat het nog niet helemaal weg gaat zijn...
wat ook wou helpen vroeger bij mij is een warme douche of een bad nemen!!!

maar het kan alsnog zijn dat het wel weg is als je opstaat straks...
veel suc6 met uwe kleine heer :smoke: :grin:

Wesleydehallucinaut

Experimenterende gebruiker
Ow oke ik zal even kijken ik reageer straks
Nou het is niet me eerste keer, wel me 1ste keer pasta pep..
voornamelijk normale pep.. maar khad het 5maande niet gedaan..

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Wesleydehallucinaut zei:
Ow oke ik zal even kijken ik reageer straks
Nou het is niet me eerste keer, wel me 1ste keer pasta pep..
voornamelijk normale pep.. maar khad het 5maande niet gedaan..
lol ik kreeg hem vanochtend ook al niet omhoog, en rond 15 uur komt er een vriendin... t'is te hopen dat het gaat gaan...

Delirium

Badass junkie
De sterkte van je pep heeft niks te maken met of het pasta of poeder is.

En trip-pep heb ik ook nog nooit van gehoord :confused:

Je hebt zelf de keuze gemaakt om speed te nemen, je kon toch wel verwachten dat je niet ging slapen na een hele gram? :tearsofjoy:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Weet je vriendin niet dat je pep gebruikt? Anders kun je toch gewoon vertellen waar het aan ligt?

Funky Monkey

Badass junkie
"Ben ik niet aantrekkelijk meer ofzo? Is er een ander in het spel? Waarom gaat dat ding niet omhoog? En waarom is die zo klein eigenlijk :rolleyes:"

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hahaha! :grin: Ja ik heb ook 'n paar keer benauwde momenten gehad met een vriendin die niet wist dat ik wat gebruikte... uiteindelijk toch wel gelukt... als ie eenmaal 'staat' dan gaat het ook goed ook. =) Veel succes.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Mondwerk en handwerk zijn de beste oplossing, en met een lieve vrouw die de humor er van kan inzien, komt alles weer goed.

Geduld, tijd en liefde en een beetje warmte doen wonderen.

Wat Frisko al zei ( die spreekt uit ervaring en ik ook) een heet bad en je leuter is zo weer terug.
Dus een warm bed en een warme slaapkamer helpen ook.

Tijdens het echt 'ramwerk' kunnen je ballen weer semi terug trekken in je lies op zoek naar meer warmte. Dat kan best wel pijnlijk zijn tijdens het doorstoten, een oplossing heb ik daar niet voor.

:mrgreen:

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
heb gisteren ook serieuse inspanning moet doen om het toch omhoog te krijgen, hebben alle mannen die speed nemen dit,???

Serenity

Badass junkie
Prachtig dit :mrgreen: Ga lekker in bad inderdaad en raak jezelf een beetje aan, maar vermijd het lekkerste deel. Plaag jezelf :wink: Wil altijd wel helpen. Of laat je meisje je 'plagen'. En inderdaad als ie eenmaal staat heb je ook wat :mrgreen:
is bij de meeste mannen iig zo.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Tijdens het echt 'ramwerk' kunnen je ballen weer semi terug trekken in je lies op zoek naar meer warmte. Dat kan best wel pijnlijk zijn tijdens het doorstoten, een oplossing heb ik daar niet voor.

Een cockring of een elastiek eromheen doet wonderen in zo een geval. Zorgt er voor dat het bloed blijft waar het moet zijn. Maakt ook het orgasme intenser, zorgen dat je niet bewusteloos gaat tijdens het komen, en je vriendin een Zidane verkoopt, pijnlijke herinnering.(voor haar)

sannetjuh

Belezen gebruiker
whaha ons mam zegt da je er een meid bij moet hale..met zijn 2e moet het ze vast lukke hem omhoog te krijge whaha

Bovenaan