help mij aub

bufione

Newbie
help mij aub.
ik heb vorige week 1 gram speed gesnoven op 1 nacht en over 3 weken 2 lijntjes coke nu zijn mijn ouders dat te weten gekomen en willen ze mij een bloedtest en urinetest laten doen , o psite heb ik gelezen dat dit na 1 week uit het lichaam is verwijderd nu is mijn vraag . Is dit zo?
alvast bedankt.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Waarom moet je een bloed en urine test doen als ze er al achter zijn gekomen?
Als mijn ouders erachter zouden komen zou ik het gewoon eerlijk toegeven.Ooit zullen ze er toch wel achterkomen,en daarbij ga ik daar niet om liegen eigenlijk.

XTC, speed / amfetamine en efedra zijn 48 - 72 uur aantoonbaar.

MetaalKonijn

Badass junkie
bufione zei:
help mij aub.
ik heb vorige week 1 gram speed gesnoven op 1 nacht en over 3 weken 2 lijntjes coke nu zijn mijn ouders dat te weten gekomen en willen ze mij een bloedtest en urinetest laten doen , o psite heb ik gelezen dat dit na 1 week uit het lichaam is verwijderd nu is mijn vraag . Is dit zo?
alvast bedankt.

Hoe zijn ze dat te weten gekomen als ik vragen mag?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
bufione zei:
help mij aub.
alvast bedankt.

na 1 week zijn deze stoffen idd volledig uit je lichaam verdwenen,
de test zal dus negatief zijn
maar wat maakt het uit, ze weten het toch al?

caatje

Badass junkie
als je bij de zoekoptie ff urinetest invoert krijg je zo een lijst met een stuk of 10 topics die erover gaan :wave:

Imke

Badass junkie
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
Aantoonbaarheid van cocaine is in je urine tot maximaal 72 uur en in je bloed maximaal 72 uur. :wink:
en in je haar uw hele leven :openmouth:

In je haar??? :confused: :openmouth:
jep in uw haar
uw haar is dna en daarin is het heel uw leven te vinden (hebbe ze me toch altijd wijsgemaakt)
geef hier eens iemand bevestiging in.

Je hebt gelijk!!! Kheb et opgezocht :openmouth:

''De enige plek van je lichaam waar drugs langer tot zeer lang aantoonbaar zijn, is je haar. Drugs slaan zich op in haar en afhankelijk van de lengte van je haar is je drugsgeschiedenis erin af te lezen. Als je je haar afscheert, is je drugsgeschiedenis van verdwenen. Haartesten worden in Nederland niet uitgevoerd.''

Icequeen

Bewuste gebruiker
schijnt dat er in mummy's sporen van cocaine gevonden zijn, dus het blijft inderdaad wel heel erg lang hangen...

JewCookie

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
Saivy zei:
schranziewanzie zei:
need^weed zei:
Aantoonbaarheid van cocaine is in je urine tot maximaal 72 uur en in je bloed maximaal 72 uur. :wink:
en in je haar uw hele leven :openmouth:

In je haar??? :confused: :openmouth:
jep in uw haar
uw haar is dna en daarin is het heel uw leven te vinden (hebbe ze me toch altijd wijsgemaakt)
geef hier eens iemand bevestiging in.

nee, geeen heel leven, maar wel een hele lange tijd, maanden of jaren..

JewCookie

Wijs gebruiker
Icequeens zei:
schijnt dat er in mummy's sporen van cocaine gevonden zijn, dus het blijft inderdaad wel heel erg lang hangen...

als je nu overleid met speed in je bloed, blijft het ook zitten als je dood gaat en men een mummie van je maakt :P

Bovenaan