Tmm

Newbie
Hey hallo iedereen

Ik heb ongeveer een 3 weken geleden zondag voor de eerste keer truffels gedaan. Viel heel hard tegen heb een badtrip gehad ik heb van die truffels een thee gemaakt maar wou enkel en alleen filosoferen en niet trippen, voor ik het wist zat ik een een badtrip.. ik ben iemand die al 6 jaar dagelijks wiet gebruikt/misbruikt
Nu na mijn ervaring van die truffels had ik heel veel moeite terug in de realiteit te komen, ik kon even niet onderscheiden of ik die paniekaanvallen kreeg van die trip die er is geweest of omdat ik nog wiet rookte
Dus heb ik met moeite wiet aan de kant gezet.. nu ben ik al ongeveer 1 week en een half " officieel" gestopt
De eerste week was echt heel moeilijk.. ik was hyperactief kon niet stilzitten had een snelle hartslag alles.. nu alles werd beter en beter
Gisteren heb ik iets raars meegemaakt! Ik wou beginnen studeren maar kon niet meer goed lezen. Ik zag vlekken op me blad op het plafond en in mn ooghoeken. Ik werd er paranoia van, dus ging ik douchen maar het hielp niet. Ik dacht mss ben ik oververmoeid sliep voor 10minuutjes en werd weer beter, mijn vraag is . VAN WAT WAREN DIE HALLUCUNATIES ? zijn dat ontwenningsverschijnselen? Stress? Of heeft het wel degelijk iets met die truffels te maken?

Zijn er nog cannabisverslaafde die zijn afgekickt en waanbeelden hadden?

Help a sister out! Allesinds bedankt om dit te lezen!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Waanbeelden heb ik nooit ervaren met stoppen van de wiet. Vermoed dat het de truffels waren ; een 'flashback' wellicht ?
Als het aanhoud / vaker gebeurt een arts bezoeken zou mijn advies zijn.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als het aanhoud lekker naar de huisarts gaan. Dat is het beste die heeft er voor geleerd.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
De vlekjes zien klinkt ook een beetje als de "voortekenen" van een migraine aanval. Heb je erna geen hoofdpijn gekregen? Ik zou ook zeker veel uitrusten en anders inderdaad naar de dokter.

Liefhebbertje

Bewuste gebruiker
Ik zie in vlekjesecht geen waanbeelden of flash back

Benbang datje een waangedachte ontwikkeld heb ondat jet niet niet kon verklaren en het dus bijna zeker hier doorzou kome ??
Dit is geen verwijd maar de manier waarop ik vragen stel

Ik de k echt dat je er te druk mee bezig bent en wat niet te standaard is koppel je daaraan?
Waarom is dit een hallucinatie

Te druk gemaakt bloedspiegel daling ipv sterretjes vierka tjes thats it ithink

Ook ikben geen dokter

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt niet echt als afkickverschijnselen van wiet, maar ook niet als flashbacks van de truffels. Je hebt gewoon wat vlekken gezien, dat kan ook als je flauw valt bijvoorbeeld. Niks aan de hand, maar je hebt het zelf in je hoofd nu aan de wiet of truffels gekoppeld waardoor je er zelf meer van maakt dan het is.

Fool

Badass junkie
Vlekjes zien komt normaliter gewoon door een iets te lage bloeddruk, of vermoeide ogen. Na een week hyperactief huppelkutten, je druk maken over een bad trip en ook nog de verplichting hebben om te moeten studeren kan ik me best voorstellen dat je lichaam even op pauze wilt. Helemaal als je ook nog eens last hebt van paniekaanvallen. Dat heeft in ieder geval niets met een flash back te maken, en ik heb er ook wel eens last van gehad als ik te laat nog aan het leren was. Meestal betekend dat dat het een goed idee is om te gaan slapen. :wink:

Als je nog steeds last hebt om de werkelijkheid te onderscheiden of nog paniekaanvallen krijgt raad ik je wel aan om z.s.m. een afspraak te maken bij je huisarts. Mentale problemen zijn niet om mee te kutten, en je kunt beter te vroeg hulp krijgen dan problemen laten hangen en verergeren. Wees hier overigens ook eerlijk over je drugsgebruik, anders ben je moeilijk te helpen!

Propps

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat het ook meer een paniekaanval is.

Begrijp in ieder geval dat bad trips eigenlijk niet bestaan alleen moeilijke momenten of momenten waarin je tegen vecht. Probeer na te denken waarom je een bad trip kreeg?

Fool

Badass junkie
Probeer na te denken waarom je een bad trip kreeg?
Ik heb wel een suggestie: onvoorbereid en met onredelijke verwachtingen een trip in gaan. Om je vervolgens kapot te schrikken wanneer het blijkt dat het anders is dan je verwacht had, en je de controle kwijt raakt. Meer onderliggende redenen heb je niet persé nodig.

En toegegeven, dat is oprecht angstaanjagend en daar mag je best even je tijd voor nemen. :wink:

Tmm

Newbie
Super bedankt allemaal voor jullie reacties!! Heeft me echt geholpen zeker jij bad ass junkie dank jullie wel!

Bovenaan