Help mij / Male - Female?

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Nice plantje, ik denk dat het een vrouwtje is, zie ik daar geen bruine stampers?
Boven de oksels zitten zo van die rare blaadjes als het ware en daaruit komen bij de vrouwtjes stampers die direkt bruin worden, heb die nog nooit gezien bij een mannetje.

Svstoned zei:
Nice plantje, ik denk dat het een vrouwtje is, zie ik daar geen bruine stampers?
Boven de oksels zitten zo van die rare blaadjes als het ware en daaruit komen bij de vrouwtjes stampers die direkt bruin worden, heb die nog nooit gezien bij een mannetje.

Ja het zijn inderdaad bruinige blaadjes in die oksels, dus het is een vrouwtje? :stoned:

Nog een ander vraagje, ik heb af en toe 2 blaadjes ertussen zitten die geel zijn en dan dood gaan, dit kan geen water tekort zijn. De planten staan buiten dus heeft dat er misschien iets mee te maken?

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Het is met die foto niet te zeggen of het een mannetje of vrouwtje is, het is net te ver af om het goed te kunnen zien.

Qua geel wordende bladeren; voedingstekort misschien?

De Sjeik zei:
Het is met die foto niet te zeggen of het een mannetje of vrouwtje is, het is net te ver af om het goed te kunnen zien.

Qua geel wordende bladeren; voedingstekort misschien?

Even zorgen dat je inzoomt op de foto, hij is groter als je beeldscherm hoor waarschijnlijk.

Bedankt?

Bovenaan