Help mijn maat is verslaafd!

Pilleboom

Newbie
Ik maak me de laatste tijd zware zorgen om een vriend van mij, hij heet erwin woont in zoetermeer bij ponyweide ; noordhoven ( huisnummer ben ik vergeten :stoned: )
Maar anyway ik heb zelfs ook de nodige ervaring met drugs, maar wat hij uitvreet is focking nie meer normaal, hijs snuift alles wat los en vast zit!
Egt een kk junk, en naar mij wil hij nie lusiteren, dit meot ophouden!
Maar naar mij en mijn vrienden lusiterd hij niet wat te doen!
Plz replay and help a fellow stoner out!

Psykaholik

Wijs gebruiker
Pilleboom zei:
Ik maak me de laatste tijd zware zorgen om een vriend van mij, hij heet erwin woont in zoetermeer bij ponyweide ; noordhoven ( huisnummer ben ik vergeten :stoned: )
Maar anyway ik heb zelfs ook de nodige ervaring met drugs, maar wat hij uitvreet is focking nie meer normaal, hijs snuift alles wat los en vast zit!
Egt een kk junk, en naar mij wil hij nie lusiteren, dit meot ophouden!
Maar naar mij en mijn vrienden lusiterd hij niet wat te doen!
Plz replay and help a fellow stoner out!
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
geeft hem eens een pak rammel :wink: :angry:

HDA

Bewuste gebruiker
Heb je ook zijn foto of zo ? Lengte en lichaamsgewicht ? :rolleyes:

Weet je "vriend" dat jij hier zijn naam en adres weergeeft ?

wausie91

Bewuste gebruiker
ga met een hele groep vrienden naar hem toe en probeer alsnog te praten luistert hij nog steeds niet dan kun je helaas niet zoveel doen tot dat hij een gevaar wordt voor zichzelf en voor anderen dan moet hij afkicken
(ik hoop dat het goedkomt met hem )

A

Anonymous

Gast
Confronteer hem. Je kan 2 reacties verwachten volgens mij:
- Ja, dat realiseer ik me nu pas, ik moet echt stoppen!
- Ach waar heb je het over rot toch op!

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
roep desnoods hulp in van derden, dus ouders, school of dergelijke
dit zal je vriend hoogstwaarschijnlijk zeer smerig van je vinden, maar als het echt uit de hand begint te lopen is er geen andere oplossing meer...

Pilleboom

Newbie
ken ook ze lichaams etc maarja hoeveel erwin zijn er wel niet in zoetermeer :wink: :beer:
Keb echt van alles al geproveerd en hulp van derden gaat het niet worden aangezien hij niet op school zit nog werkt...
en toen we met ze allen naar hem toe gingen en het hem vertelde rende hij weg! :smilingimp:

At least we tried

Lana

Wijs gebruiker
Misschien moet je 'm een tijdje aan z'n lot overlaten.
Mijn ervaring is ook dat hoe meer mensen achter je kont aanzitten, hoe meer je gaat gebruiken.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
misschien helpt het inderdaad dat jullie hem allemaal negeren en hem gewoon laten doen wat hij moet doen (volgens hem) en dan ziet hij miss in dat hij dit niet wilt en dat hij fout zit en zijn vrienden terug wilt

het is slechts een idee, ik wil alleenmaar helpen, maar ik zelf heb geen ervaring met sos verslaafde dus meer kan ik niet doen voor je

sterkte :wink:

Bovenaan