anoniem_meisje
Newbie
Bericht van een wanhopig meisje.
Mijn vriend en ik zijn reeds een jaar samen en wonen al samen,
het was de enige oplossing na een samenloop van problemen in beiden onze families.
Ik ben 19 jaar en mijn vriend is 22 jaar, we hebben elkaar leren kennen in de Lagoa.
Mijn vriend en ik gebruikten al drugs alvorens we elkaar leerden kennen.
We snoven elk weekend speed, namen op speciale gelegenheden xtc pillen (mijn vriend soms 15 stuks!) en rookten coke (mijn favoriet).
Toen we pas samen waren besloten we te stoppen, dat ging zonder enige problemen.
We hebben dat kunnen volhouden tot eindejaarsavond... tot we terug naar Lagoa gingen.
Nu zijn we halverwege april en we hebben nog geen weekend had zonder dat we speed of coke gebruikten.
Vorige week was ik echter overtijd en dus besloten we te stoppen met de drugs.
(Heb dan wel mijn maandstonden gekregen dus ben NIET zwanger.)
Dit weekend kwamen er vrienden langs en van het een kwam het andere...
Mijn vriend vroeg me of we samen enkele grams zouden kopen. Ik antwoordde neen.
Hij bleef maar zagen tot ik uiteindelijk toegaf.
Toen onze vrienden weg waren begon mijn vriend te huilen.
Hij vertelde me dat hij ook wou uitgaan en dat hij zijn vroegere leventje miste.
Dat hij niet gelukkig is als hij geen drugs heeft en dat hij er niet meer zonder kan.
Ik weet niet meer wat doen en wil stoppen met de drugs en me focussen op onze toekomst samen.
Kan iemand me helpen??
Mijn vriend en ik zijn reeds een jaar samen en wonen al samen,
het was de enige oplossing na een samenloop van problemen in beiden onze families.
Ik ben 19 jaar en mijn vriend is 22 jaar, we hebben elkaar leren kennen in de Lagoa.
Mijn vriend en ik gebruikten al drugs alvorens we elkaar leerden kennen.
We snoven elk weekend speed, namen op speciale gelegenheden xtc pillen (mijn vriend soms 15 stuks!) en rookten coke (mijn favoriet).
Toen we pas samen waren besloten we te stoppen, dat ging zonder enige problemen.
We hebben dat kunnen volhouden tot eindejaarsavond... tot we terug naar Lagoa gingen.
Nu zijn we halverwege april en we hebben nog geen weekend had zonder dat we speed of coke gebruikten.
Vorige week was ik echter overtijd en dus besloten we te stoppen met de drugs.
(Heb dan wel mijn maandstonden gekregen dus ben NIET zwanger.)
Dit weekend kwamen er vrienden langs en van het een kwam het andere...
Mijn vriend vroeg me of we samen enkele grams zouden kopen. Ik antwoordde neen.
Hij bleef maar zagen tot ik uiteindelijk toegaf.
Toen onze vrienden weg waren begon mijn vriend te huilen.
Hij vertelde me dat hij ook wou uitgaan en dat hij zijn vroegere leventje miste.
Dat hij niet gelukkig is als hij geen drugs heeft en dat hij er niet meer zonder kan.
Ik weet niet meer wat doen en wil stoppen met de drugs en me focussen op onze toekomst samen.
Kan iemand me helpen??
En zo te zien wil jij dat wel, maar hij niet. Als je wil stoppen met drugs doe dat dan gewoon? Laat je opnemen ofzo. En je vriend.. Tja. Zolang hij niet wilt stoppen en jij wel zie ik eigenlijk weinig toekomst in de relatie.