Help Natalie oud en nieuw door!

ballie15

Belezen gebruiker
Hallo allemaal!
Ik wil graag oud en nieuw door op de X.
Ik heb het een keer eerder gedaan met mysteryland.
Ik moest kotsen, heel accuut, zonder misselijkheid vooraf.
Vervolgens lichtelijke paniek. De hele dag in mezelf gekeerd gebleven, af en toe overgegeven. In de avond heb ik bij de eerste twee halve pillen ( een uur ertussen) Nog een halve bijgeslikt, ineens ging t prima.

Van tevoren goed gegeten, wellicht iets teveel water gedronken ivm uitdrogingspraatsels natuurlijk, je wilt je goed voorbereiden.

Ik ging er niet helemaal gerust in, dat zal hebben meegespeeld.

Maar nu:
Ik weet dus dat ik weer kan gaan kotsen, en hoewel ik me er niet druk over wil maken, kan ik dat niet zomaar vergeten...
Ik ga uit in Brussel, een vriend van me woont daar. Maar Mysteryland was buiten= vrij en blij kotsen...

Mijn plan:
- Gewoon, goed eten.
- Pilletje binnen, in huis nemen, met twee rennies. ( ergens anders gelezen)
- Effect afwachten, eventueel kotsen.
- Wachten op lekker gevoel.
- Op naar de Fuse! (Club)

Gaat het voor geen meter, blijf ik maar lekker op de bank, ben ik niemand tot last, behalve mezelf dan. Ik weet niet wat er gebeurt als ik bijslik. Dan ga ik na drie kwartier wel ff naar de wc, ik heb geen zin om eruit gegooid te worden...

Overigens laat mijn moeder de pillen voor me testen, ze werkt in de verslavingszorg, vind het niet leuk als ik wat slik, maar heeft dan liver maar dat ik weet dat ik slik.

Mijn vragen:
- Tips?
- Mening over plan?
- Wat is een goed percentage MDMA?
- Wat moet er (ivm de misselijkheid) NIET in zitten?

Graag serieuze reacties en geen: Het is gewoon slecht, niet doen.
Mijn moeder werkt dan wel met drugs, ze snapt er volgens mij verder weinig van. Ik denk dat ze zelf ook maar eens een pilleke moet happen...

Alvast bedankt,
reacties graag voor oud en nieuw, haha!
Ciao!

Jeller

Badass junkie
je moet er echt niet van uitgaan dat je er van gaat kotsen hoor.. gewoon vooraf eten, niet te vel en niet te weinig, slikken en feesten.. in het begin kan het mss even kantje boordje zijn, maar geef er niet direct aan toe en de misselijkheid verdwijnt wel zonder te kotsen

chr776

Experimenterende gebruiker
Wat je kan doen als je het overgeven voelt opkomen is heel diep en rustig in-uit ademen en vooral NIET! denken aan overgeven. Begin direct aan iets anders te denken. Dat kon bij mij wel eens helpen om niet te moeten overgeven. (Maar uiteindelijk ene keer overgegeven is de rommel normaal uit u denk ik en begin je goed te voelen)
En als je wat slecht begint te voelen ga even naar het toilet en klets wat koud water in je nek.
Die rennies, weet niet of ik dat zou doen!

Die lichtelijke paniek bij je 1e keer is ook wat normaal denk ik, ik had dat ook bij mijn 1e keer pil pakken. En de volgende keren ook... omdat ik aan niets anders kon denken dan dat ik opnieuw slecht zou gaan ervan. Bij u ging het nadien nog prima dan, bij mij helemaal niet. Was daar niet goed van, te fel verschoten denk ik omdat bij het overgeven die 1e keer draaiden mijn ogen ook weg alsof ik tegen de grond ging klappen.
Btw ik heb meer dan eens gewoon in een club overgegeven, als dat ineens en onverwacht opkomt heb je toch geen tijd meer om even naar toilet te gaan.. u gewoon even omdraaien.

chr776

Wat je kan doen als je het overgeven voelt opkomen is heel diep en rustig in-uit ademen en vooral NIET! denken aan overgeven. Begin direct aan iets anders te denken. Dat kon bij mij wel eens helpen om niet te moeten overgeven. (Maar uiteindelijk ene keer overgegeven is de rommel normaal uit u denk ik en begin je goed te voelen)
En als je wat slecht begint te voelen ga even naar het toilet en klets wat koud water in je nek.
Die rennies, weet niet of ik dat zou doen!

Die lichtelijke paniek bij je 1e keer is ook wat normaal denk ik, ik had dat ook bij mijn 1e keer pil pakken. En de volgende keren ook... omdat ik aan niets anders kon denken dan dat ik opnieuw slecht zou gaan ervan. Bij u ging het nadien nog prima dan, bij mij helemaal niet. Was daar niet goed van, te fel verschoten denk ik omdat bij het overgeven die 1e keer draaiden mijn ogen ook weg alsof ik tegen de grond ging klappen.
Btw ik heb meer dan eens gewoon in een club overgegeven, als dat ineens en onverwacht opkomt heb je toch geen tijd meer om even naar toilet te gaan.. u gewoon even omdraaien.

Inga

hallookes ballie,

Overgeven..de ene keer wel de andere keer niet. Ik heb er zelf ook geen verklaring voor. Ik laat de pil ook altijd thuis opkomen (ingeval van). Maar ik heb het onlangs toch meegemaakt op een feestje waar ik naar de wc moest sprinten toen barry white begon te zingen... Of het nu aan den Barry lag of aan de pil.... is voor mij nog steeds een groot vraagteken!!! :mrgreen:

Go with te flow zou ik zeggen en geniet van je avondje met of zonder kots :wave:

nutsss

Wijs gebruiker
Die rennies, die tip geef ik nogal eens nadat ik het weer op een ander forum gelezen had. En eerlijk is eerlijk, ik ben nooit meer misselijk geworden met pillen nadat ik een paar slechte ervaringen had. Het kan uiteraard tussen de oren zitten maar wat maakt dat uit? Als iemand me de tip geeft om een halve nuts reep op te eten samen met de pil en ik geloof erin dat het zou kunnen werken dan is het toch goed?!

Wat ook kan helpen is de pil fijn te stampen en in wat water of fris te roeren en opdrinken. Wel vies!

En de laatse mogelijkheid is nog om de pil te verpulveren en op te snuiven. Het brand als een gek maar zou wel moeten werken.

XpRnz

Ik zou zeggen, maak je vooral niet te druk. Het overgeven hoort er nou eenmaal bij bij sommigen. En als het eruit is gaat het meestal weer goed.

Een goede dosis kun je bepalen door 1 à 2 mg MDMA te rekenen voor elke kilo lichaamsgewicht. Meestal zijn p'tjes van rond de 100mg gewoon goed te doen voor vrijwel iedereen.

Succes ermee en geniet ervan! :)

ballie15

Belezen gebruiker
Bedankt!

Hola allemaal!
Hartstikke bedankt voor alle info en de serieuze reacties!
Ik heb besloten het gewoon te doen als ik me top voel, anders niet, dan ga ik maar aan de zuip.
Ik weet niet of er nog mensen naar de fuse gaan, ik ga in ieder geval wel en ik heb er zin an!
Veel plezier deze feestdagen!
Jullie lezen het nog wel...
Thanx.
Naat

ballie15

Belezen gebruiker
Eentje dan

Hola!
Ik lees net dat t misschien ook beter is om in 1 keer een hele drin te gooien.
Ik las dat men een halve erin gooide en dan er de hele tijd "tegenaan zat te hikken", dat ie niet insloeg zeg maar.
Dat herken ik wel, dat gevoel heb ik zo'n zeven uur lang gehad, daarna was ik totally happy.
Wat zijn de ervaringen daarmee?
Aanstaande vrijdag slikken we thuis een pilletje om te testen voor zondag zeg maar...Ik zal er dan wel ff opzetten hoe dat is gegaan...

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik heb nog nooit moeter overgeven van pillen, wel al paar maal van drank:tongueout:
Ik zou gewoon een pilletje nemen, vraag aan diegene of het der echt goeie zijn of normale, als echt goeie zijn zou ik gwn een halfje nemen en afwachten, moet je zelf zowat inschatten he.
Overgeven is echt maar zelden hoor van X, ken maar paar mensen die dat al hebben voorgehad, was dan ook maar 1* gebeurt by die mensen.
En ik denk dat je de dag zowiezo verrot gaat zijn, ik denk dat je echt niet de enige zou zijn, lig ook altijd hele dag na feesje in me bed(me of zonder vriendin :) )
Ik wens je in ieder geval een BANGELIJK nieuw jaar toe
.

ballie15

Belezen gebruiker
Lalalala

Nou, pillen zijn binnen, heb ze laten testen, maar stonden helaas niet in de database.
De twee dames van de testservice in Amsterdam waren vet relaxed, hebben goede tips gegeven en ik ben er helemaal tevreden over!
T zijn witte smilies en dat zegt geen ene anus.
We kregen wel de blauw/zwarte kleur, maar hoeveelheden zijn dus onbekend.

Ga in plaats van Brussel nu naar Happy6 in Antwerpen,
heb er ontzettend veel zin in, we zien t wel!

flashkop

Bewuste gebruiker
wat voor witte smileys zijn dat?
als hhet er zijn met wenkbrouwen zou ik zeker maar en halve nemen als je het niet veel doet want die met die wenkbrouwen zijn echt bangelijk...

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Kotsen na pillen... hier nog eentje!

Mijn ervaring is het gewoon maar laten gaan als het opkomt. Zodra het eruit is, voel ik me helemaal top. Ik heb het echt een hele lange tijd gehad dat ik elke keer als een pil ging werken, ik moest kotsen. Of het nou een halfje of een hele, een goede of een mindere pil was.

Maar de laatste keer ging het opeens goed. Had wel heel even een klein beetje de neiging, maar mijn vriend ging me afleiden en ik ademde even diep in en uit en toen was't ok. Denk echt dat bij bij mij ook tussen mijn oren zit. Ben namelijk een keer (de 4e keer dat ik pillen gebruikte) voor het eerst over mijn nek gegaan, midden op de dansvloer. :flushed:
Was niet heel lekker en toen ging iemand een joint aansteken naast me... en jah, die lucht kon ik net ff niet hebben.

Sinds die tijd was het elke keer raak, tot de laatste keer. Even hopen dat ik me er nu weer overheen kan zetten.

jappe_1991

maat van mij had dat ook je kan best een medicatie capsule leeghalen , je pil verpoederen en daar in doen zo krijg je de vieze smaak niet en moet je niet overgeven

Weednator

Bewuste gebruiker
Ik heb nu met oudjaar ook XTC gepakt ( 2de keer ) . 1ste keer had ik 3 pillen gepakt en moest ik niet overgeven , nu met oudjaar maar 2 pilletjes en ik moest wel overgeven , Ik had van te voren al wel veel bier en wiet op .

flashkop

Bewuste gebruiker
Weednator zei:
Ik heb nu met oudjaar ook XTC gepakt ( 2de keer ) . 1ste keer had ik 3 pillen gepakt en moest ik niet overgeven , nu met oudjaar maar 2 pilletjes en ik moest wel overgeven , Ik had van te voren al wel veel bier en wiet op .
Wss is dat bier dat de boosdoener is geweest, je moet eens een pilletje in een koolzuur houdende stof gooien, dan begint het helemaal te bruisen.
Er ontstaat dus een hele hoop gas in je maag en dat moet eruit, of in de vorm van een boer, of in de vorm van iets anders...

Bovenaan