Hallo allemaal!
Ik wil graag oud en nieuw door op de X.
Ik heb het een keer eerder gedaan met mysteryland.
Ik moest kotsen, heel accuut, zonder misselijkheid vooraf.
Vervolgens lichtelijke paniek. De hele dag in mezelf gekeerd gebleven, af en toe overgegeven. In de avond heb ik bij de eerste twee halve pillen ( een uur ertussen) Nog een halve bijgeslikt, ineens ging t prima.
Van tevoren goed gegeten, wellicht iets teveel water gedronken ivm uitdrogingspraatsels natuurlijk, je wilt je goed voorbereiden.
Ik ging er niet helemaal gerust in, dat zal hebben meegespeeld.
Maar nu:
Ik weet dus dat ik weer kan gaan kotsen, en hoewel ik me er niet druk over wil maken, kan ik dat niet zomaar vergeten...
Ik ga uit in Brussel, een vriend van me woont daar. Maar Mysteryland was buiten= vrij en blij kotsen...
Mijn plan:
- Gewoon, goed eten.
- Pilletje binnen, in huis nemen, met twee rennies. ( ergens anders gelezen)
- Effect afwachten, eventueel kotsen.
- Wachten op lekker gevoel.
- Op naar de Fuse! (Club)
Gaat het voor geen meter, blijf ik maar lekker op de bank, ben ik niemand tot last, behalve mezelf dan. Ik weet niet wat er gebeurt als ik bijslik. Dan ga ik na drie kwartier wel ff naar de wc, ik heb geen zin om eruit gegooid te worden...
Overigens laat mijn moeder de pillen voor me testen, ze werkt in de verslavingszorg, vind het niet leuk als ik wat slik, maar heeft dan liver maar dat ik weet dat ik slik.
Mijn vragen:
- Tips?
- Mening over plan?
- Wat is een goed percentage MDMA?
- Wat moet er (ivm de misselijkheid) NIET in zitten?
Graag serieuze reacties en geen: Het is gewoon slecht, niet doen.
Mijn moeder werkt dan wel met drugs, ze snapt er volgens mij verder weinig van. Ik denk dat ze zelf ook maar eens een pilleke moet happen...
Alvast bedankt,
reacties graag voor oud en nieuw, haha!
Ciao!
Ik wil graag oud en nieuw door op de X.
Ik heb het een keer eerder gedaan met mysteryland.
Ik moest kotsen, heel accuut, zonder misselijkheid vooraf.
Vervolgens lichtelijke paniek. De hele dag in mezelf gekeerd gebleven, af en toe overgegeven. In de avond heb ik bij de eerste twee halve pillen ( een uur ertussen) Nog een halve bijgeslikt, ineens ging t prima.
Van tevoren goed gegeten, wellicht iets teveel water gedronken ivm uitdrogingspraatsels natuurlijk, je wilt je goed voorbereiden.
Ik ging er niet helemaal gerust in, dat zal hebben meegespeeld.
Maar nu:
Ik weet dus dat ik weer kan gaan kotsen, en hoewel ik me er niet druk over wil maken, kan ik dat niet zomaar vergeten...
Ik ga uit in Brussel, een vriend van me woont daar. Maar Mysteryland was buiten= vrij en blij kotsen...
Mijn plan:
- Gewoon, goed eten.
- Pilletje binnen, in huis nemen, met twee rennies. ( ergens anders gelezen)
- Effect afwachten, eventueel kotsen.
- Wachten op lekker gevoel.
- Op naar de Fuse! (Club)
Gaat het voor geen meter, blijf ik maar lekker op de bank, ben ik niemand tot last, behalve mezelf dan. Ik weet niet wat er gebeurt als ik bijslik. Dan ga ik na drie kwartier wel ff naar de wc, ik heb geen zin om eruit gegooid te worden...
Overigens laat mijn moeder de pillen voor me testen, ze werkt in de verslavingszorg, vind het niet leuk als ik wat slik, maar heeft dan liver maar dat ik weet dat ik slik.
Mijn vragen:
- Tips?
- Mening over plan?
- Wat is een goed percentage MDMA?
- Wat moet er (ivm de misselijkheid) NIET in zitten?
Graag serieuze reacties en geen: Het is gewoon slecht, niet doen.
Mijn moeder werkt dan wel met drugs, ze snapt er volgens mij verder weinig van. Ik denk dat ze zelf ook maar eens een pilleke moet happen...
Alvast bedankt,
reacties graag voor oud en nieuw, haha!
Ciao!