HELP (overdosis D:?) (Verwijder maar)

kaasbaas

Badass junkie
Ik heb zojuist 1 pil (10mg) zolpidemtartraat genomen (slaap middel) maar heb ook nog 4 biertjes op een uur of 2 geleden. Ik wilde eigenlijk een halve nemen maar ben afgeleid en nam perongelijk de hele pil.

Is dit dodelijk met 4 biertjes?

(stom stom stomme ik ><)

VERWIJDER DIT DRAADJE MAAR
 

pascal828

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

Kotsen? En hopen dat er nog niet veel is opgenomen.
En volgens DF is één glas alcohol in 1.5u afgebroken. Weet niet of er nu nog wat in je lichaam zit.

Weet niet of het helpt, maar veel drinken en uitpissen.
 

drain bamage

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

Ok sorry maar dit is nogal tegenstrijdig voor mij: grappig alswel tragisch!
Ik vind je een toffe gast, komt wel goed maar schroom niet om een professional te raadplegen. :wink:
 

kaasbaas

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

pascal828 zei:
Kotsen? En hopen dat er nog niet veel is opgenomen.
En volgens DF is één glas alcohol in 1.5u afgebroken. Weet niet of er nu nog wat in je lichaam zit.

Weet niet of het helpt, maar veel drinken en uitpissen.

Ok want ik kan mezelf denk ik echt niet aan 't kotsen maken ><. Ik heb wel is met 1 of 2 biertjes 1 pilletje op en daar kreeg ik geen klachten van. Natuurlijk komt 't dan wel harder aan maar niet dat ik me ongemakkelijk voelde.
 

drain bamage

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

Ik ken de stof niet maar wat is de normale gangbare dosis?
Bijsluiter?
Anders idd gewoon vinger in je strot!
 

kaasbaas

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

drain bamage zei:
Ok sorry maar dit is nogal tegenstrijdig voor mij: grappig alswel tragisch!
Ik vind je een toffe gast, komt wel goed maar schroom niet om een professional te raadplegen. :wink:

Ik weet het haha, héél erg dom van me dat ik niet opletten. Dit is een hele gerust stelling. Als 't slecht gaat dan haal ik mijn moeder er maar even bij ;P.
 

drain bamage

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

J0S zei:
drain bamage zei:
Ik ken de stof niet maar wat is de normale gangbare dosis?
Bijsluiter?
Anders idd gewoon vinger in je strot!

1 pil (10 mg dus)

Bijsluiter: http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 4&rId=1015
Ik denk dat het wel goed komt, ik lees -weliswaar als leek- dat het afgeraden word om het niet te combineren met alcohol dat heb jij dus wel gedaan het zij in lichte maten en ik denk dat mocht je het combineren met alcohol de fabrikant wel een waarschuwing had afgegeven waarin stond dat je naar een huisarts moet gaan oid. aangezien haast iedereen ter wereld alcohol gebruikt. :wink:
Ik denk dat je in een nogal diepe slaap terecht komt. :wink: Sweet dreams.
 

kaasbaas

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

drain bamage zei:
J0S zei:
drain bamage zei:
Ik ken de stof niet maar wat is de normale gangbare dosis?
Bijsluiter?
Anders idd gewoon vinger in je strot!

1 pil (10 mg dus)

Bijsluiter: http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 4&rId=1015
Ik denk dat het wel goed komt, ik lees -weliswaar als leek- dat het afgeraden word om het niet te combineren met alcohol dat heb jij dus wel gedaan het zij in lichte maten en ik denk dat mocht je het combineren met alcohol de fabrikant wel een waarschuwing had afgegeven waarin stond dat je naar een huisarts moet gaan oid. aangezien haast iedereen ter wereld alcohol gebruikt. :wink:
Ik denk dat je in een nogal diepe slaap terecht komt. :wink: Sweet dreams.

Dankje! DANKJE! Sja ik dacht zo van "NEEEE, dalijk dan is het toch teveel alcohol..." en dan moet ik gewoon een antwoord krijgen. Nou dat word lekker slapen dan vandaag :grin:. Hartstikke bedankt en excuses voor mijn onoplettende gedrag.
 

drain bamage

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

+ jij bent toch nogal fors (no disrespect niggah) wat wellicht in deze situatie in jouw voordeel kan werken.
 

iSmokex

Bewuste gebruiker
Re: HELP (overdosis D:?)

Nathaniel zei:
drain bamage zei:
ik lees -weliswaar als leek- dat het afgeraden word om het niet te combineren met alcohol
Ik zou maar goed door blijven zuipen dan :grin:


:P
Scherp opgemerkt!

& TS, ik hoop voor je dat het goed komt, maar zo te horen wel. Wel een lullig foutje hoor! Had mij ook zo kunnen overkomen xP
 

drain bamage

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/PBaYbOnp7hU&hl=nl_NL&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/PBaYbOnp7hU&hl=nl_NL&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
:P
 

kaasbaas

Badass junkie
Re: HELP (overdosis D:?)

Jawel, ben nu wel erg sufjes maar helemaal goed gekomen. Was gewoon erg paniekerig :). Bedankt voor jullie hulp!
 
Bovenaan