Help! Spacecake voor in de magnetron.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Hallo,

Wij willen vanavond het liefst een spacecake maken, maar we hebben een klein probleempje. De oven wil namelijk niet meewerken, het schermpje staat vast en nu kunnen we er niets mee. Vanavond kan de oven niet gemaakt worden maar we willen toch iets van een cake maken. Is er een recept voor spacecake in de magnetron? Of anders iets vergelijkbaars.

Ook zaten we te denken aan wietthee, we zijn met z'n tweeën. Wat raden jullie qua hoeveelheid wiet aan?

Ik heb gezocht op het forum en google en kon niet zo veel bruikbare informatie vinden over wietthee en wiet i.c.m. een magnetron. Als jullie andere suggesties hebben horen we het graag!

Gr! :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
maak cakebeslag, en bak in de koekenpan, een soort van pancakes. net als pannenkoeke, maar dan ietsje dikker, en het vuur op laag. wacht tot het getold is, dan omdraaien.
===
smelt twee eetlepels boter, en daar de groene kruiden in mengen, aten afkoelen.

breng melk aan de kook(halve liter) voeg daar aan toe, twee theelepels cacao, en twee volle eetlepels suiker. gie dit bij de wietboter, en dan door een zeef
===
bij eten altijd minder dan je rookt.

je kan ook de volledige dosis verwerken, maar drink dan niet e hele kop ineens leeg. wacht een uur of anderhalf.

JAKHALS

Newbie
wie kent m nou niet ga naar youtube of een andere filmpjes site en zoek op: bakken met baard! .die kan je vele recepten met hasj of wiet uitleggen :stoned:

Wietpep

Experimenterende gebruiker
Je moet zorgen dat je eerst boter ervan maakt .
Als je dat doet kan je de wiet eruit zuiveren
en heb je een mindere vieze smaak. Van het boter
kan je bijna elk gerecht maken als er maar boter
in hoort Pannekoeken pizza's cakies en je kan het
ook gewoon met een plakje kaas doen :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
omg, ik dacht al, wtf heb ik nu weer gezegd, maar ik zie net dat er een andere naam bij deze avatar staat.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Wietpannenkoeken zijn ook best lekker

gwn eerst wiet in melk laten koken en met die wietmelk het gewone recept voor pannekoeken volgen

Bovenaan