1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

HELP urine test!

Discussie in 'De coffeeshop' gestart door illievdb, 8 jun 2019.

Changes GGS Verslavingszorg
  1. illievdb

illievdb Newbie

Beste,

ik was gepakt met deale en blowe door me school en sindsdien doen me ouders urine teste.
    ze doen deze testen random dus het is niet dat ze elke maand deze test doen. ik heb gistere een blowtje gerook omdat me ouders tot maandag samen weg zijn en een vriend van me zijn dat als je het weer maar 1x doet het maar 4 dagen ofso in je urine blijft zitten.

mijn vraag is dus in hoelang is het denkje uit me urine? en kan ik er nog wat tegen doen wat het sneller laat afbreken?

en als ik word gepakt en ze toevallig deze week/wanneer ze terug zijn een test doen. wat is de beste smoes?

2. ketakoekjes

ketakoekjes Belezen gebruiker

• Occasional users (up to three times a week): 3 days
    • Moderate users (four times a week): 5 to 7 days
    • Chronic users (daily): 10 to 15 days
    • Chronic heavy users (multiple times a day): more than 30 days
    Cannabis metabolites are fat-soluble, which means they bind to fat molecules in your body. As a result, it can take some time for them to leave your system.

3. illievdb

illievdb Newbie

Thanks man, weet je zeker dat het maar 3 dagen is? En weetje wat over chloor tabletten die schijnbaar als je er overheen plas de THC urinetest negatiefe uitkomst heeft?

4. De Dunne

De Dunne Badass junkie

acht.zes vindt dit leuk.
Laden...