[ HELP ] Voorgedraaide Joints

Ik leg jullie even mijn situatie uit:

Ik ben Jaap, 14 jaar oud en zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn.
Ik blow nu ongeveer een jaar lang, en sinds 2/3 maanden dagelijks.
Vroeger rookte ik altijd voorgedraaide joints en werd ook altijd,
altijd KÁNKÉR stoned. Maar nu ik zelf ben begonnen met me jointjes
te draaien word ik van 1 jointje gewoon niet meer stoned. Pas als
ik er een gram wiet inflikker word ik een klein beetje stoned.
Ik rook nu op een normale schooldag, ( van 8:00 tot 16:00 ) 3 joint.
1tje rook ik op de fiets onderweg naar school, in de morgen dus.
Als ik thuis kom kan er wel een Jointje bij en voordat ik ga slapen
is het ook heerlijk om nog een lekkere hasj joint door de kop te
trekken. Ikzelf gooi nooit zo heel veel wiet in me joint, maar ik
versprijd het gewoon goed en m'n jointjes roken altijd wel lekker
weg. Ik gooi in 1 jointje waarschijnlijk 0.2 gram, niet al te sterke
wiet van de Smartshop.

Nou heb ik 2 vragen aan jullie:

1 - Hoe kan het dat ik van voorgedraaide kanker stoned word
en van zelf gedraaide niet ?

2 - Hoeveel wiet/hasj gooien jullie in je jointje? Bijv. 1 gram,
0,5 gram enz..

:stoned:

Flameon

Badass junkie
In voorgedraaide joints zit naar mijn weten ook niet veel, dus daar zal het niet aan liggen.
Het zal inderdaad komen door je tolerantie denk ik. Het is net zoals met alcohol drinken. Eerst word je van 3 glazen bier aangeschoten, een paar jaar later heb je er 30 nodig voor hetzelfde effect. Bij een joint is dat net zo geregeld

Flameon zei:
In voorgedraaide joints zit naar mijn weten ook niet veel, dus daar zal het niet aan liggen.
Het zal inderdaad komen door je tolerantie denk ik. Het is net zoals met alcohol drinken. Eerst word je van 3 glazen bier aangeschoten, een paar jaar later heb je er 30 nodig voor hetzelfde effect. Bij een joint is dat net zo geregeld

maar ookal zou ik nu een voorgedraaide opsteken, ik word echt zó heftig stoned.. maar als ik nu 10 zelfgedraaide rook heb ik wss het zelfde effect :confused:

TrippyShit

Badass junkie
Dat zit gewoon tussen je oren. Zelfs toen ik 2jaar blowde werd ik nog relaxt stoned van minder dan een halve gram in een jointje. Je bent niet pas stoned als je alleen maar stom zit te lachen enzo he. Helemaal als je elke dag rookt en zoveel dan wordt je op het laatst gewoon relaxt van blowen. Tuurlijk zijn er ook lachkicks enzo maar niet zoals vroeger. Pas als je 30jaar rookt kan ik me voorstellen dat je er een gram in moet gooien om relaxt stoned te worden. Na 1 jaartje hoor je van een halve gram in je joint nog gewoon stoned te worden. Dat zit gewoon tussen je oren. Mijn mening..

Flaffie

Wijs gebruiker
@#$% JAAP %$#@ zei:
Ik leg jullie even mijn situatie uit:

Ik ben Jaap, 14 jaar oud en zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn.
Ik blow nu ongeveer een jaar lang, en sinds 2/3 maanden dagelijks.
Vroeger rookte ik altijd voorgedraaide joints en werd ook altijd,
altijd KÁNKÉR stoned. Maar nu ik zelf ben begonnen met me jointjes
te draaien word ik van 1 jointje gewoon niet meer stoned. Pas als
ik er een gram wiet inflikker word ik een klein beetje stoned.
Ik rook nu op een normale schooldag, ( van 8:00 tot 16:00 ) 3 joint.
1tje rook ik op de fiets onderweg naar school, in de morgen dus.
Als ik thuis kom kan er wel een Jointje bij en voordat ik ga slapen
is het ook heerlijk om nog een lekkere hasj joint door de kop te
trekken. Ikzelf gooi nooit zo heel veel wiet in me joint, maar ik
versprijd het gewoon goed en m'n jointjes roken altijd wel lekker
weg. Ik gooi in 1 jointje waarschijnlijk 0.2 gram, niet al te sterke
wiet van de Smartshop.

Nou heb ik 2 vragen aan jullie:

1 - Hoe kan het dat ik van voorgedraaide kanker stoned word
en van zelf gedraaide niet ?

2 - Hoeveel wiet/hasj gooien jullie in je jointje? Bijv. 1 gram,
0,5 gram enz..

:stoned:

Je doet er 0,2 gram in?
doe er eens 0,5 gram in.
In een voorgedraaide zit ongeveer 0,3 gram.
ga minder blowen dan word je sneller stoned.
Volgens mij ben jij niet al te slim.

Flaffie

Wijs gebruiker
@#$% JAAP %$#@ zei:
ExceptionalInsight zei:
@#$% JAAP %$#@ zei:
maar ookal zou ik nu een voorgedraaide opsteken, ik word echt zó heftig stoned.. maar als ik nu 10 zelfgedraaide rook heb ik wss het zelfde effect :confused:
Dan koop je kutwiet.

meestal silver hase :smoke:

Silver hase is een van de betere wietsoorten dus ik snap niet dat je in je eerste verhaal verteld dat je meestal niet zulke sterke wiet haalt.

MCHZK

Belezen gebruiker
Pretkikker zei:
stoere jongen, jij hoort erbij!

Is niet goed voor je school... Stop ermee.

ik kan het alleen beamen dat het niet goed is voor je schoolresultaten , heb zelf door het blowen 2 jaar verneukt en mogen opnieuw doen :)

buzzrider

Wijs gebruiker
Misschien omdat je het nu meer doet ?

Tolerantie...

En als het daar niet aan ligt is er 1 simpele oplossing:

Als je niet stoned word van zelfgedraaide jointen, maar wel van voorgedraaide joints (wat ik overigens niet begrijp): KOOP ER DAN VOORGEDRAAIDE :P

Extisi

Wijs gebruiker
Hoe krijg je mee dan? Je bent 14 toch?
Laat je een vriend voor je halen, vraag dan is wat voor soort hij haalt. Want dat weet je niet als je zelf niet gaat.

Sarz

Belezen gebruiker
Wel apart hoor. Ik word juist amper stoned van voorgedraaide jonko's. Als ik ze soms bij een grote zak krijg, haal ik ze gewoon open om de inhoud als tabak te gebruiken voor mijn eigen jonko. En als ik dan zie wat er in zit.. :( Niet echt hoeveelheden om knetter van te worden..

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat klopt SarZ. Maar het ligt ook écht aan de weed hoor. De ene keer haal ik het bij de ene coffeeshop, en dan word ik niet stoned. Inderdaad.
De andere keer haalde ik een voorgedraaide bij een andere shop, en dan werd ik knetterstoned, terwijl ik voor beide 3 euro neertelde. Want zo duur zijn hier de voorgedraaide.
Dus dat is een beetje raar... maar ik ben het ook wel met je eens hoor..je kan beter gewoon zelf draaien, weet je precies wat er in zit.

Extisi zei:
Laat je een vriend voor je halen, vraag dan is wat voor soort hij haalt. Want dat weet je niet als je zelf niet gaat.

In de Smartshop van Apeldoorn geven ze aan minderjarige mee, die mensen daar hebben 1 klant per dag ofzo.. dus zijn ze gaan beginnen met het verkope van hasj en wiet

splifftail

Belezen gebruiker
@#$% JAAP %$#@ zei:
Extisi zei:

In de Smartshop van Apeldoorn geven ze aan minderjarige mee, die mensen daar hebben 1 klant per dag ofzo.. dus zijn ze gaan beginnen met het verkope van hasj en wiet

En beste Jaap, dat heb je dan bij deze om zeep geholpen. Jammer voor jou. Maar goed 14 jaar, eerst maar eens 18 worden dan he...don't blow it, eerst je school maar ns afmaken. Kanker zeg.

splifftail zei:
@#$% JAAP %$#@ zei:
Extisi zei:

En beste Jaap, dat heb je dan bij deze om zeep geholpen. Jammer voor jou. Maar goed 14 jaar, eerst maar eens 18 worden dan he...don't blow it, eerst je school maar ns afmaken. Kanker zeg.

En hoezo heb ik die bij deze om zeep geholpen volgens jou ?

splifftail

Belezen gebruiker
Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak.... :grin:

splifftail

Belezen gebruiker
@#$% JAAP %$#@ zei:
splifftail zei:
Wel beste Jaap, 14 jaar oud en je zit in de 3e klas van Sprengeloo Apeldoorn, discretie is een schone zaak.... :grin:

zeg nou maar gewoon wat je bedoelt :grin:

Dat snap je wrs toch pas als je 18 bent...of voor een gesloten deur van smartshop staat, of van je moeder huisarrest krijgt.... :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
splifftail zei:
@#$% JAAP %$#@ zei:
Extisi zei:

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Aight, 14 jaar, en nu al dagelijks aan het blowen. En dat 3 keer per dag!
Ik zie een rooskleurige toekomst voor jou! Dat jou ouders dit goedkeuren is echt uit den boze.

Maargoed, ik vind het wel grappig xD. Lekker doorgaan joh, verneukt je toekomst niet ofzo.
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen toch?

(sarcasme moge duidelijk wezen)

buzzrider

Wijs gebruiker
Mirrorball zei:
Aight, 14 jaar, en nu al dagelijks aan het blowen. En dat 3 keer per dag!
Ik zie een rooskleurige toekomst voor jou! Dat jou ouders dit goedkeuren is echt uit den boze.

Maargoed, ik vind het wel grappig xD. Lekker doorgaan joh, verneukt je toekomst niet ofzo.
Een joint in de morgen is een dag zonder zorgen toch?

(sarcasme moge duidelijk wezen)
nee hoor, "dat kan bij mij niet gebeuren, ik heb het in de hand" :rolleyes:

Extisi

Wijs gebruiker
"Ik heb het in de hand. Dat overkomt mij niet."
Dat hoorde ik mezelf zó vaak zeggen toen ik begon met blowen. En nu rook ik elke dag wel een paar..
Ik sta op en denk: "Hoe ga ik hem vandaag weer regelen."
Het is zo gebeurd, vind ik . :flushed:

splifftail

Belezen gebruiker
Extisi zei:
"Ik heb het in de hand. Dat overkomt mij niet."
Dat hoorde ik mezelf zó vaak zeggen toen ik begon met blowen. En nu rook ik elke dag wel een paar..
Ik sta op en denk: "Hoe ga ik hem vandaag weer regelen."
Het is zo gebeurd, vind ik . :flushed:

De mens is een autonoom wezen, waarom doe je dan iets dat je eigenlijk niet wilt dan? Bij topic over craving in subforum cocaine staat goede en bruikbare info hierover. Geluk!

Extisi

Wijs gebruiker
Omdat het mij niet echt interesseerd of ik elke dag blow...
ik voel me er goed bij :) Ik wilde alleen zeggen dat heel veel mensen denken: "Oooh het blijft maar bij 1 keer. Of misschien een paar keer! Elke dag gebruiken? Mij gebeurt dat niet!"
Maarja, dat gebeurd bij sommige dus wél. :) En dat vinden veel mensen erg, dat ze een soort van verslaafd zijn, maar ik vind dat niet zo erg..

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Omdat het mij niet echt interesseerd of ik elke dag blow...
ik voel me er goed bij :) Ik wilde alleen zeggen dat heel veel mensen denken: "Oooh het blijft maar bij 1 keer. Of misschien een paar keer! Elke dag gebruiken? Mij gebeurt dat niet!"
Maarja, dat gebeurd bij sommige dus wél. :) En dat vinden veel mensen erg, dat ze een soort van verslaafd zijn, maar ik vind dat niet zo erg..

Ligt er ook een beetje aan of je een rugengraat hebt ja of te nee,,maar indd,,het komt vaak genoeg voor. en daarbij kan ik me het wel voorstellen dat mensen het erg vinden dat ze ergens aan "verslaafd" zijn geraakt.

Sarz

Belezen gebruiker
@#$% JAAP %$#@ zei:
Extisi zei:

In de Smartshop van...

Als je dat zo wilt houden zou ik het maar uit je post halen.. Denk dat ze dat bedoelen :rolleyes:

TrippyShit zei:
Dat zit gewoon tussen je oren. Zelfs toen ik 2jaar blowde werd ik nog relaxt stoned van minder dan een halve gram in een jointje. Je bent niet pas stoned als je alleen maar stom zit te lachen enzo he. Helemaal als je elke dag rookt en zoveel dan wordt je op het laatst gewoon relaxt van blowen. Tuurlijk zijn er ook lachkicks enzo maar niet zoals vroeger. Pas als je 30jaar rookt kan ik me voorstellen dat je er een gram in moet gooien om relaxt stoned te worden. Na 1 jaartje hoor je van een halve gram in je joint nog gewoon stoned te worden. Dat zit gewoon tussen je oren. Mijn mening..

Irie bredren,

Heb hier niks aan toe te voegen. :stoned:

Bovenaan