Help! Waarom ga ik nooit bad?!

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik ben nog nooit bad gegaan! Ik blow geregeld veel te veel op een avond, en ook met de waterpijp kan ik zo ver gaan als ik wil. Ook op paddo's heb ik niet één keer het gevoel gehad dat ik geen controlle had of mezelf in de ervaringen verloor.

En dan lees ik wel reports van mensen die helemaal flippen, paranoid worden, vervallen in eeuwige ellende, zelfs tot huilens aan toe.

En het klinkt vreemd... maar waarom heb ik zoiets nooit?

Ik begin zo ondertussen benieuwd te worden naar hoe het is om bad te gaan!

Skippy

Wijs gebruiker
geloof mij, bad gaan is geen pretje, alleen het bijkomen is geweldig,
Misschien ben jij wel imuun voor bepaalde stoffen, of heb je er wel heel veel van nodig om bad te gaan.
Iedereen kan bad gaan..

Zelf ben ik bad gegaan op jointjes, voelde me slap, 2 handen in mn zij van iemand die me opving, voor de rest voelde ik He le maal niks...
Op het moment van bijkomen was ik zo waaus.. op xtc 1 keer bad gegaan en zowat gestikt in eigen kots, geen pretje...
Op LSD bijna bad gegaan, gekotst, geen pretje
Op cocain geflipt, geen pretje

Van alle drugs waarop ik bad ben gegaan vond ik het niks aan dus snap niet waarom je zo nieuwsgierig ben, je bent er even niet, dat is alles, en je voelt je of zwaar kut of in de hemel.... naar mijn ervaring

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
Ik ben nog nooit bad gegaan! Ik blow geregeld veel te veel op een avond, en ook met de waterpijp kan ik zo ver gaan als ik wil. Ook op paddo's heb ik niet één keer het gevoel gehad dat ik geen controlle had of mezelf in de ervaringen verloor.

En dan lees ik wel reports van mensen die helemaal flippen, paranoid worden, vervallen in eeuwige ellende, zelfs tot huilens aan toe.

denk dat je niet echt meer bad kunt gaan van blowen als je al wat ervaring hebt...
denk dat dit alleen de eerste keren kan
bij paddos juist hetzelfde volgens mij, tenzij je echt overdreven veel pakt :) ...

ben ook nog nooit bad gegaan, en ben daar heel blij om :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ook nog nooit bad gegaan, wel soms het gevoel gehad dat ik teveel ophad maar dat is niet erg, beetje kotsen of ff last hebben en het is over

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Het ligt ook aan je eigen instelling. Wat de een als bad ervaart, ziet de ander als leerzame ervaring. Doet me denken aan schranzie, hij kan volgens mij ook nooit bad gaan, puur door zijn eigen instelling; het kan hem niet 'zwaar' genoeg zijn als het om trippen gaat (toch :wink: ). Ik vind dat wel apart! :)

Heb je bij je paddotrips echt nooit het idee gehad dat je geen controle had? Ik wel namelijk maar ik had er geen moeite mee om los te laten, misschien is dat bij jou ook zo.

A

Anonymous

Gast
Oke bauke, om bad te gaan moet je de drug die je jezelf toedient onderschatten, ofwel jezelf overschatten, denken dat het niets is.
Iemand die 'respect' heeft voor een drug, zou een fijne relatie daarmee hebben, iemand die wat toedient om fuckedup te raken zal eerder bad gaan dan iemand die een entheogene ervaring wilt hebben.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik ga niet volledig akkoord bob, grotendeels wel maar het kan ALTIJD misvallen, dat je bijvoorbeeld een normale joint rookt in de snikhete zon en dat je plotseling heeeeeel erg stoned word zonder dat je dat eigelijk wou

A

Anonymous

Gast
Heb je toch jezelf onderschat door je eigen 'sweet spot' niet te hebben kunnen vinden, in mijn ogen.

MetaalKonijn

Badass junkie
Mwah, 't kan altijd wel een keer misgaan. Al ben ik van wiet smoken nog nooit bad gegaan. Van spacecake wel.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik ben ook nog nooit bad gegaan, mijn eerste paddo trip was niet super maar dat kwam door de set en setting, die was verneukt dus... Verder kan ik van wiet alleen maar beetje te moe en loom worden voor mij gevoel maar echt 'bad' gaan niet...van xtc trouwens ook nooit :hearteyes: :hearteyes:

spacekonijn

Badass junkie
bad gaan gebeurd door slechte voorbereiding en onverwachte dingen die gebeuren in je trip.

bad gaan van space-cake is een eitje, dus als je bad wilt gaan eet maar eens een flinke lading space-cake :wink:

Lana

Wijs gebruiker
Is toch leuk als je nooit bad gaat. Heb je alleen maar geluk mee.
Ik denk ook dat het deels je eigen aanleg is, als je een heel relaxed figuur bent, die alles wel neemt zoals het komt, zul je minder gauw bad gaan denk.

Ik hoef ook nooit te kotsen ofzo van iets gelukkig.
Maar bij sommige dingen kan ´k weleens een beetje para worden. Staat er een kachel aan ergens, zie ´k zo de boel in de fik vliegen, of denk ik ja hoor, ik voel het al, koolstofmonoxide.
En dan kijk ik naar de rest: hebben die het niet door ofzo?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Wil je bad gaan?
Neem 2 porties paddo's 3 trips Lsd, Ga midden in de nacht een een heel donker bos staan vlak bij een kerkhof en laat je door 3 grote bosnegers in je reet pakken en met als achtergrond muziekje frans bauwer :cry:

Veel plezier :mrgreen:

Nee serieus....
Ik zou er niet om zeuren als ik jou was....

Bal0n

Badass junkie
Ik dacht ook altijd dat ik niet bad kon gaan. Maar als je dat denkt ga je toch een keer hard op je bek, geloof me :). Wees niet overmoedig, want die kleine paddestoeltjes grijpen je je bij je kraag :)

fun

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Ik dacht ook altijd dat ik niet bad kon gaan. Maar als je dat denkt ga je toch een keer hard op je bek, geloof me :). Wees niet overmoedig, want die kleine paddestoeltjes grijpen je je bij je kraag :)

Hier kan ik me wel een beetje bij aansluiten.
Ik dacht ook dat ik niet bad kon gaan, geen idee wat het is en hoe kan iemand nou bad gaan? dat KAN je toch niet???

De hoeveelheid heeft er niet veel mee te maken, alhoewel ik denk dat je een grotere kans hebt om bad te gaan als je (te)veel neemt.
Maar ik ging altijd goed op hoge doseringen (4-5 porties) en de laaste keer "slecht" (uurtje een kutgevoel) op maar 1/3 portie!

Sleutel is Set&Setting.
Voel je jezelf wat minder, of is de omgeving opeens heel kut (in mijn geval buiten adem, veel te heet zonder drinken 2,5 uur in een volle treincoupe moeten zitten met starende mensen) dan heb je kans fout te gaan.
Ik kon het die keer nog redelijk voorkomen door het even rustig aan te doen en ff op adem te komen.

Ik weet ook niet hoeveel jij normaal neemt om eens te trippen, maar ik zou zeggen verken je grenzen, maar wel voorzichtig!
Ookal kun je niet echt een overdosis hebben met paddos, een hele sterke badtrip wil je niet meteen meemaken!

Imke

Badass junkie
Ik dacht ff dat er hier stond : Help! Waarom ga ik noiit in bad?! :flushed:
Mja heb nog maar 2 keer echt bad gegaan, en da was echt nie geestig, twas zelfs angstaanjagend... de 1ste keer begon ik te piekeren over alles en nog wat en zag ik allemale verschrikkelijke dingen voor mij, mensen die sterven enzo.. ik kreeg het warm, begon helemaal te trillen en zag helemaal wit, de 2de keer was ik op een feestje, en ik droomde helemaal weg, ik bleef een tijdje stokstijf staan en voor me te staren, toen zag ik plots lichtflitsen en schoot ik trug wakker en tierde ik heel hard, al de mensen rondom mij natuurlijk lachen... :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
dat je van weed nooit slecht gaat is vrij logisch he, niet?

dat je int begin ene slechte ervaring krijgt kan wel eens gebueren maar als je al lang blowt is het logisch dat je niet slechtgaat..

paddo's kan je wel altijd eens slecht van gaan, maar wss heb je altijd al geluk gehad :)

als je al voor de rest geen drugs gebruikt is het logisch dat je nooit slechtgaat eigenlijk.. ik ben in mijn hele leven ook nog maar een paar keer slecht gegaan, maar dan kon ik er mij meestal nog vlug overzetten..

bij alcohol was dat overgeven, dus na het kotsen ben je weer in orde
bij weed was dat lichamelijk te zwak en loom, gaat over na een uurtje
bij paddo's was dat alle besef kwijt, maar dat ervaarde ik eigenlijk niet als slecht

Jeller

Badass junkie
als je nooit slecht gaat gebruik je ofwel 'pussy' drugs (zoals weed) ofwel neem je nooit genoeg van iets zodat je het nooit als hard ervaart..

ok dit klinkt allemaal wel sotere praat maar uiteindelijk komt het daar wel op neer..

drink bijvoorbeeld eens 20 pinten en als het dan nog niet slecht gaat met je rook dan 3 joints na elkaar..

eigenlijk wist je het antwoord al op je vraag hé, je kent waarschijnlijk goed je eigen grnenzen of je kan er 'goed 'tegen.. of ge smoort alleen maar en daar gaat ge moeilijk slehct van e

Rain

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:

Mischien ken jij je grenzen heel goed?

Als je echt bad wilt gaan zou je van iets een overdosis moeten nemen.. Maar zoiets hoor je niet te willen. Xtc is zo eigenlijk de enigste drugs waar ik me nooit kut bij heb gevoeld, dus dat is ook nog het enigste dat ik gebruik. ( op alcohol na )

BacingsPen

Badass junkie
Ik betwijfel ook of ik ooit bad ga van paddo's of wiet... Het gevoel van paddo's voelde als de realiteit, en blowen zorgt er gewoon voor dat een deel van je dromen uit komt :)

HOE WIL JE DAAR BAD DOOR GAAN?!

naja, in mijn ogen dan eh...

Van 20 bier praat ik zoals jeller zegt al heel anders...

Rain

Bewuste gebruiker
[quote="SpacingBen"

[/quote]Niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. De 1 kan er tegen de ander niet.

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
Ik betwijfel ook of ik ooit bad ga van paddo's of wiet... Het gevoel van paddo's voelde als de realiteit, en blowen zorgt er gewoon voor dat een deel van je dromen uit komt :)

naja, in mijn ogen dan eh...

Van 20 bier praat ik zoals jeller zegt al heel anders...
van paddo's kan je zeker ook slecht gaan hoor.. moest je bijvoorbeeld te horen krijgen dat je je jaar onverwachts moet overdoen als je aant trippen bent ofzo.. kdnek niet dat je dan alles nog zo leuk zal ervaren

of neem eens 5 gram gedroogde mexicaanse.. veel controle zal je ook niet meer hebben..

Freaky high

Bewuste gebruiker
ben 1 keer bad gegaan op wiet =D echt geen lachertje. ik begon me heeeel draaierig te voelen en had heel de tijd kokhalzingen. opeen begon ik te kotsen als een gek! een half uur lang!! maar daarna voel je je wel wat beter. als ik er zo op terugkijk vind ik het wel grappig dat dit mij overkomen is :stoned:

Dags

Bewuste gebruiker
ik denk dat je tijdens paddo's heel beinvloedtbaar bent. Dus is mijn advies:

4/5 gram mexicaanse en dan in een kamer met rood licht gaan zitten en hele negatieve muziek opzetten.

Dit zou bij mij wel werken denk

wiet busje

Belezen gebruiker
waarom HELP! ?? wees blij dat je nooit bad gaat. Kwestie van set & setting, die bij jou dus altijd goed genoeg geweest zijn. Wees er blij mee :)

MissDior

Bewuste gebruiker
Tja bad gaan...
Ik heb dr ook nooit last van, heb al heel wat paddo's enzo gehad, en dan is het tog wel leuk dat je als meisje van 53 kilo, de stoere jongens moet helpen omdat ze bad gaan van dezelfde dosering. Zo ging dat vroeger in ieder geval.

Ik denk dat het vooral licht aan je eigen geestesgesteldheid, hoe je je op dat moment voelt. Daardoor zou je wel bad kunnen gaan.

Maar van xtc mdma moet ik nogal snel kotsen, en ook met uitgaan enzo. En ddan ga ik tog niet slecht, gwoon ff na de plee het eruit gooien en verder dansen (met een kauwgompie :mrgreen: ) Terwijl ik mee heb gemaakt dat mensen helemaal slecht gingen omdat ze een beetje misselijk waren.

Maar bad gaan lijkt me egt geen pretje laat dat duidelijk zijn.

Bovenaan