HELP!

Hallo ik ben een meisje van bijna 15 jaar en ik heb wel eens geblowed..
Ik heb het volgens mij maar 6 x in totaal gedaan maar dan 1 joint met 4 mensen ofso..
ik heb ook wel eens 2 joints met ze 2e achter elkaar maar meer niet.
Ik doe het zeker niet dagelijks en ben er nu mee gestopt.. en wat ik gedaan heb is hasj en wiet,meestal voorgedraaid.Dus dat is weinig.
Ik doe het bijna nooit en toen ik het deed was het maar een paar x en niet zo sterk.Ik blowde dus niet regelmatig.

Ik heb nu al een lange tijd niet geblowed,omdat ik gestopt ben.
alleen ongeveer anderhalf maand gelden 1 haaltje serieus,verder nix..
En dat ik voor het laatst ECHT geblowed heb is al 2 maanden geleden ongeveer.,,

Maar ik had toen ik klein was epilepsie,en nu viel ik bijna flauw op school, ik kon amper normaal lope en schrijven het leek wel of alles in automatische handeling ging en ik was heel duiselig,heel eng dus.
Dus zometeen moet ik naar de dokter om te kijken of het werkelijk epilepsie was.. :(

Dus ze gaan waarschijnlijk bloed afnemen of zoiets..

Maar mijn vraag is dus nu,kunnen ze zien dat ik ooit geblowed heb..?
daar ben ik juist zo bang voor,hebbe jullie nog tips ofso? :confused:

Bedankt alvast!

groetjes een onervaren meisje.. :rolleyes:

hallotje

Bewuste gebruiker
bdk zei:
dat zien ze niet na anderhalve maand hoor met die paar jointjes.
en waarom zou de doktor dat moeten merken?
ze moeten dan echt naar drugs op zoek gaan met testen,
dat is waarschijnlijk niet het geval :wink:

inderdaad dat is waar... maar de dokter zegt het dan heus niet tegen je ouders :wink: :stoned:

Maarja wat willen ze doen dan als je het vinden? Moet je dan meer zorgpremie betalen ? :rolleyes: Je zit wel safe dus :smoke: SmokeOn!

sannetjuh

Belezen gebruiker
hmm me broer heeft bij t leger gezete..moeste om de zoveel tijd getest worde op drugs..en zelfs dan vinde ze nog niks whaha..dus ben nie bang!

buzzrider

Wijs gebruiker
wees gerust, ze zullen nix vinden.. mij hebben ze getest na 3 dagen en ze hebben zelfs nix gevonden en ik doe het veel dus dat wijst nog maar eens op de incompetentie van dokters tegenwoordig :stoned:

buzzrider

Wijs gebruiker
BuZzRiDeR zei:
wees gerust, ze zullen nix vinden.. mij hebben ze getest na 3 dagen en ze hebben zelfs nix gevonden en ik doe het veel dus dat wijst nog maar eens op de incompetentie van dokters tegenwoordig :stoned:
en dan moeten ze ook nog eens specifiek naar drugs zoeken want dat zijn andere tests die ze daarvoor uitvoeren

acidboy

Badass junkie
hallotje zei:
bdk zei:
dat zien ze niet na anderhalve maand hoor met die paar jointjes.
en waarom zou de doktor dat moeten merken?
ze moeten dan echt naar drugs op zoek gaan met testen,
dat is waarschijnlijk niet het geval :wink:
maar de dokter zegt het dan heus niet tegen je ouders

Dat mag de dokter niet eens als je daar om vraagt.

Lycergic

Belezen gebruiker
Ik zou best je dokter erover inlichten . Beroepsgeheim remember ? Dus stel je ouders zouden het toch te weten komen via de dok. , dan kun jij hem aanklagen en haal jij een hoopje poen binnen !

Bovenaan