klein-meissie
Newbie
Hallo ik ben een meisje van bijna 15 jaar en ik heb wel eens geblowed..
Ik heb het volgens mij maar 6 x in totaal gedaan maar dan 1 joint met 4 mensen ofso..
ik heb ook wel eens 2 joints met ze 2e achter elkaar maar meer niet.
Ik doe het zeker niet dagelijks en ben er nu mee gestopt.. en wat ik gedaan heb is hasj en wiet,meestal voorgedraaid.Dus dat is weinig.
Ik doe het bijna nooit en toen ik het deed was het maar een paar x en niet zo sterk.Ik blowde dus niet regelmatig.
Ik heb nu al een lange tijd niet geblowed,omdat ik gestopt ben.
alleen ongeveer anderhalf maand gelden 1 haaltje serieus,verder nix..
En dat ik voor het laatst ECHT geblowed heb is al 2 maanden geleden ongeveer.,,
Maar ik had toen ik klein was epilepsie,en nu viel ik bijna flauw op school, ik kon amper normaal lope en schrijven het leek wel of alles in automatische handeling ging en ik was heel duiselig,heel eng dus.
Dus zometeen moet ik naar de dokter om te kijken of het werkelijk epilepsie was..
Dus ze gaan waarschijnlijk bloed afnemen of zoiets..
Maar mijn vraag is dus nu,kunnen ze zien dat ik ooit geblowed heb..?
daar ben ik juist zo bang voor,hebbe jullie nog tips ofso?
Bedankt alvast!
groetjes een onervaren meisje..
Ik heb het volgens mij maar 6 x in totaal gedaan maar dan 1 joint met 4 mensen ofso..
ik heb ook wel eens 2 joints met ze 2e achter elkaar maar meer niet.
Ik doe het zeker niet dagelijks en ben er nu mee gestopt.. en wat ik gedaan heb is hasj en wiet,meestal voorgedraaid.Dus dat is weinig.
Ik doe het bijna nooit en toen ik het deed was het maar een paar x en niet zo sterk.Ik blowde dus niet regelmatig.
Ik heb nu al een lange tijd niet geblowed,omdat ik gestopt ben.
alleen ongeveer anderhalf maand gelden 1 haaltje serieus,verder nix..
En dat ik voor het laatst ECHT geblowed heb is al 2 maanden geleden ongeveer.,,
Maar ik had toen ik klein was epilepsie,en nu viel ik bijna flauw op school, ik kon amper normaal lope en schrijven het leek wel of alles in automatische handeling ging en ik was heel duiselig,heel eng dus.
Dus zometeen moet ik naar de dokter om te kijken of het werkelijk epilepsie was..
Dus ze gaan waarschijnlijk bloed afnemen of zoiets..
Maar mijn vraag is dus nu,kunnen ze zien dat ik ooit geblowed heb..?
daar ben ik juist zo bang voor,hebbe jullie nog tips ofso?
Bedankt alvast!
groetjes een onervaren meisje..

SmokeOn!