Help?!

Geit

Newbie
Hoihoi,
ik heb dringend jullie hulp nodig!
Het zit zo, ik krijg morgenvroeg een plastest van mijn ouders. Ze willen kijken of ik nog pep (speed) heb gebruikt. Ik heb vanavond twee lijnen gehad, dus wat kan ik nou doen om ervoor te zorgen dat die test niet werkt ofzo? Een liter water drinken voordat ik ga plassen? Of zeggen dat ik de menstruatie heb? Ik weet het echt niet, help mij alsjeblieft!

Geit.

Geit

Newbie
Damn ><

Dat wordt dus 2 weken huisarrest zonder internet, zonder telefoon en zonder tv. AAAARGH!

shokora

Wijs gebruiker
Het enige wat misschien kan helpen is water drinken. Een boel water drinken. Probeer alleen niet TE veel te drinken want dan krijg je watervergiftiging.

Bij een plastest onderzoeken ze je urine op stoffen waaraan je kunt zien of iemand drugs heeft gebruikt. Hoe meer water je drinkt, hoe meer urine je hebt en dus hoe lager de concentratie van de stof die ze zoeken is. Als het goed is kun je met vitamine B tabletten zorgen dat je urine geel blijft.

Drientje

DF-koning
Tja het is niet echt slim om twee lijnen te nemen als je een test moet ondergaan. Het lijkt me dat huisarrest zonder internet en telefoon nog mild is. Misschien een periode om tot bezinning te komen.

Duidelijk dat je nog bij je ouders woont en ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou als ik jou was voorlopig even geen drugs meer gebruiken als je de vrede in huis wil bewaren. Bewaar de drugs voor als je wat ouder en wijzer bent en je een eigen huisje hebt.

X

Drientje

DF-koning
Lake zei:
Geit zei:
Damn ><

Dat wordt dus 2 weken huisarrest zonder internet, zonder telefoon en zonder tv. AAAARGH!

LOL

is dat alles?

Tja ik vind het ook nogal mild... Gezien mijn moeder van de lijfstraffen hield en ik regelmatig bont en blauw naar bed moest(zijn van de oude stempel én zwaar christelijk) vind ik dit een lachertje, maar das mijn mening natuurlijk. Als je 15 bent is het heel zwaar om je mobieltje te moeten missen en twee weken met dit kutweer binnen te moeten zitten.

Tijd voor een goed boek zou ik zeggen!

Marten!

Bewuste gebruiker
Post trouwens ook nog even hoe de test verlopen is wil je? :tongueout:

Leedvermaak is het beste vemaak dat er is :openmouth:

Marten!

Bewuste gebruiker
TS is geen jongen volgens mij. Of het moet een menstruerende jongen zijn :openmouth:

Nouja, als we je morgen niet meer hier zien weten we dat je gefaald heb in je search for clean urine :P

mattskovic

Wijs gebruiker
waarom zou je dan snuiven als je weet dat je een drugstestje moet doen ??? das ook niet egt snugger weetje ...

greetz mattskovic

Marten!

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
waarom zou je dan snuiven als je weet dat je een drugstestje moet doen ??? das ook niet egt snugger weetje ...

greetz mattskovic
qft

't zal niet de eerste keer zijn dat je zo'n test moet doen

Drientje

DF-koning
Laat maar lekker lossssssssss....

@Geit, het boeit een urinetest ook niet of je ongesteld bent. Ze testen wel tussen de bloedcellen door...

Geit

Newbie
Ik wist van te voren niet dat ik die test zou krijgen, anders had ik het echt wel gelaten.
En dat mijn straf mild is, nou ja, ikzelf vind van niet. Als ik twee weken lang geen sociale contacten kan leggen word ik gek. Maar goed, daar zal iedereen wel zo zijn eigen ideeën over hebben.
En voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar mijn leeftijd; ik ben 16. Tja, shit happens?

MetaalKonijn

Badass junkie
mattskovic zei:
begin me toch aftevragen waarom bijna elke 16jarige aan de pep gaat...

Kom zeg, ik weet niet wat jij uitspookte op je 16e, maar dat zal vast ook wel zeer maatschappelijk verantwoord, keurig, en vooral erg veilig en bedachtzaam zijn geweest.

Geit zei:
Tja, shit happens?

It certainly does lad. Leer d'r vooral van.

Geit

Newbie
mattskovic zei:
begin me toch aftevragen waarom bijna elke 16jarige aan de pep gaat...

Mij hebben ze aan mijn verstand gebracht dat het de leeftijd is, dat je dan in je experimentele fase zit ofzo x)

mattskovic

Wijs gebruiker
@metaalkonijn: Ik weet dat ik geen engel ben / was.
ben nu 17 ben niet vies van een bommetje (wegens gevoelig aan bloedneuzen kan ik niet nasaal pep verwerken :tongueout:)

@geit ja zal aan de leeftijd liggen maar maak er geen gewoonte van om dagelijks of zelfs wekelijks te gebruiken

greetz :beer:

Drientje

DF-koning
Toen ik 16 was hè... Toen was ik bang van drugs en dat is wat ik iedereen aanraadt. Tot je 21ste lekker in je broek schijten van de angst om drugs te gebruiken...

Maar ja... Helaas...

Ik denk dat nog eerder Geert Wilders zich bekeert toch de Islam dan dat dat gebeurd...

X

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Toen ik 16 was hè... Toen was ik bang van drugs en dat is wat ik iedereen aanraadt. Tot je 21ste lekker in je broek schijten van de angst om drugs te gebruiken...

Maar ja... Helaas...

Ik denk dat nog eerder Geert Wilders zich bekeert toch de Islam dan dat dat gebeurd...

X

Ok ben ik nou knetter stoned nu of heb jij echt een serieus drugsprobleem?!

jcutter

Badass junkie

shokora

Wijs gebruiker
Drientje zei:

Maar ja... Helaas...

X

Nou he, vooral bang zijn voor drugs. Laat die rationele denkwijze maar achterwegen, angst is goed! \o/

Rationeel nadenken kom je een stuk verder mee...

Bovenaan