HELP!

Ja, ik ben hier nieuw en ik heb al gezocht naar mn probleem op de site.
Kan het alleen niet vinden en ik wordt toch behoorlijk gek nu.

Ik ben bekend met drugs alleen ik heb afgelopen dinsdag avond lekker gespaced op mdma, had van te voren een paracetamol genomen voor de hoofdpijn, na een paar uurtjes rond 9 uur s avonds een pilletje geslikt, na 2 uur nog een en de derde ook weer na 2 uur schat ik.. Alles ging lekker maar om half 4 was t effect nog niet weg en wou toch wel graag slapen, dus heb ik een blowtje gerookt waarna ik in een soort truffel trip terecht kwam leek het wel, om 10 uur gelukkig in slaap gevallen.

Woensdag avond was ik vrij actief, heb gewoon een examen gemaakt.
Maar s nachts in bed begon ik allerlei geluiden te horen en ik hallucineerde en t leek net of ik een hoofd zag op mn plafond, nu ben ik van nature al bang in t donker maar t werd nu echt te veel.

Volgende morgen toen ik opstond voelde mn hoofd heel vaag, t voelt als ik mn hoofd draai of mn lichaam beweeg alsof er een bij in mn oor lo loopt te zoemen

Excuus typ dit op mn tel en ik drukte perongeluk op bevestigen,

Anyway t voelt dus alsof er een bij in mn oor zoemt maar dan t gevoel in mn hoofd, beter kan k niet beschrijven.. Ik voel me ook heel draaierig alsof mn evenwichtsorgaan in de war is. Dit beangstigd mij erg en nu is de vraag gaat dit over? Mensen met dezelfde ervaring?

Sorry voor de lange post en t fout verzenden :3

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Denk even naar de huisarts die weet er meer van het klinkt in iedergeval erg genoeg om daarnaartoe te gaan. Als het psychisch is kun je misschien zijn blijven hangen of een psychose of wie weet wat daarom naar de huisarts crisisdienst. Ben er zelf heel vaak voor amfetamine intoxinatie geweest en ze hielpen me altijd ook al ging het om drugs. Sterkte.

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Je klachten klinken niet zo gek. Ze komen veel voor. Zeker wanneer je een hoge dosis MDMA neemt. Jij hebt 3 pillen geslikt. Dat is waarschijnlijk veel meer dan de maximale aangeraden hoeveelheid van 2 mg per kilo lichaamsgewicht. Het oorsuizen zal waarschijnlijk vanzelf minder worden. Dit is ook een veelgehoorde klacht. Maar als je nog steeds last hebt van hallucinaties kun je het beste wel even contact opnemen met je huisarts of het Medisch Spreekuur Partydrugs. Dit is speciaal voor mensen die klachten hebben gekregen na het gebruik van partydrugs.

Dankjewel voor de antwoorden,

Als ik rustig zit is er gelukkig niks aan de hand maar zodra ik beweeg begint t weer, dus heb toch voor donderdag as een afspraak gemaakt bij de dokter.

Gelukkig geen last meer van hallucinaties.

Tufnut

Badass junkie
Tja als je om 2 uur nog een pil neemt dan is het niet gek dat je om half 4 uur er nog iets van voelt. Om 10 uur in slaap vallen is dan best netjes.

Zoals de infolijn al aangeeft zijn de klachten niet zo gek. Waarschijnlijk hebben ze ook gelijk over de dosering, al is dat net wat kort door de bocht aangezien zij -net als jij?- niet weten hoe sterk de pillen zijn en niet weten hoe zwaar jij weegt.
Als je de sterkte van je pillen niet weet dan weet je zeker ook niet of ze zuiver zijn. Als dit niet zo is, dan kunnen de klachten ook nog daarvan komen. Verder kun je in het algemeen wel stellen dat de derde keer nemen van een pil weinig extra leuk effect heeft gebracht, maar wel voor extra negatieve gevolgen achteraf heft gezorgd.

Je geeft inmiddels al aan dat het weer goed is. Hoop dat je ervan geleerd hebt en dat je het volgende keer anders doet.

Jovanovic zei:
stop nu met drugs
ga hulp zoeken
nooit meer drugs gebruiken (zelfs geen wiet)
Die Uberfrau zei:
Kan je deze reactie onderbouwen?
Waarschijnlijk alleen met slechte argumenten en dat is eigenlijk net zo dom als op jouw manier wel gebruiken. Het gaat er niet zoveel om wat je doet, maar vooral om hoe je dat doet...

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Heb dit ook nog gehad na 3 dagen festival waarop ik een groot aantal xtc-pillen heb gecombineerd met coke, ketamine, speed, alcohol en wiet.
De eerste dag na het festival hoorde ik overal muziek in, in de bus, in de roltrappen van het station, in de rijdende auto's, ...
Toen ik in slaap viel had ik rare dromen, stak in m'n hoofd dat er een groep mensen in m'n kamer stond en nog andere zaken.
Daarna had ik constant kleine hallucinaties zowel op visueel als auditief vlak, had ook constant een draai gevoel in m'n hoofd en buik ...
Na 5 dagen was het hardste afgelopen, heb dan nog een hele tijd dipjes rondgelopen.

Als het gevoel niet over gaat, dan zou ik inderdaad de huisarts even raadplegen.
Probeer ook in het vervolg ook gecontroleerder om te springen met de pillen, het is namelijk een feit dat je van de pillen na je eerste dosis niet echt een love-gevoel meer krijgt, je gaat gewoon strakker gaan, meer weg zijn in je hoofd, ... Kortom, het zal de negatieve effecten versterken.
Neem daarom je pil wat later in de avond en feest eerst wat op alcohol, coke, ...

Greets;
Herbalisme

Bovenaan