HELPPPP

XTCrowd

Newbie
Ik heb zaterdag MDMA genomen, sliep zondag gewoon goed maar kom vanaf maandag niet meer inslaap, mijn arts zegt dat het komt omdat mijn holtes onstoken zijn en dat de pijn me wakker houd, word totaal niet serieus genomen. Ben nu al 48 uur wakker en word echt knetter gek en zelfs angstig dat ik misschien niet meer normaal in slaap kom? Kunnen jullie mij alsjeblieft advies geven? Heb een maand tussen de mdma en mijn laatste pilletje gehouden heb er wel bij gedronken, stom natuurlijk dat weet ik. Komt dit nog goed ?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het komt vast vanzelf goed. Probeer in de tussentijd gezond te eten (met veel anti-oxidanten) en ga sporten voor hoe ver dat kan. Maak jezelf fysiek moe, dan is het veel makkelijker om in slaap te komen.

En al het piekeren helpt niet mee hè? Het komt vast vanzelf weer helemaal goed, dus ga er nu niet teveel over inzitten.

Lukt het straks nog niet, gewoon weer naar de dokter gaan.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Vervelend, maar komt vast wel weer goed inderdaad. Je er druk over maken houd het juist in stand zoals Mindless ook zegt.

Sporten helpt om je fysiek moe te maken wat slapen makelijker maakt. Zorg ook dat je een paar uur voor het slapen geen tv, pc, telefoon, etc meer aan hebt, dan slaap je ook makkelijker. En ga toch gewoon in bed liggen als je niet kan slapen, dan rust je in ieder geval nog wat uit.

Je zegt sinds maandag niet meer geslapen te hebben, maar dan is dat langer dan 48 uur toch?

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Je valt wel weer in slaap, no worries! Niet te veel over stressen. Ga iets doen om jezelf te ontspannen en er niet te veel over na te denken.

Is het slapen inmiddels al gelukt?

PakTaxi

Experimenterende gebruiker
gewoon heel hard en lang rennen. 2 uur in de sportschool hangen. Dan val je dood neer als je thuis bent en heb je een week lang spierpijn waardoor je elke dag heel graag in bed wil liggen.

Bovenaan