herbal coke and xtc?

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
laatst zat ik in de heksenketel van sluis om wat truffels te halen, maar daar viel mijn oog op herbal coke en xtc. ik ben tegen deze producten in poeder of pillenvorm maar als het natuurlijk is zou ik het misschien wel nog eens gebruiken. hheeft er iemand meer info over de effecten en risico's van deze producten?

greetz theholyganja

Fool

Badass junkie
Deze middelen zijn over het algemeen je geld niet waard. Het is volgens mij wel eens voorgekomen dat er één of ander research-chemical in heeft gezeten, in zo'n geval is het helemaal gevaarlijk omdat je niet weet wat de effecten en risico's zijn. In de meeste gevallen bevatten deze capsules gewoon heel veel rare kruiden die weinig meer doen dan jezelf een beetje energie geven. Een kop koffie is goedkoper :wink:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Fool zei:
Deze middelen zijn over het algemeen je geld niet waard. Het is volgens mij wel eens voorgekomen dat er één of ander research-chemical in heeft gezeten, in zo'n geval is het helemaal gevaarlijk omdat je niet weet wat de effecten en risico's zijn. In de meeste gevallen bevatten deze capsules gewoon heel veel rare kruiden die weinig meer doen dan jezelf een beetje energie geven. Een kop koffie is goedkoper :wink:
+1
Die vage kruidenmengsels zijn geldverspilling.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb een keer herbal xtc gebruikt en ik werd er alleen onrustig en raar van. Leuk om eens uit te proberen als je nieuwsgierig bent (zoals ik) maar nouja blij word je er niet van hoor.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Geen goeie ervaringen, ze komen in ieder geval totaal niet in de buurt van 'the real deal'. Verwacht er ook niet al te veel van als je het gebruikt.

Bovenaan