Herbal XTC.

Hé allemaal!

Ik heb een aantal vraagjes mbt herbal xtc. Ik heb dat gekocht, niet om het XTC/MDMA gevoel te ervaren (want daar gaat het nooit bij in de buurt komen, lol), maar ik ben van plan te drinken tijdens het uitgaan en ik wil iets wat ervoor zorgt dat ik niet zo moe ben dat ik de hele avond zittend door breng. Gewoon iets om zegmaar het vermoeide gevoel van alcohol een beetje mee te compenseren. Nu ben ik er vanwege de samenstelling, het feit dat je het in de smartshop koopt en dat er niet echt een waarschuwing op de verpakking staat vanuit gegaan dat het redelijk onschuldig is. Nu heb ik het alleen even op google opgezocht uit verveling en kom ik toch wat dingen tegen waarvan ik me af vraag of ze kloppen.

Ik lees op bepaalde fora dat de herbals nog schadelijker voor je zijn dan XTC/MDMA, maar dat leek me erg onwaarschijnlijk? Ik heb ook gelezen dat je op herbals een grote(re) kans hebt om bad te gaan, is dit zo? Daarbij lees ik dingen over hele erge hartkloppingen.
Ik vraag me daarom af hoe jullie op basis van ervaringen oordelen over deze stellingen?

Nogmaals, ik ben me ervan bewust dat het nog niet eens een beetje in de buurt gaat komen van het 'echte' spul en daar gaat het me niet om. Ik wil gewoon iets meer energie dan normaal wanneer ik drink en als ik er helemaal niets van merk maakt dat me niet echt uit, jammer dan.

Maar goed, wat vinden jullie?

Hi AmericanHigh,

Ik raad herbalxtc af. Ik voelde er bijna niks van. bijna net zo als allen andere middelen van de smartshop maar dat is een ander verhaal. Als je wilt drinken en wakker wilt blijven zou ik als ik jou was speed snuiven. Als je niet van snuiven houd kan je het ook inslikken.
Dit is in combinatie met alcohol beter dan herbalxtc
Alleen zal ik er van beide niet te veel nemen.
HerbalXTC viel mij in eerste instantie erg tegen. Het is geen Partydrug. Het is ook niet zo gevaarlijk als mensen denken.

Groetjes :rock:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mijn ervaring:
- Nee, heb niet het idee dat het schadelijk is.
- Over bad gaan en hartkloppingen: was bij mij totaal niet het geval, ik had 3x zo veel gepakt als de normale dosering en ik voelde bijna niks. Alleen een beetje een soort 'buzz'/tinteltjes. Kreeg er niet meer energie van. Maar wieweet doet het in jouw setting wat meer. Succes, maar zou er vanuit gaan dat het bijna niets doet.

Fool

Badass junkie
NiandraLades zei:
Succes, maar zou er vanuit gaan dat het bijna niets doet.
Maar ga met die aanname niet gelijk erg veel nemen, dat zou wel eens heel onprettig kunnen zijn!

Bedankt voor de reacties nog! Ik wil er nog even op terugkomen. Ik moet zeggen dat ik er ook absoluut niets van verwacht had, ik ging er vanuit dat ik er niks van zou merken maar wilde het toch proberen.

Ik heb de hele verpakking ingenomen op het feest waar ik naartoe ging (ik had al flink wat gedronken dus dacht er niet zo bij na wat ik deed), en ik moet zeggen dat ik toch wel iets van energie gemerkt heb. Normaal ben ik na een uur/twee uur dansen echt heel moe en breng ik de rest vd avond door in het rokershok, nu heb ik het prima volgehouden en wilde ik juist de hele tijd dansen en was ik heel opgewekt. Voor je dit gaat denken, dit was geen placebo-effect ofzo, ik weet hoe ik normaal ben als ik alleen drink en er was wel duidelijk een verschil met normaal. Het lijkt in de verste verte niet op het effect van XTC, het is ook retarded om het te nemen om dat effect te evenaren, maar het doet op zich wel iets. Kon overigens erna wel heel slecht slapen.

Bovenaan