Herbal XTC

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nou vraag ik me toch af, wat voor ervaringen mensen met Herbal XTC hebben.
Ik heb net even een capsule ingenomen, om even te testen wat het nou geeft, zodat ik het dit weekend op een feestje kan gebruiken. Het doet voor het moment maar weinig, misschien omdat het maar 1 capsule was.

Nou, hebben mensen hier nog positieve of negatieve ervaringen mee? Zowelke? Of nog nuttige info?

thor

Belezen gebruiker
Ik heb het ook wel eens een paar zakjes herbals gehaald bij de smartshop. Maar doordat ik pissig werd dat ik na het eerste zakje niks merkte, gingen er al gauw meer naar binnen. Waardoor ik me best vaag voelde. Maar verder dan vaag kwam ik niet. :wink:

ps: meerdere zakjes van 4 capsules.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, ik merk er ook weinig meer dan van vaag, maar dat was 1 capsule van een zakje van 4. Het was opzich wel een prettig gevoel, maar erg zwak. Volgende keer maar eens wat meer tegelijk. Eens zien wat t geeft. :)

Everio

Bewuste gebruiker
het ventje van de smartshop had het in busjes zitten (helft kleiner als fotorolletje ongeveer)

maar daar zaten er meer in, en hij zei vanaf 4 pille merkte je pas egt wat

en je hebt verschillende soorten (in soorten kleiren)

hij raade mij toen de paarse aan

Delirium

Badass junkie
Ik werd er heel erg sloom van (had geen zin om überhaupt te bewegen) en heel wazig van. Bijna stoned. Niet echt een aanrader.

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb een aantal van die herbal dingen eens getest, en vond dat geen een van alle werkte, ja wel een beetje fitter en zenuwachtiger maar voor de rest nul noppes...

-spaceman-

Badass junkie
ik heb t ook wel is gedaan, op lowlands stond er zo'n smartstand... zeker een stuk of 4 geslikt; HELEMAAL NIX gevoeld... naar mijn mening ''voel'' je meer van een asperientje... :rolleyes: t is troep

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Probeer eens Zoo 7 wat ik laatst bij de smart heb gehaald. Normaal doet niks me wat uit de smart behalve paddo's natuurlijk. Ik was echt stomverbaasd was echt lang SPEEDY en TRIPPY tegelijk. Twee capsules duurde wel 8 uur ofzo :openmouth: . Tevens de volgende dag nog mellow/strak toen ik wakker werd maar niet dat zware xtc gevoel (en zeker niet zo hard trippen).

http://www.apollyon.nl/zoo%207%20smart.html (weet niet of die site te vertrouwen is maar was wat info :P, loop beter effe langs de plaatselijke smart :wink: )

Wel duur maar zeker een keer proberen waard mix tussen milde paddo/speed/xtc trip.

have fun :stoned:

Doodkapje

Wijs gebruiker
@spaceface : site al opgeslagen bij favorieten en zal ik zeker proberen, maar nu is het binnenkort weer paddotijd...

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ga ook eens een keerje horen wanneer ik weer eens geld heb. Eerst dit weekend eens proberen met meerdere capsules tegelijk.

Ik had trouwens die Bionix Euphoric, raadde die kerel achter de toonbank me aan.

Hoeveel kosten die Zoo7 dan, als ze zo duur zijn?

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
vode zei:
Ik ga ook eens een keerje horen wanneer ik weer eens geld heb. Eerst dit weekend eens proberen met meerdere capsules tegelijk.

Ik had trouwens die Bionix Euphoric, raadde die kerel achter de toonbank me aan.

Hoeveel kosten die Zoo7 dan, als ze zo duur zijn?

Ik had er 12 euro (2 stuks wat zeker genoeg is) betaald wat dus eigenlijk niet echt veel is, maar ik ben superpillen van 1,50 gewend :rolleyes: :wink:

Laat me in ieder geval maar weten of het werkt!

Bij mij geven de herbals enkel een beetje meer energie, maar haast verwaarloosbaar! Save the money :)

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Grinn, ja, volgens mij kan je beter je geld houden voor een pilletje inderdaad.. Ach, zaterdag zullen we eens zien, en als het voor geen meter werkt, heb ik nog altijd snoeppies. :hearteyes:

Rain

Bewuste gebruiker
1x herbals gedaan. Wat een iritant gevoel. Ik werd er rustenloos van en kreeg zeer irritante tintellingen over me lichaam. Tevens kan ik d'r echt niet op los bij een party

Goanaut

Bewuste gebruiker
Heb 'ns 3 herbals geslikt op een feest.. maar toen ik er na een hele poos niks van voelde maar 2 echte pillen naar binnengewerkt.. het resultaat was heftig (maar dat lag uiteraard meer aan de echte X dan aan de herbals).

MindTraveler

Belezen gebruiker
herbal xtc is pure geldklopperij.

koop het niet
slik het niet
je voelt het toch niet

tenminste als je al wat gewend bent.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik voelde wel wat, maar totaal niet vergelijkbaar met X, niet echt lekker ofzo, en vond t maar vaag.
Dat was dus ook maar éénmalig!

nicole1973

Belezen gebruiker
een vriend heeft wel eens een x een vloeibare variant geprobeerd die was uren later nog aan het stuiteren .. van de energie.. dat werkt maar het gevoel bereik je er niet mee...

gummyfrog

Experimenterende gebruiker
nondeju zeg!
Ik heb die zoo7 gehad en ik dacht nog, weer een herbal. Dus eerst 1 genomen, na 1 uur voelde ik nog niks en nog 1 bijgenomen met de gedachte, die shit werkt toch niet en toen met vriendlief de deur uitgegaan. Nou, ik heb t geweten! Ik had het xtc gevoel; tintelingen, lullen, lief gevoel hebben, continu moeten gapen en ik had zelfs klappertanden en de welbekende droge bek en megapupillen. Hopend dat niemand (behalve vriendje dan) het zou merken het over mij heen laten komen. Ik nam het eerste ding op 21:00 en om nah, wat zal ik zeggen, 6:00 kon ik eindelijk slapen. Kon de volgende dag behoorlijk normaal functioneren, n beetje brak, maar ja als ik het laat maak voel ik me sowieso brak... Op een gegeven moment bewogen sommige dingen n beetje. Ik weet wel dat dit een dure variant is van x, gezonder weet ik niet, maar bezint eer ge begint, want dit had ik never nooit niet verwacht. Omdat al die andere shit gewoon niet werkte bij mij behalve de shrooms... :flushed: :openmouth:

zaagmans

Bewuste gebruiker
vode zei:
Nou vraag ik me toch af, wat voor ervaringen mensen met Herbal XTC hebben.

Een paar keer geprobeerd in mn leven, altijd kut. Ik vond zelfs explosion niet veel. Dat is geen echte herbal ook niet trouwens

neti

Badass junkie
okay dan :confused: explosion en zoo7, respectievelijk methylone en bzp-tfmpp vind ik GEWELDIG, lekker dansbaar, en erg relaxt... op de momenten dat ik het slik vind ik het beter dan xtc :smoke: :sunglasses:

Pikachu

Wijs gebruiker
Pfff alle vier de herbals die ik heb geprobeerd zogen hard, en ik heb dr best veel tegelijk naarbinnen gewerkt... Klote dingen wat mij betreft.

982

Bewuste gebruiker
Een bakkie koffie werkt beter.

Laatst 6 tegelijk genomen (1e keer voor de lol)

Ik werd alleen moe

thunder-droopy

Belezen gebruiker
heb zelf vaak herbal xtc gebruikt maar merkte er gewoon nix nada van! gewoon rommel dus!!
en tis ook zo hoe zit je er zelf in,, als je zoiets hebt van dit zou wel een wat kunnen zijn dan is er een grote kasn dat je ook wat voelt, it's just you're mind fucking with you......

ik hou het liever bij "echte"xtc.

Bovenaan