herbal

james

Newbie
hey
kging dus naarn feesj.. ma twas echt geen goed feesje om daarzelf wat te fixen.. enjah, twas de avond ervoor, klag in mn bedje en je kent dat wel.. je gsm lijst aant afgaan 'wie zou nog wa pille of pep hebbe oO' maarjah niemand dus.. dus daarmee dat ik de volgende ochtend na de shop was gegaan voor war wiet en ook naar de headshop. daar vroeg ik of ze iets hadden was op pille leek. iets waar ik van kon doorgaan. hij liet me een heel gamma zien. ik koos voor pillen, in een capsule vorm 'NXTPHaSE' de verkoper zei dat het de sterkste waren, ze waren een mengeling vn sos-xtc gevoel. praktish hetzelfde 2-3 zouden zeker genoeg zijn. er zaten er 8 in? ik nam er 2 om te beginne ma na een uur nog niks.. opt doosje stond '30-45' minuten.. ik had wel spaghetti gegeten 5 uur trg ofzo.. gaf het daar de schuld van.. kon maar nergens aan denken buiten de tijd en besloot nog een te nemen.. weer niks.. ik dacht ja ik zal er wel tegen kunne :')? dus iknog een.; de vierde.; zo was het half 3 toen ik de laatste binnegooide en heb er nooit geen klop van gevoeld. ni lichaamelijk of mentaal :') nouja, ik vroeg me af, nog vergelijkbare situaties? is de drug herbal dus rotzooi of heeft iemand ook goeie ervaringen. welke dan :tongueout:? want het zou een leuk alternatief zijn om te gaan kopen als iedereen droog staat en het de volgende dag feest it :')?

Angramar Temenos

Badass junkie
Herbal rotzooi die niet werkt, het enige van de smartshop wat een beetje een echt drugsgevoel geeft is Salvia, Ayahuasca(sommige SS's hebben aya mixes), Zoo7, APK, En Scent methylonebuisjes.

TrippyShit

Badass junkie
Er zullen vast mensen zijn die er wat van gemerkt hebben. Zijn er wel weinig. Die nxtphase heb ik ook een keer gehad. Is geen rotzooi, dat werkt nooit. Zelfs als het zou werken is het weinig. Helemaal als je speed en mdma al gewend bent zal het je weinig intresseren. Niet de moeite/geld waard.

Immo

Badass junkie
Zonde van je geld inderdaad al die herbal troep. Ik heb er zelf geen ervaring mee, Maar ik heb er nog nooit iets positiefs over gehoord.

PatrickBateman

Bewuste gebruiker
Ik heb vorig weekend herbal XTC geprobeerd. Vriend van me was de week daarvoor naar de smartshop gegaan voor paddo's en had er twee herbal XTC-pillen bij gekregen. Ik merkte werkelijk waar niets. Uitgegaan, eerst twee café's bezocht, daarna nog naar een soort club, ik had op geen enkel moment het idee dat het enig effect had. Volgens mij kun je beter een pot sterke koffie zetten.. wat mij betreft een complete verspilling van tijd, geld en energie.

Bovenaan