herbals

Hallo,

ik had graag wat meer informatie gekregen over herbals die ECHT werken en je kunt nemen om een feestje te doen.

Ik ben vroeger verslaafd geweest aan speed en heb al VEEL geëxperimenteerd met diverse chemische drugs. Met speed ben ik nu ondertussen al bijna een jaar gestopt en sinds kort heb ik besloten om geen chemische drugs meer te nemen om mijn gezondheid wat te sparen en misschien dit jaar nog aan een kindje te beginnen.

Ik zal sowieso nog wel eens paddestoelen en zo eten, maar ik zoek eigenlijk iets dat ik kan nemen om te gaan feesten. Iets wat me energie of een euforie bezorgt zonder aan m'n lichaam te vreten.

Ik heb vroeger al bepaalde e-caps en ephedra geprobeerd, maar die rommel werkte niet of kreeg ik alleen hartkloppingen van.

Zijn er bepaalde herbals die je me kunt aanraden en die ook gemakkelijk te vinden zijn?

Alvast bedankt voor alle antwoorden.

Psychonaut7

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm, mischien dat je bij de smartshop eens moet kijken je kunt bijv: X-e en groove-e mischien wel goed combineren voor een feest kanje er van allebij om te beginnen 1 of 2 van slikken en dan moet je even paar uur afwachten en mischien bijnemen..
of je eigen efedra kweken:P

Omi

Newbie
Guaranapoeder, dat werkt ook erg lekker! Energiek, en een beetje een vaag gevoel. En je word er echt enorm praterig van! :grin:

donaldduck

Belezen gebruiker
Omi zei:
Guaranapoeder, dat werkt ook erg lekker! Energiek, en een beetje een vaag gevoel. En je word er echt enorm praterig van! :grin:
Ja dit werkt top altijd combineer ik drank met guarana, zonder stort je bijna in soms van moeheid, met krijg je ziekelijk veel energie en word je heel blij. ik slik elke uitgaans avond tussen de 1 en de 8 guarana's, je kunt er gewoon bij drinken dat vind ik best belangrijk, ik lig nu in bed redelijk dronken dus later :)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een aantal capsules guarana geeft altijd wel een energie gevoel, en en een lichte moodswing.

Je kan ook l-tyrosine gebruiken, dit is een precursor van dopamine en bouwd de dopamine op in je lichaam waar speed dopamine verbruikt. Van 2 capsules krijg ik echt een energieker gevoel, dit is ook in de smartshop te halen. Het is niet echt een herbal, maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt.

Bovenaan