MeAlwayzRight
Newbie
Hallo mensen, ik ben een jongen van 18 jaar en heb nu 5 keer XTC gebruikt, 2 keer daarvan in combinatie met 4FMP. Ik ben afgelopen zaterdag met een maatje naar een festival geweest, waar we beide een capsule 4FMP van 200mg rond half 8 hebben ingenomen. Alles ging gewoon lekker en we hebben ook nog een kwartje bijgepakt (Nespresso 250mg), waar ik uiteindelijk niet veel van voelde. We zouden uiteindelijk na het festival bij een vriend gaan afteren. Rond 1 uur, inmiddels bij die vriend aangekomen, heb ik nog een halfje gesnoept van diezelfde Nespresso. Na een half uur begonnen m'n ogen af en toe al te rollen maar ging alles nog goed. Ik werd een kwartier later wakker op een stoel in de woonkamer van mijn vriend. Ik was volgens mijn vrienden naar binnen gelopen omdat ik zei dat alles de hele tijd hetzelfde ging. Vanaf het moment dat ik binnen op die stoel zat kon ik m'n telefoon al niet meer lezen en ik had vreselijke hangogen. Een paar vrienden van me liepen achter me aan naar binnen en hebben even met me zitten praten en me daarna even een kwartiertje alleen gelaten om tot rust te komen. Althans, dat dachten ze, ik heb mezelf voor mijn gevoel uren bevonden in een soort cirkel die telkens weer opnieuw begon, mijn vrienden kwamen telkens opnieuw precies op dezelfde manier naar binnen gelopen, en ze zeiden precies dezelfde dingen elke keer weer opnieuw. Ik kon de werkelijkheid niet meer onderscheiden van de dingen die ik in mijn trip heb gezien en ik had continue het gevoel alsof ik alles wat ze zeiden al eens eerder had gehoord. Niemand begreep mij voor m'n gevoel op dat moment en ik begreep ook niemand. Uiteindelijk ben ik een potje FIFA met een vriend gaan spelen en was het inmiddels half 4 voor ik weer een beetje helder begon te worden. Ik ben uiteraard ook grote delen van de avond vergeten, omdat ik heel erg wazig was. Ik heb veel gezocht op het internet over herhalende dejavu's, maar ben niks of niemand tegengekomen die ook in een soort cirkel vast zat. Ik zou heel graag willen weten wat er met mijn lichaam gebeurd is waardoor dit ontstond, dus vandaar dat ik dit forum gebruik om die vraag te stellen.