Herke t iemamd.dit

Erik3065

Experimenterende gebruiker
Beste.mensen

Ik vond.ner dit zakke.voor.mijn woning..iemamd een idee wat dit kan zijn?

Jet lijkt eeg op 3mmc, ik.zie ook twee bruine gevalletjes..heb het zakje niet opengemaakt, bizar

Bijlagen

• 20231230_200503.jpg
    20231230_200503.jpg
    207,1 KB · Weergaven: 62

Spyro

DF-koning
Lijkt op kwak in een zakje
Dat oranje geen idee

Ziet er walgelijk uit gooi lekker weg.
En we mogen niet speculeren hier

Erik3065

Nee kijk wel uit.het .kan echt van alles zijn. Natuurlijk. Het lag op de.parkeerplaats, dus kan verloren zijn, maar het kan ook bewust gedaan zujn, affijn, dit vind je niet dagelijks

• Haha
Waarderingen: ljuv

Erik3065

Nee kom nooit.op festifals het oranje gevalletje voelt aan als.rubber, maar heb nog niets geopend

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Screenshot_2023-12-29-09-52-51-425-edit_com.android.chrome.jpg
Dus geen punten in plaats van spaties, en lees je bericht even na voordat je je bericht post. Leest een stuk prettiger.

Speculeren over wat er in je zakje zit is niet toegestaan.

Ik vind het overigens vooral vreemd dat je het zó bijzonder vindt dat je dit hebt gevonden. Mensen verliezen telefoons, portemonnees, sleutels, kinderen, truien, sokken, schoenen etc onderweg, dus een zakje drugs (of poedersuiker 🤷🏼‍♀️) verliezen is misschien wel kwalijk in verband met loslopende (al dan niet verloren) kinderen die het kunnen vinden, maar nou ook weer niet zo raar.

Erik3065

Ik heb blijkbaar wat losgemaakt, maar.goed, er zat dus niets bijzonders in. Beetje papier en twee .cigaretten filters.. heb er zelfs niet aan geroken, dus geen idee of het zoet smaakte🤪

Erik3065

Id puur toeva., ik bedacht me van de week dat ik wel weer eens zou willen genieten van 3m, dus snap je reactie. . Nou beste mensen, voorlopig weer even genoeg trouwens.wel fijn dat ik op mijn spelvouten worsdddd gewezen

MetalGuy

Badass junkie
Het lijkt verdacht veel op opgedroogd sperma dat je morgen een ontbijt op bed komt brengen!

Maar zonder gekheid:

Bekijk bijlage 56259
Dus geen punten in plaats van spaties, en lees je bericht even na voordat je je bericht post. Leest een stuk prettiger.

Speculeren over wat er in je zakje zit is niet toegestaan.

Ik vind het overigens vooral vreemd dat je het zó bijzonder vindt dat je dit hebt gevonden. Mensen verliezen telefoons, portemonnees, sleutels, kinderen, truien, sokken, schoenen etc onderweg, dus een zakje drugs (of poedersuiker 🤷🏼‍♀️) verliezen is misschien wel kwalijk in verband met loslopende (al dan niet verloren) kinderen die het kunnen vinden, maar nou ook weer niet zo raar.

Proxima

Badass junkie
Ik vond.ner dit zakke.voor.mijn woning..iemamd een idee wat dit kan zijn?
Zoals gezegd speculeren mag niet, maar een testcentrum kan je hierbij heel goed helpen. In de tussentijd niet zelf openmaken of proberen.

Drugs laten testen is niet alleen goed voor jezelf maar je helpt hiermee ook het DIMS om een beter beeld te krijgen van de drugs in Nederland, dat je dit op straat vond is bijvoorbeeld geen goed teken en is iets waar je zeker melding van kan maken (geef dit aan als je langs gaat bij een testcentrum, je kan daar heel open zijn over hoe je aan je drugs bent gekomen).

Erik3065

Zoals gezegd speculeren mag niet, maar een testcentrum kan je hierbij heel goed helpen. In de tussentijd niet zelf openmaken of proberen.

Drugs laten testen is niet alleen goed voor jezelf maar je helpt hiermee ook het DIMS om een beter beeld te krijgen van de drugs in Nederland, dat je dit op straat vond is bijvoorbeeld geen goed teken en is iets waar je zeker melding van kan maken (geef dit aan als je langs gaat bij een testcentrum, je kan daar heel open zijn over hoe je aan je drugs bent gekomen).
Klopt. Ik was ook zeker.niet van plan om er iets mee te proberen, ben nog niet levensmoe.. het gekke van dit hele.voorval is dat het de afgelopen week begon te jeuken, ik.smachte naar iets van 3m.vervolgens is alles weer wat gezakt en dan zie.je ineems.dat zakje met naar later.blijkt kwak te zijn. Kun je.er iets bij voorstellen, mijn honger.maar.3m.kwam.in eerste instantie weer in alle.hevigheid tevoorschijn, .maar. na het zien van deze kwak is de honger ook.weer weg....Ieder nadeel heeft zijn voordeel

Spyro

DF-koning
Klopt. Ik was ook zeker.niet van plan om er iets mee te proberen, ben nog niet levensmoe.. het gekke van dit hele.voorval is dat het de afgelopen week begon te jeuken, ik.smachte naar iets van 3m.vervolgens is alles weer wat gezakt en dan zie.je ineems.dat zakje met naar later.blijkt kwak te zijn. Kun je.er iets bij voorstellen, mijn honger.maar.3m.kwam.in eerste instantie weer in alle.hevigheid tevoorschijn, .maar. na het zien van deze kwak is de honger ook.weer weg....Ieder nadeel heeft zijn voordeel
Ik had niet over kwak moeten beginnen 😂

Hahahaha bah

Bovenaan