herkenbaar?

nicole1973

Belezen gebruiker
Ik word na het gebruik van een pil na ongeveer 2 en half a 3 uur opeens dood en dood moe.. mijn lijf wil nog wel maar ik kan bijna staand slapen... ik vind dit zo vreselijk vervelend want ik wil nog wel ff door alst aan mij ligt. Ik moet zeggen heb altijd pillen zonder speed ( ivm tanden en ALS ik wil slapen moet ik ook kunnen slapen ) maar goed ik heb nog niemand gehoort die dit heeft .. tips of iedeeën waardoor dat zou kunnen komen of hoe op te lossen?
Grz Nicole

Mr.jiho

Wijs gebruiker
1.in gewone xtc-tabletten zit geen speed
2.je zegt ivm het tanden-knarsen, dit krijg je ook door gewone mdma hoor
3.vrienden hebben het ook wel al gehad, ze hadden nog altijd het visuele van mdma maar waren zoooooo moe, konden alleen nog maar rusten/slapen
heb je dit ALTIJD of af en toe?

nicole1973

Belezen gebruiker
Nou ik heb het een x niet gehad dat was met een roze mitsu maar goed toen was de stemming ook mega :)
Ik heb vorige week voor het eerst tandenklapperen gehad eerder nog niet .. maar moe word ik eigenlijk altijd van een pil... merk ook wel dat ik wel wil dansen maar sta bijna vast genagelt aan mn plek.. dans daar wel LOL.. zou het toch wel graag iets langer uit willen houden...

nicole

caatje

Badass junkie
Het zit denk ik tussen je oren, ik heb t ook als ik er aan toegeef! Je moet tegen de draad in als je eigenlijk toch wil dansen maar totaal geen zin hebt. Even je eroverheen zetten, werkt bij mij!

A

Anonymous

Gast
spliffsnatcher zei:
meer nemen zo eenvoudig is dat.

1 pilletje van tegenwoordig is echt wel heeeel weinig mdma.

De gemiddelde pil wel, maar dat ligt heel simpel, je kan van een X aantal hoeveelheid mdma 1000 pillen drukken, of 5000. Zo bepaal je de sterkte van de pil, maar de prijs wordt er ook op aangepast.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
nicole1973 zei:
Ik word na het gebruik van een pil na ongeveer 2 en half a 3 uur opeens dood en dood moe.. mijn lijf wil nog wel maar ik kan bijna staand slapen... ik vind dit zo vreselijk vervelend want ik wil nog wel ff door alst aan mij ligt. Ik moet zeggen heb altijd pillen zonder speed ( ivm tanden en ALS ik wil slapen moet ik ook kunnen slapen ) maar goed ik heb nog niemand gehoort die dit heeft .. tips of iedeeën waardoor dat zou kunnen komen of hoe op te lossen?
Grz Nicole
Nicole ik had hetzelfde probleem als jij hebt.
Als ik naar een wat harder feestje ga,dan neem ik aan het begin van de avond een klein sleutelpuntje speed in me drankie en wat later de pillen.
Het werkt perfect bij mij,alleen als je teveel speed neemt,dan zal de speed overheersen.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ik denk inderdaad ook meer nemen, en dat het ook wel een klein beetje tussen je oren zit... X versterkt natuurlijk je gevoelens etc... als jij dan gaat denken ohhh nee ik word weer moe de 3 uur zijn voorbij ik zal wel weer moe worden,,,, dan zal je dat vast ook wel worden ja :P Denk er gewoon niet meer aan of neem nog een noot :mrgreen:

nicole1973

Belezen gebruiker
mh...

ik ben er eigenlijk niet zo mee bezig hoor het denken aan als ik maar niet moe word of zo ... ik heb niet het idee trouwens dat nog een pil zou helpen want op het moment dat ik zo moe word zit die eerste er gewoon nog goed in dus daar twijfel ik aan .. maar je hebt toch ook pillen waar ook speed in zit dus mdma en speed..?? iemand suggesties? Ik heb geen zin om de hele nacht wakker te zijn maar als ik om 24 uur een pil neem en ik ben om half 3 helemaal dood.. dat schiet niet op .. al kan ik er maar ff 2 uurtjes achteraan plakken.. zou wel zo leuk zijn :sunglasses:

nicole

Solidius

Badass junkie
Hoeveel pillen slik je tijdens een avondje stappen? Als het er 1 is zou ik suggereren om een keer 3 pillen te consumeren. Bijvoorbeeld om 0:00, 2:00, en 4:00. Doe ik meestal ook en heb geen probleem met slapen (mits er geen MDA of speed in zit).

nicole1973

Belezen gebruiker
uh

nou ja ik neem er idd een per keer ..... en daar voel ik me al schuldig over de dag er na LOL geen zin om mn kop te verknallen en ik vind eens per week ( i.p.v. eens per 3 maanden ) al te veel laat staan dat je er 3 per x neemt ....kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken so what je leeft maar een x .. is ook zo maar ik heb wel kids en wil heel graag nog ff helder mee haha

grz Nicole

Florian01

Belezen gebruiker
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik space vaak samen met een vriend thuis, dan liggen we gewoon voor pampes op de bank te spacen, meestal na een paar uur moet ik echt vechten om wakker te blijven... bij slikken hebpt er neit tegen,

caatje

Badass junkie
Florian01 zei:
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik space vaak samen met een vriend thuis, dan liggen we gewoon voor pampes op de bank te spacen, meestal na een paar uur moet ik echt vechten om wakker te blijven... bij slikken hebpt er neit tegen,

Dat heb ik ook maar je moet jezelf er tegen verzetten, dingen gaan doen, ff lopen/dansen, enzz. Het helpt bij mij (ik slik over die hele avond ongeveer 3 pilletjes met een uitschieter naar 4

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik begrijp echt niet dat je er moe van word, probeer wat koffie ofzo te drinken, wat muziek aan te zetten, iets actiefs te doen...
als ik mdma op heb en ik hoor nog maar muziek begin ik al mee te wiebelen, alles is zooooo interesant, ik val echt niet in slaap.
behalve natuurlijk als ik een hele nacht wakker ben gebleven, de mdma aan het uitwerken is en ik merk dat ik moe ben :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Ook is het zo als jij de hele tijd hangt en zit op de bank terwijl de pil inslaat en je al een uur daar zit dan wil je ook niks anders meer nogmaals xtc werkt ook op gevoelens als jij daar de eerste 2 uur gaat zitten en op je top ook nog is dan kom je er inderdaad niet meer weg, al loop je op straat en je wacht tot ie inslaat dan loop je km'trs en ga je overal een beetje chillen dan weer gaan lopen etc... :wink: lekker mp3tje opzak met de lekkerste muziek en dan heerlijk spacen :mrgreen: :mrgreen: geweldig

Rain

Bewuste gebruiker
Je moet gewoon doorgaan met halfies ofzo. als je 2/3 uur niets neemt zal de pil uitbeuken inderdaad..

nicole1973

Belezen gebruiker
:)

haha ik zit ook niet ik ben aan het dansen en met iedereen aan het lullen enz... haha misschien moet ik voortaan maar voor ik ga stappen aan de red bull gaan of zo Grz Nicole

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Florian01 zei:
Lijkt me echt saai om thuis x te doen...
Als ik wat op heb wil ik dansen!

nicole1973

Belezen gebruiker
NEE HOOR

Is HELEMAAL niet saai thuis hoor ... je begint met dansen en eindigt wippend door het hele huis de hele nacht door................ is eigenlijk soms nog leuker dan op feesten :flushed:
Nicole

Haze

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
Florian01 zei:

Is geweldig, lekker relaxen met een paar maatjes, colatje(no alcohol), filmpje, jointje en ouwehoeren.

wausie91

Bewuste gebruiker
ik ga vaak zitten geeuwen maar als ik dan opsta en in beweging kom merk ik dat ik niet moe ben maar waus :smilingimp: :stoned:

Florian01

Belezen gebruiker
Haze zei:
Trip Unit zei:
Florian01 zei:

Is geweldig, lekker relaxen met een paar maatjes, colatje(no alcohol), filmpje, jointje en ouwehoeren.

Wij snappen elkaar :grin:

Bovenaan