I'm the man on the X
Newbie
gisteren stond ik te headnodden op een grote party, mn vriendin stond ff verder en kwam bij mij, ze dacht dat iemand ie passeerde cola over haar schoen had gegoten, maar er was helemaal nix gemorst. Even later kwam ze bij mij om aan te tonen datze het niet verstaat. Daarna stond ze naar de muur te kijken en ze viel bijna achterover, ze had twee rode dolfijntjes genomen (ik heb me laten vertellen dat het "zware" zijn, dubbele). Ze hoorde een 'KRAK' in haar hoofd en wou onmiddelijk naar buiten ik heb ze naar buiten gebracht met een vriend en ze moest precies constant vechten tss werkelijkheid en realiteit, in de trip vormden ik en mn vriend een bedreiging voor haar, in die trip viel de realiteit naar beneden af... Ze had telkens het gevoel datze ging flauwvallen en kreeg af en toe die angstaanvallen door die trip + ze had hallucinaties. We gaven haar vrijdagmorgen steeds water te drinken en wat suiker en ze kon niet slapen omdat die tweede bol nog werkte. Nu ligt ze nog steeds in bed, is bang om trug te keren in die trip en voelt zich ongemakkelijk. Kan iemand me tips geven wat te doen...
bedankt bij voorbaad!
ps: ik had eentje genomen en voelde me super, het feestje heeft wel niet lang geduurd...
bedankt bij voorbaad!
ps: ik had eentje genomen en voelde me super, het feestje heeft wel niet lang geduurd...