herkend iemand dit...

gisteren stond ik te headnodden op een grote party, mn vriendin stond ff verder en kwam bij mij, ze dacht dat iemand ie passeerde cola over haar schoen had gegoten, maar er was helemaal nix gemorst. Even later kwam ze bij mij om aan te tonen datze het niet verstaat. Daarna stond ze naar de muur te kijken en ze viel bijna achterover, ze had twee rode dolfijntjes genomen (ik heb me laten vertellen dat het "zware" zijn, dubbele). Ze hoorde een 'KRAK' in haar hoofd en wou onmiddelijk naar buiten ik heb ze naar buiten gebracht met een vriend en ze moest precies constant vechten tss werkelijkheid en realiteit, in de trip vormden ik en mn vriend een bedreiging voor haar, in die trip viel de realiteit naar beneden af... Ze had telkens het gevoel datze ging flauwvallen en kreeg af en toe die angstaanvallen door die trip + ze had hallucinaties. We gaven haar vrijdagmorgen steeds water te drinken en wat suiker en ze kon niet slapen omdat die tweede bol nog werkte. Nu ligt ze nog steeds in bed, is bang om trug te keren in die trip en voelt zich ongemakkelijk. Kan iemand me tips geven wat te doen...
bedankt bij voorbaad!
ps: ik had eentje genomen en voelde me super, het feestje heeft wel niet lang geduurd...

spacekonijn

Badass junkie
ja ik denk ook een overdosis mdma bepaalde dingen lijken een beetje op gedrag bij mensen die al meerdere nachten wakker zijn maar misschien heeft ze zelf al psychische problemen ofzo klinkt iig niet goed

wa ik nog vergeten ben: is dat mn vriendin altyd na haar eerste pil dat ze neemt alles uitkotst.
wanneer de eerste een beetje begon uit te werken nam ze haar tweede...

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Zo Te Horen, En uit vele malen van alles op zoeken Denk k OverDosis Mdma.
Of De Persoon In Kwestie is al erg aan gelegt,
in mijn beginende drugs periode ook een overdosis mdma gehad,
gewoon niet lekker in me vel en angstaanvallen,.. en begon te trippen zonder dat ik wist dat zou ( kunnen) Dagen Daarna Rare Situaties, Ongeveer een week a 2 weken Helemaal niks gebruiken.. ook niet blowen of alcohol, en de klachten zullen verminderen,

sterkte

Bal0n

Badass junkie
I'm the man on the X zei:
vanalles?
komaan, antwoordt eens, ik heb hier op dit forum al gelezen dat jij een kenner bent. Geef eens wat meer info...

Als ik er meer over zou kunnen vertellen, had ik dat echt gedaan. Maar het kan gewoon veel zijn, misschien zat er PMA in de pillen en geen MDMA? Maar waarschijnlijk gewoon te veel MDMA..

Erowid over PMA

edit: en om het zeker te weten, moet je gewoon een pil naar het testlab brengen :)

I'm from Belgium,
hier is geen lab op de hoek zo.
ma ze is aan de beterhand denk ik, ze heeft nog maagkrampen maar tkomt wel in orde.
Thx iedereen &
groeten uit de buurt van Gent, België

Jeller

Badass junkie
hehe ook van gent.. ik denk dat het ook door dat kotsen is want dat zijn je laatste reserves en als ge dan een inspanning doet maakt ge uzelf te kort..als ik xtc neem eet ik er redelijk veel voor, soms nog tijdens dat ge nog extra energie hebt en ge voelt er u ook beter door

L-Mack

Experimenterende gebruiker
Ja, duidelijk een overdosis. Het steeds wegvallen (out-gaan) is een typisch kenmerk van iemand die teveel binnen heeft. En ze heeft slecht gehandeld. Als jij je super voelde van 1 pil was het een zware pil. Je vriendin zou zich ook geamuseerd hebben als ze die 2de niet had geslikt. Want die was er teveel aan volgens mij. Niet iedereen kan er even goed tegen en vrouwen zijn gevoeliger op dat vlak. Ze hebben minder nodig dan mannen. En als ze kotst betekent het dat haar maag er niet goed tegen kan dus een 2de nemen zorgt automatisch voor problemen aangezien haar maag nog overhoop lag van de vorige...

thx y'all voor de informatie,
momenteel zit ze in een kleine depressie, ze heeft zwakke momenten.
De dokter contateerde dat ze volledig OP was, door examens enzo, dan ganse week uitgeweeste enja dit is het resultaat.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Misschien dat het al gezegt is maar hou je vriendin bezig, geef haar water en desnoods fruit en vertel daar ook bij dat je er weer nuchter van word. Laat haar ook praten over bv wat ze gedaan had van de week, of ze op vakantie gaat of wat dan ook, laat haar praten. Zeg ook dat er niks ernstig aan de hand is en dat het allemaal weer goed komt.

Sucses.

Bovenaan