Heroine verslaving behandeld met Naltrexone implantaat

Sasex

Newbie
Hoi allemaal,

Ik was aan heroïne verslaafd en in buitenland een Naltrexone inplant gekregen.
De implant werkt 3 maanden. Ben bijna 15 maanden clean (elke keer moest ik reizen om een nieuwe te doen).
Nu is hij bijna op.
Weet iemand waar ik zulke inplant in Nederland kan vinden? En wat kost hij?
Ben ook benieuwd of iemand ook ervaring met implanten heeft. Naltrexone heeft mijn leven gered :)

Bedankt!

Sasex

Newbie
Hoi Ratmatje,

Ik was 5 jaar zwaar verslaafd. 2-3g heroïne per dag :(

Ik zal kijken of Miroya kan helpen.

Bedankt voor de tip!

da_pj

Belezen gebruiker
Is er ook zoiets in Belgie? Of mag ik als belg daar ook naar toe want lees op de site voor iedereen uit NL. Ik heb al meer dan 1,5jaar vast werk en sta op methadone 18mg, terug weeral is. Ik wil uit die circel stappen en ik weet dat het niet makkelijk is en jaaa ik heb al 5x afkickcentrum en 2x gevangenis gedaan en heb veeeel uitleg gekregen en seminares.

Greetzzz P.J :wave: :stoned:

Sasex

Newbie
da_pj zei:
Is er ook zoiets in Belgie? Of mag ik als belg daar ook naar toe want lees op de site voor iedereen uit NL. Ik heb al meer dan 1,5jaar vast werk en sta op methadone 18mg, terug weeral is. Ik wil uit die circel stappen en ik weet dat het niet makkelijk is en jaaa ik heb al 5x afkickcentrum en 2x gevangenis gedaan en heb veeeel uitleg gekregen en seminares.

Greetzzz P.J :wave: :stoned:

Hoi!

Helaas heb ik niet gehoord dat er zoiets in België bestaat... Ik vind dat Servië niet te ver is om zoiets te doen:http://www.refindyourway.com/lang/nl/cat/29/id/52/Naltrexone-Implantaat-Depot.html. De kosten vallen mee om helemaal schoon te worden en blijven.

Arizona

Bewuste gebruiker
Zelf krijg ik naltrexon in pilvorm (25 mg per dag), maar het lijkt me dat je in Nederland ook een implantaat kan krijgen. Vraag aan je huisarts, die weet vast wel de weg..

Arizona

Bewuste gebruiker
ik vermoed de kliniek waar ik ben, ook de implantaten verstrekt, maar daar kom je alleen via aanmelding van een (huis)arts. Huisartsen zelf geven geen naltrexon(implantaten)

Flameon

Badass junkie
Arizona zei:
ik vermoed de kliniek waar ik ben, ook de implantaten verstrekt, maar daar kom je alleen via aanmelding van een (huis)arts. Huisartsen zelf geven geen naltrexon(implantaten)

Waar zit je?

r@r@

Wijs gebruiker
Sasex zei:
Hoi allemaal,

Ik was aan heroïne verslaafd en in buitenland een Naltrexone inplant gekregen.
De implant werkt 3 maanden. Ben bijna 15 maanden clean (elke keer moest ik reizen om een nieuwe te doen).
Nu is hij bijna op.
Weet iemand waar ik zulke inplant in Nederland kan vinden? En wat kost hij?
Ben ook benieuwd of iemand ook ervaring met implanten heeft. Naltrexone heeft mijn leven gered :)

Bedankt!

Dan kan je je melden bij Miroya (http://www.miroya.nl) in Amersfoort:
Bergstraat 8
3811 NH
Amersfoort
Tel.: + 31 (0) 33 4 22 09 70.

Eerste keer wordt volledig vergoed (AWBZ) als je in Nederland verzekerd bent, keer/keren erna kost het ongeveer 300,- euro (in Nederland wel aftrekbaar bij fiscus).

Ik heb zelf 1x een implantaat van 6 weken gehad en de 2e keer heb ik hem laten verwijderen. Hoe ze mij bevielen heb ik uitgebreid beschreven.
Zie: posts bij topics over Naltrexon bij "opiaten".

Suc6! :wave:

p.s. Mods; moet dit niet naar "Opiaten"?

Bovenaan