Hersenbeschadiging

berria

Newbie
Beste,

ik heb vorig jaar op 6 maanden tijden enkele keren geëxperimenteerd met drugs.(o.a. mdma, speed..)
Ik ben ermee gestopt maar heb sinds ik gestopt ben (6 maanden ondertussen) hele dagen last van hoofdpijn(aan de achterkant) en nog zo veel meer andere lichamelijke klachten.
Ik heb nooit veel gebruikt, maar soms wel op een tekorte tijd na elkaar.
Denken jullie dat ik hersenbeschadiging heb opgelopen en wat kan ik er aan doen?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Tufnut zei:
Dit is een vraag die je aan je dokter moet stellen.
Inderdaad, maar heb het verplaatst misschien weet het trimbos instituut er iets over als je geluk hebt. Het beste toegewenst! Hoop dat het snel verbeterd!

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Gebruik van XTC kan leiden tot veranderingen in de hersenen. Geheugen, concentratie en stemming worden mogelijk aangetast. De dingen die jij beschrijft zijn lichamelijke klachten en dus heel iets anders. Het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat dit door het gebruik van XTC wordt veroorzaakt. Leg het eens voor aan je huisarts. Als je echt denkt dat het met je gebruik te maken heeft kun je inderdaad eens contact opnemen met het Medisch Spreekuur Partydrugs. Dit spreekuur is speciaal voor mensen die klachten hebben na het gebruik van partydrugs.

Bovenaan