het beste moment

wat vinden jullie het beste moment aan GHB het nockie gaan of het bijna nock gaan of het opkomen ? hehe ik vind het bijna nock gaan echt lekker :) en hoeveel hebben jullie nodig ongeveer voor nock te gaan ? ik gistere 1 flugel gaan hale in ongeveer half blikje cola gedaan eerst rustig van gedronke dan was alles op voor ik het wist maarja toen wist ik ook genoeg lekker nock gegaan voor paar uurtjes is echt lekker zo wakker worden hehe maarja ik gebruik het regelmatig maar niet elke dag want vriend van me zijn sluitkleppe zijn erdoor kapot gegaan hij gebruikte elke dag 1 jaar lang en is geopereert moete worde spijtig maarja maar is er trug bovenop

grtz illi

Flugeltje

Wijs gebruiker
:confused:

Als je dan toch serieus bent, ik het opkomen.
Het ko gaan heb ik veel te veel mee gemaakt, je doet er meer kwaad mee dan goed. Je vrienden die niet meer weten wat ze moeten doen, overal worden buiten gezet, verkeersongelukken.... Voor mij hoeft het allemaal niet meer, ik gebruik nu deftig..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Warrig! :mrgreen: Een half blikje cola met GHb leeggedronken? Hmmm.........wat zal ik daar eens op antwoorden, grinnik....

Maargoed het opkomen is natuurlijk het lekkerste, en als je er niet bijster veel van voelt, en je staat ineens op, dan WHAM, en dat is zoooo relaxt! Mjam, krijg er alweer zin in :hearteyes:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Volgens mij heb ik toch al een flinke tolerantie opgebouwt. Duizeligheid en dergelijke heb ik geen last meer van.
Het lekkerst vind ik ghb nog altijd bij kleine hoeveelheden.
ps: er is veel verschil in ghb , gelukkig heb ik goede :grin:

Bovenaan