Het Centrale Biertopic!

cunt

Wijs gebruiker
doe nooit zo moeilijk over het merk van het bier .. drink meestal gewoon wat er staat :)

vind hertog jan altijd wel erg lekker als ik thuis ben.
en van de tap drink ik alles wel weg :beer:
op m'n werk hebben we brand van de tap, vond ik in het begin wel wennen maar vind het nu heerlijk :)

caatje

Badass junkie
Deranged zei:
Schultenbrau, van de Aldi.
Die staat hier standaard een tray in de koelkast. Met verjaardagen meestal heineken of bavaria. Zelf vind ik een biertje alleen lekker als we uitgaan en dan t liefst uit een flesje.

Ce

Newbie
Rodenbach en Vedette.
Vedette is vrij nieuw, het komt van dezelfde brouwers als Duvel. Het is ook een vrij zwaar bier.

minn

Badass junkie
aaahhh.. bier .. :grin::grin:

HET KANON :grin:
oeeh!
dats zooo lekker :grin:
alleen niet combineren met peuken .. tenminste ík wordt daar kotsmisselijk van !

maar tis wel t lekkerste bier wat er is !

caatje

Badass junkie
minn zei:
aaahhh.. bier .. :grin::grin:

HET KANON :grin:
oeeh!
dats zooo lekker :grin:
alleen niet combineren met peuken .. tenminste ík wordt daar kotsmisselijk van !

maar tis wel t lekkerste bier wat er is !
het kanon is hier thuis ook een favo biertje voor zo afentoe

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Als er iets smerig is is het wel bier en je ken net zo goed breezer drinke wordt je net zo lam van

Nee doe mij maar een halve liter sterke drank rum ofzo dan werk ik die binnen een uurtje puur weg en dan ben k wel goed van de wereld (binnen 20 minuten heb ik ook wel is gedaan maar als ik de volgende dag hoor wat ik heb gedaan die avond vind ik dat minder aangenaam dan wanneer ik het bewust mee maak)

Bal0n

Badass junkie
Stoere jongen :wink:.

Ik vind bier lekker, drink het graag, en het brand niet in mn keel. Ieder zn ding he.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ja ze zeggen dat je het moet leren drinken
Mij niet gezien.
Kijk ik hou helemaal niet zo van drank. Op zich is het wel leuk maar niet te vaak. Ik doe het nou 1 x per week en dat vind ik al te vaak omdat ik of dronken wil zijn of nuchter maar niet dr tussenin en niet strontlazerus.
Maar ken mn grenzen niet zo goed en alleen sterke drank vind ik te doen, die andere troep moet je of heel veel van drinken of vind ik gewoon niet te zuipen.

Sterke drank ook niet maarja dan moet je gewoon ff doorbijten hehe. Maarja dan heb ik weer het probleem dat ik mn grenzen niet ken. En wil ze ook niet leren kennen maar je moet wat om van de drugs af te blijven in het weekend :(

Al is een aanrader een vriendin zoeken nouhja zij heeft mij gevonden maar het helpt wel omdat ze beetje anti drugs is (zo had je zin om te typen ofzo? ja best wel)

Bal0n

Badass junkie
Ja, en ik vind het een misopvatting. Alcohol is namelijk ook desastreus voor je lichaam, en ook niet iets om heel erg luchtig mee om te springen.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Ach meestal doe ik het maar 1 dag in de week. Dan vind ik het nog wel meevallen, en eerst snoof ik 2 nachten (en soms dagen) in het weekend vol gas. Ben nog blij dat ik niet verslaafd ben geworden misschien ben ik er niet gevoelig voor maar dan drink ik liever elk weekend.. Want een nuchter weekend zit er voor mij niet in daar heb ik nog tijd zat voor als ik ouder ben en zo'n leven niet meer zie zitten.. want ik weet dat die tijd ooit komt.

HDA

Bewuste gebruiker
alcohol... Mmmm. Ik ben heel zelden dronken, en als dat zo is dan moet ik zeker zijn dat ik niet meer moet rijden... Daar mijn vriendin (nog) geen rijbewijs heeft, ben ik dus steeds BOB. En nuchter.

toepiekloot

Belezen gebruiker
ja, alcohol, tis me wat :) alsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken :)
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:

dallandra

Wijs gebruiker
toepiekloot zei:
ja, alcohol, tis me wat :) alsk eerlijk mag zijn, ik drink eigl wel regelmatig, en alsk uitga, drink ik altijd redelijk veel, kweet nie, da is een gewoonte om ons 'zat' te drinken of gwn drinken :)
der ga niets boven een fris pintje, ofwel ne frissen tripel of nen duvel op een terrasje :grin:

ik ken het wel dat het een gewoonte is om alcohol te drinken als je bij vrienden bent.
dat is bij de meeste van mijn vrienden ook zo.
dus ja,dan drink je nogal s wat ja :beer:

toepiekloot

Belezen gebruiker
indeedy, tgoh ja, tis niet dat ik het erg vind hoor, want 'k vind drinken altijd geestig, altijd leuk om zat te zijn en dan wa stoten uit te halen :)

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
In nuchtere toestand t liefst heineken en witbier (maakt niet veel uit welke). Als ik eenmaal aangeschoten ben maakt t niks meer uit :P

In Londen erg veel snakebite gedronken, wie kent dat? Kan het iedereen aanbevelen :hearteyes: ! Het is ca. half bier, half cider en ca 1 tot 1,5 vinger zwarte bessen siroop. Als we het in Nederland drinken voegen we er meestal 2 tot 3 vingers wodka aan toe om het wat sterker te maken.

Wel op z'n Engels uit halve liters drinken hè :beer:

axefreak

Newbie
er gaat niets beter in dan een lekker limburgs biertje voor een échte limburger!

daarom drink ik het liefst Alfa of Brand

Bovenaan