Het Centrale Biertopic!

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:
Vind t bier bij mij laatste tijd wel erg snel gaan haha :P Tis jammer dat het zo'n gevaarlijke harddrug is, anders zou ik het wat vaker gebruiken, kan ik er wat beter tegen voor bij het uitgaan :grin:

alcohol is geen harddrugs.... alleen als je er slecht mee omgaat .
maar het is wettelijk gewoon geen harddrug dus accepteer dat maar , als je teveel blowed is blowen ook een harddrug.
en dat lees je hier ook nauwelijks , word een beetje moe van elk topic maar weer 'alcohol is een harddrug verhaal' en 'al die mensen die zuipen' blabla.
tuurlijk is alcohol heel slecht , maar de hele wereldeschiedenis-lang hebben we overleefd met het gebruik van alcohol, bijna in ieder huis word wel alcohol gedronken en dat zijn echt niet allemaal verslaafden.

en sowieso schreeuwen wij toch ook niet overal dat GHB een softdrug is..

maargoed nu komen we weer op het punt dat de termen 'soft en hard'- drugs gewoon helemaal nergens opslaan.
begrijp dat nou eens , het is alleen hoe je er mee omgaat .

Toch vind ik alcohol gevaarlijker dan: XTC, LSD, Paddo's, Wiet...

En de meeste mensen die het hier niet mee eens zijn drinken zelf vaak meer dan 6 glazen per keer...

Wat Mac hier van vind vind ik opzich wel belangrijk... Als iemand een eerljik/onbevoordeeld antwoord kan geven dan is mac het...

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:

naja, opzich vertel jij ook wel de 'keiharde' waarheid over alcohol...

Maar ondertussen praat je meer goeds (ja deranged, dat doe je heel stiekem toch echt :wink:) over speed dan het voor de meeste waard zal zijn. (hoeft bij jouw persoonlijk dus niet te gelden :))

Net zoals ik mijn ephedra en wiet gebruik goed zal blijven praten omdat het tot nu toe altijd een positief effect op mij heeft gehad :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:
Heb nog altijd meer en langer ervaring met alcohol dan met speed.

kan je niet eens een topic maken met argumenten waarom zelfs een drug als speed minder schadelijk/verslavend zou zijn dan alcohol?

(speed is en blijft voor mij een drug die lichamelijk toch wel redelijk wat schade zal kunnen aanrichten...)

Al valt het misschien wel weer mee als ik naar de positieve effecten kijk, maar dat kan ik persoonlijk (nog) niet beoordelen :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:
Het gaat hier eigenlijk helemaal niet om speed, het gaat over alcohol...

ja, okj... Maar jij gebruikt toch vooral speed? Of gebruik je ook nog ander drugs? (behalve dan roken, dat doen er zoveel :P)

Deranged

Badass junkie
In de discussie over alcohol doet het er niet toe wat ik persoonlijk doe. Maar ik gebruik inderdaad voornamelijk speed deze dagen, met blowen en alcohol ben ik gestopt. Zoals ik ondertussen al jaren doe doe ik zo om het half jaar ook nog wel eens XTC of paddo's en heel zelden misschien wat coke, maar nu ik een vernieuwde kijk daarop heb moet het wel heel gek lopen wil ik dat nog een keer gebruiken. Maar zeg nooit nooit. Ook heb ik nog altijd 4 lsd papertrips in mijn bezit, en zat er aan te denken van 't weekend daar maar eens mee aan de gang te gaan, een paastrip ofzo. Wordt ook mijn eerste keer dan. :sunglasses:

BacingsPen

Badass junkie
Deranged zei:
In de discussie over alcohol doet het er niet toe wat ik persoonlijk doe. Maar ik gebruik inderdaad voornamelijk speed deze dagen, met blowen en alcohol ben ik gestopt. Zoals ik ondertussen al jaren doe doe ik zo om het half jaar ook nog wel eens XTC of paddo's en heel zelden misschien wat coke, maar nu ik een vernieuwde kijk daarop heb moet het wel heel gek lopen wil ik dat nog een keer gebruiken. Maar zeg nooit nooit. Ook heb ik nog altijd 4 lsd papertrips in mijn bezit, en zat er aan te denken van 't weekend daar maar eens mee aan de gang te gaan, een paastrip ofzo. Wordt ook mijn eerste keer dan. :sunglasses:

je bent echt 18 ? en geen 24?

Deranged

Badass junkie
Waarom zou dat? :sunglasses:

En even voor de duidelijkheid, voordat mensen weer over wekelijks speed gaan bitchen. Ik ben niet met alcohol gestopt omdat ik het te schadelijk vind. Als ik wekelijks zou willen zuipen zoals ik heel lang gedaan heb dan zou ik dat gewoon doen. Schadelijk of niet, ik vind het effect gewoon niks.

Sep

Newbie
Om mee te relaxen en tv te kijken ofzo drink ik altijd Grolsch. Hertog Jan is ook lekker

Maar als ik echt wil zuipen dan gaat dat met Bavaria of Heineken het beste.

Bovenaan