LifemetXghbVersl
Newbie
Hallo allemaal,
Ik ben R 40+ en een niet gebruiker. Uiteraard toen ik stukkie jonger was wel joint gerookt en toen ook wel eens te diep in het glaaaasje gekeken maar sinds 20 jaar alleen zo nu en dan een Borrel
.Mijn man B ook 40+ is een iets ander type als mij, gek op een borrel en vroeger geen op zijn joint. Deze gebruikt hij nu nog wel eens. We zijn meer dan 20 jaar saam.
Mijn verhaal begint ongeveer 4 jaar gelee. Hij had iets lekkers van zijn collega gehad en dit gedronken, was hier niet van op de hoogte. 30 minuten later heb ik in zeer grote angst een ambu gebeld. Ging out leek op epelepsi...heel eng om te zien.
Ik ging mee naar het ziekenhuis en de neuroloog zei tegen mijn man vertel jij het of ik.
Dit was het begin van de duivel in mijn leven genaamd GHB.
De duivel
in GHB is het feit dat als je gebruikt je zoveel zelfvertrouwen heb dat je niet meer ziet dat andere het absoluut zien dat er wat aan je mankeerd. Om dan een ingang te vinden tot een gesprek is bijna onmoglijk. Door dit nep zelfvertrouwen waren er ook geen gevaren. Term ik ben god en kan alles aan is normaal. De dingen die hij heeft gedaan waar hij nu erg veel spijt van heeft zijn een gevolg van dit gevoel. Ik heb ook andere mensen leren kennen die dit middel gebruiken en zag bij hun het zelfde als bij mijn man...........alles durven en de hele wereld aan kunnen. Het gevaar, de duivel van GHB vind ik dus zitten in dit gevoel en ik heb hem dus ook duidelijk dat dit onmenselijke gevoel van zelfvertrouwen en zelfs arrogantie bijna niet te krijgen is zonder dit middel. Ik weet wel dat elke X als hij weer begon dit kwam door situatie waar hij zijn zelfvertrouwen misde. Mijn man is nu v.a. mei '11 weer clean, het afkicken is bij hem alle X zeer goed gegaan omdat hij zich redelijk tot goed verdiept had in het middel en er nooit op is gaan slapen. Ook hebben wij GZD genoeg sex gehad zonder dit middel 
Maar mijn/onze resumee (mijn man is uiteraard op de hoogte.:
Dit middel is duivels gevaarlijk
wil je het proberen verdiep je er dan goed in!
Gebruik het niet als slaapmiddel
Heb voldoende sex zonder dit middel
En weet als je blijft gebruiken......ik ben niet meer de baas
Pas op als je een laag zelfvertrouwen heb
Iets positiefs melden
sorry dit lukt mij niet
Alles wat ik hier lees kan ik terug vinden in mijn ervaringen.
Ik heb besloten om bij hem te blijven alle goede jaren hebben zwaar mee gewogen in deze keuze. Dit is mijn 1ste X dat ik mijn verhaal doe en oke wel anoniem maar ik heb het getypt
Als er vragen zijn dan wil hij ze graag beantwoorden.
En een ieder die midden in zijn afkick zit.........heel veels terkte
Ik ben R 40+ en een niet gebruiker. Uiteraard toen ik stukkie jonger was wel joint gerookt en toen ook wel eens te diep in het glaaaasje gekeken maar sinds 20 jaar alleen zo nu en dan een Borrel
Mijn verhaal begint ongeveer 4 jaar gelee. Hij had iets lekkers van zijn collega gehad en dit gedronken, was hier niet van op de hoogte. 30 minuten later heb ik in zeer grote angst een ambu gebeld. Ging out leek op epelepsi...heel eng om te zien.
Ik ging mee naar het ziekenhuis en de neuroloog zei tegen mijn man vertel jij het of ik.
Dit was het begin van de duivel in mijn leven genaamd GHB.
De duivel
Maar mijn/onze resumee (mijn man is uiteraard op de hoogte.:
Dit middel is duivels gevaarlijk
wil je het proberen verdiep je er dan goed in!
Gebruik het niet als slaapmiddel
Heb voldoende sex zonder dit middel
En weet als je blijft gebruiken......ik ben niet meer de baas
Pas op als je een laag zelfvertrouwen heb
Iets positiefs melden
Alles wat ik hier lees kan ik terug vinden in mijn ervaringen.
Ik heb besloten om bij hem te blijven alle goede jaren hebben zwaar mee gewogen in deze keuze. Dit is mijn 1ste X dat ik mijn verhaal doe en oke wel anoniem maar ik heb het getypt
En een ieder die midden in zijn afkick zit.........heel veels terkte