Het duurt zo lang..

Cayano

Newbie
.... VOORDAT HET WERKT!

Hallo mede-spacers,

Ik gebruik nu al een hele poos, probeer de 3 maanden regel aan te houden.
Maar dan alsnog als ik ga feesten, ben ik één van de laatste die lekker staat te space.

Ga er maar van uit dat ik pas na 45 á 1 uur iets ga voelen..
Iemand tips en tricks om de boel een beetje sneller op gang te brengen?

Alvast bedankt! :mrgreen:

QTarantino

Belezen gebruiker
Heel veel mensen voelen de rush pas opkomen na 1 uur. Sommige nog wel langer. Bij mij duurt het gemiddeld ook 3 kwartier voordat ik ook maar iets merk. Maar als je dit weet, dan hou je hier toch rekening mee? Wat volgens sommige wel sneller inslaat is mdma-kristallen. Misschien kun je dat is proberen?

_shikantaza

Badass junkie
Je zou kunnen onderzoeken of een andere manier van innemen prettiger werkt voor je. Ik heb er geen ervaring mee (en weet niet of het ueberhaupt een aanrader is) maar je zou er een lijntje van kunnen snuiven de eerstvolgende keer... dat werkt over het algemeen sneller en korter.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
45 tot 1 uur is idd niet uitzonderlijk lang. MDMA snuiven is erg pijnlijk, dus da's niet een erg vriendelijk advies. :wink: Maar je hebt wel gelijk, het werkt dan wel snel. Je kan je pil ook verkruimelen en oplossen in hete thee en die opdrinken, dat werkt bij mij een kwartier sneller dan normaal (en het is niet zo vies als je zou denken).
Wat bij mij de eerste rush heel erg aanwakkert is een sigaretje roken (maar dan alleen als je die dag nog niet hebt gerookt, of als je helemaal niet zo'n roker bent zoals ik). Paar trekjes en dan komt die XTC rush heel hard over je heen. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zornax

Experimenterende gebruiker
Laatste keer XTC bij mij duurde het 2 uur voordat het pas werkte :wink: Was verleid om wat meer bij te pakken omdat het niet werkte maar na 2 uur wachten werd ik dan eindelijk beloond :hearteyes: :hearteyes: Dit was met gele schilden die hard gedrukt zijn, keren daarvoor was het altijd een uurtje ongeveer.

Niet vlak ervoor eten kan ook van invloed zijn. Kan ook liggen aan de hardheid van pil.

Vaak komt die bij mij altijd langzaam op, wat dan helpt bij mij is een sigaretje doen zoals NiandraLades al zei. Dan voel ik hem al sterker worden. Ook helpt het als ik in een dixie ga staan waar de zon opstaat, die is dus erg warm van binnen. Ga ik nuchter naar binnen, kom ik 1 minuut later naar buiten met een big smile haha :tearsofjoy: Als er een dj draait die je goed vind en die gooit er een paar platen op waar je helemaal weg van bent dan ga ik ook opeens hard.

Dit zijn gewoon wat persoonlijke ervaringen ermee :wink:

JH224

Newbie
Op een lege maag werkt het sowieso sneller en harder, maar is niet ideaal als je hele nacht gaat feesten. Hoe hard of zacht je pil is speelt ook zeker mee. Als je kans hebt gewoon poeder van maken, in een bodempje water gooien en opdrinken. Pas wel op voor de smaak, want het kan in je mond achterblijven.

Een andere tip wat bij mij goed werkt is na 30 minuten even naar buiten gaan, je lichaamstemperatuur wat laten dalen en na 5 minuten weer naar binnen. Je krijgt het weer warmer en als je temperatuur omhoog gaat komt gelijk dat gevoel mee

dat is omdat het nog moet verteren,, bij de een duurt dat langer dan bij de andere,, het duurt plusminus 3kwarier voor het werkt dat komt omdat het na 3kwartier in je darmen zit en datn pas ga je spacen omdat de mdma eruit word gehaald door je darmen,, er zijn denk ik niet echt tips om het rapper te laten gaan

tyla

Newbie
Gebruik poppers in de tussentijd dat je moet wachten, super grappig en dan zit je niet heel de tijd aan het wachten te denken haha

Joestax

Newbie
Ik ga na 20 min altijd even een stukje sprinten. Dan gaat het bloed in je lichaam sneller stromen en dan slaat het altijd zo ongeloofelijk hard in. Heel erg fijn

Bovenaan