Het duurt zo lang..

Cayano

Newbie
.... VOORDAT HET WERKT!

Hallo mede-spacers,

Ik gebruik nu al een hele poos, probeer de 3 maanden regel aan te houden.
Maar dan alsnog als ik ga feesten, ben ik één van de laatste die lekker staat te space.

Ga er maar van uit dat ik pas na 45 á 1 uur iets ga voelen..
Iemand tips en tricks om de boel een beetje sneller op gang te brengen?

Alvast bedankt! :mrgreen:

QTarantino

Belezen gebruiker
Heel veel mensen voelen de rush pas opkomen na 1 uur. Sommige nog wel langer. Bij mij duurt het gemiddeld ook 3 kwartier voordat ik ook maar iets merk. Maar als je dit weet, dan hou je hier toch rekening mee? Wat volgens sommige wel sneller inslaat is mdma-kristallen. Misschien kun je dat is proberen?

_shikantaza

Badass junkie
Je zou kunnen onderzoeken of een andere manier van innemen prettiger werkt voor je. Ik heb er geen ervaring mee (en weet niet of het ueberhaupt een aanrader is) maar je zou er een lijntje van kunnen snuiven de eerstvolgende keer... dat werkt over het algemeen sneller en korter.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
45 tot 1 uur is idd niet uitzonderlijk lang. MDMA snuiven is erg pijnlijk, dus da's niet een erg vriendelijk advies. :wink: Maar je hebt wel gelijk, het werkt dan wel snel. Je kan je pil ook verkruimelen en oplossen in hete thee en die opdrinken, dat werkt bij mij een kwartier sneller dan normaal (en het is niet zo vies als je zou denken).
Wat bij mij de eerste rush heel erg aanwakkert is een sigaretje roken (maar dan alleen als je die dag nog niet hebt gerookt, of als je helemaal niet zo'n roker bent zoals ik). Paar trekjes en dan komt die XTC rush heel hard over je heen. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zornax

Experimenterende gebruiker