het freebase topic

davie

Wijs gebruiker
Plofje roken vind ik best lekker (voor de smaak dan), maar ik zal niet snel crack roken denk ik.

Gevoel lijkt me wel lekker, maar drugs zoals crack en heroine staan niet op mijn lijstje om nog eens te doen. Maar ja, je weet nooit.

Volgens mij is crack ook moeilijk in de hand te houden.

Kim

Wijs gebruiker
davie zei:
Plofje roken vind ik best lekker (voor de smaak dan), maar ik zal niet snel crack roken denk ik.

Gevoel lijkt me wel lekker, maar drugs zoals crack en heroine staan niet op mijn lijstje om nog eens te doen. Maar ja, je weet nooit.

Volgens mij is crack ook moeilijk in de hand te houden.

Ja, het is wel te lekker

inferno33

Bewuste gebruiker
Jij hebt mij het licht laten zien man! :openmouth:

:wave:

We begrijpen dat het slecht is maar iedereen maakt fouten he... Om nou gelijk iedereen die based een hoer te noemen..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
met basen eindig je 90% zeker als crackhoertje ...
dan kam Kim harde lullen zuigen om haar geliefde pijpje te vullen, ipv dat pijpje leeg te schrapen.

Nee hoor DF 'ers die basen zijn niet erg slim, eerder diep ongelukkig opzoek naar een verdoving om alle ellende uit hun ellendige leven weg te basen.

Kijk Noortje !! Kijk en huiver dit is je toekomst als je nu niet acuut kapt met dat vieze anus poeder in je kop te douwen.

Stonie

Miriam

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
met basen eindig je 90% zeker als crackhoertje ...
dan kam Kim harde lullen zuigen om haar geliefde pijpje te vullen, ipv dat pijpje leeg te schrapen.

Nee hoor DF 'ers die basen zijn niet erg slim, eerder diep ongelukkig opzoek naar een verdoving om alle ellende uit hun ellendige leven weg te basen.

Kijk Noortje !! Kijk en huiver dit is je toekomst als je nu niet acuut kapt met dat vieze anus poeder in je kop te douwen.

Stonie

gefrustreerd

Miriam

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin :beer:

Ik rook nu al meer dan een jaar en me zus al 8 of 9 en die gaat er nog steeds goed mee om verders.

Miriam

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
Just take good care :mrgreen:

En om maar even een goeie tekst te citeren: "De weg naar beneden is sneller dan de weg omhoog."

ikletook goed op ik gebruik nooit als ik iets belangrijks te doen heb. Ga me werk er niet onder laten leiden voor die zooi. Is ook nog nooit gebeurt en zalook niet gebeuren ook.

Northawke

Wijs gebruiker
Miriam zei:
Nick de Neger zei:
Misschien ook... maar denk dat die wel gelijk heeft in het begin :beer:

Ik rook nu al meer dan een jaar en me zus al 8 of 9 en die gaat er nog steeds goed mee om verders.

Dat heb ik zoveel mensen horen zeggen. En ze eindigen bijna allemaal op dezelfde plek. Als ik jou was, zou ik gewoon kappen. Volgens mij realiseer je je nog niet hoe ver je al weg bent. Maar goed, het is je eigen verantwoordelijkheid. Ik wens je in ieder geval al het geluk van de wereld.

Heb de laatste 5 jaar heel zwaar aan de pijp gehangen. Nu iets meer dan 2 maanden clean en het valt niet mee. Mijn mening over coke basen:

Lekker? Ja!

Onvergetelijk? Ja!

Begin van het einde? Jammer genoeg, ja!

Get out while you still can...

esmee

Belezen gebruiker
Geen ervaring mee, zal er nooit aan beginnen ook.
Ten eerste krijg ik dan een groot probleem met m'n vriend als ie erachter zou komen en ten tweede heb ik alleen maar negatieve effecten gezien tijdens gebruik van mensen en gehoord van mensen. Vooral op de langere termijn.

jeffrey

Newbie
hoi ik ben jeffrey ben net 16 en zit nu al bijna een jaar aan de basecoke ik werk en sta elke dag te werke voor die kutsooi al me geld gaat er naar uit t het eerste gevoel van een hijs van een pijp is geweldig en zo intens maar het gevoel wat daarna komt is een hel en op dat moment word je egt para en denk je alleen maar...scoren ik weet dat ik hier vanaf moet en snel maar heb op me 14e al een afkickcentrum bezocht voor speed en niet egt goede herrinneringen aan dus de stap om weer terug te gaan is heel groot en door het gevoel wat de base me geeft is de wil er ook niet helemaal

angie123

Bewuste gebruiker
HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL klaar mee!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig op tijd mee gestopt!! Nu na zeker ander half jaar niet meer gebased te hebben kan ik echt zeggen NOOIT MEER!!! Wat een klote zooi is dat. Al leggen ze het nu bij me op tafel, ik zou het zo door de plee spoelen.
Heerlijk om er zo vrij van te zijn.

Als je eenmaal een eerste keer van de pijp hebt geproeft kom je er nooit meer echt vanaf, het blijft in je hoofd zitten voor de rest van je leven. Je geest moet de sterkste zijn, om nooit meer in de verleiding te komen.

BTW. Ik ben nooit echt verslaafd geweest aan crack hoor. Deed het heel af en toe puur recreatief en was me altijd bewust van het grote gevaar dat dit spul met zich mee bracht. Ik kan wel zeggen van mezelf dat ik er goed mee ben omgegaan, maar..........................het is heel moeilijk en gelukkig heb ik op tijd mijn verstand gekregen en er totaal mee gekapt.

Free you mind!!!!! :wave:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Geen ervaring mee het lijkt me niet slim. je hebt drugs die je 1x kan proberen. althans ik dacht XTC 1-malig maar dit vindt ik nog volledig anders.
Ik ben er praktisch zeker van dat ik Basen bij 1x kan houden maar ik wil het gewoon niet. Sinds ik nu gestopt ben met HD heb ik opeens veel meer respect voor mijn lichaam weetje. Ik ontbijt elke dag slaap lekker deed ik vroeger allemaal niet. Dan de gedachte dat er ammoniak door je lichaam heen brandt ik wil er niet aan denken.

KiewKiew

Newbie
heb het paar keer gedaan, en moet zeggen => tis echt iets waar ik aan verslaafd kan worden :openmouth:

gevoel, smaakje,...

kheb besloten om het niet meer te doen, het is te gevaarlijk...

jeffrey

Newbie
KKSOOI!!!!!!!

het is kksooi :angry: dat is een ding wat zeker is ik ben er nog steeds niet vanaf :angry: want idd het is een heerlijk gevoel en als je t doet wil je meer omdat het zo'n lekker en intens gevoel is maardat is het foute van de base doordat het zo lekker is kom je er haast niet vanaf je wilt stoppe want je word gek van de geldproblemen en voelt dat je longen best hard achteruit gaan maar door het intense gevoel gaat in je hoofd het idee zitten dat je niet kan stoppen want je kan dat gevoel niet missen DENK JE....

ik word in september 17 doe het nu bijna een jaar en wil egt stoppen want het levert me een hoop problemen op ik werk fulltime in een supermarkt en verdien niet veel, maar alles wat ik verdien gaat aan diej kutsooi op ik wil stoppen maar sit nog met het idee in me hoofd dt t niet gaat lukken en daar moet ik dus eerst vanaf.....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
jeffrey ..... je moet alles uit je zelf halen om er voorgoed een punt achter tezetten .!! Zoek hulp, verbrijzel die pijp en koop een nieuwe gsm !!

Die dealer zal je wel proberen te bellen, laat hem sterven in zijn kutzooi.

:mrgreen:

ik zal voor je duimen en hou ons op de hoogte

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
pfff.. klinkt als een flinke kut situatie waarin je jezelf hebt gewerkt.
Afkick kliniek is het enigste wat me te binnen schiet.. of inderdaad je gsm weg en neem eens wat lsd en denk dan eens goed over je leven na...

maar uiteindelijk lost drugs niet het andere drugsprobleem voor je op, uiteindelijk ben jij het die het moet inzien en loslaten.. verder eigenlijk geen wijze woorden meer op dit tijdstip van de nacht/dag.

jeffrey

Newbie
:grin: heeej mensen ben nu eindelijk van dat kut-basen af het was een moeilijke weg maar is het toch nog gelukt voor mijn 18e ik snuif nu nog wel af en toe en rook iedere dag 2 blowtjes ofzo :stoned: maarja ben voorlopig even tevreden :wink: en mensen onthoud en geef door : BEGIN ER ECHT never nooit aan want dan zijn op den duur alleen je coke, pijp en je lepel je nog iets waard :wink:

Bovenaan