Het gaat slecht met CDD...

CDD

Experimenterende gebruiker
Er moet me iets van het hart : ik haat drugs. Ik haat ze voor wat ze met m'n leven hebben gedaan, maar vooral, ik haat mezelf omdat ik zo stom heb kunnen zijn.
Het feit dat ik al met drugs bezig was nog voor ik m'n eerste schaamhaar had heeft er volgens mij deels voor gezorgd dat ik tegenwoordig zo asexueel als de pest ben, sex boeit me niet, ik vind het saai en tijdverspilling. Zet me 5 knappe grieten voor m'n neus en ze zullen me stuk voor stuk koud laten. En dat is behoorlijk frustrerend.
Het feit dat ik mezelf zo gigantisch hard heb verloren in de cocaïne heeft ervoor gezorgd dat ik echt fucked up ben tegenwoordig. Ik ben zwaar apathisch, ongeïnteresseerd en ik ben verstookt van de gewelddadige gedachten, gedachten die ik hier echt niet ga verwoorden, maar ze zijn niet fraai.
Het blijft echter niet bij die gedachten, ik voel mezelf meer en meer naar het punt toegaan waarop ik die gedachten in de praktijk ga omzetten, en in alle eerlijkheid : dat maakt me verschrikkelijk bang :(

Sociaal ben ik een totale ramp, ik heb welgeteld één vriend (die zelf niet gebruikt) en daar stopt het. Geen contact met m'n ouders, andere familie, niets.

Ik ben 3x opgenomen geweest in de verslavingzorg, volgepropt geweest met chemicalïen à la Seroquell, Risperdal, Remergon, Tranxene, Seroxat, noem maar op. Allemaal hersenverlammend spul dat me echt geen goed heeft gedaan.
Om een lang verhaal kort te maken : ik zit momenteel op een psychologisch dieptepunt, een dieptepunt dat ondertussen al een serieus aantal maandjes aanhoudt, een dieptepunt waaruit ik echt geen uitweg zie. Ik zit met schulden (+20K), ik ben ambtelijk geschrapt opdat de deurwaarders me niet kunnen vinden (officïeel ben ik dus dakloos), ik heb 2 maanden rijverbod openstaan die ik echt niet kan inwilligen omdat ik dan per direct m'n job kwijt ben (ik rij momenteel dus rond met een ongeldig rijbewijs, ook alweer enkele maanden ondertussen). Enfin, het gaat niet al te best met CDD dus.

Waar het op neerkomt is dat ik steeds meer en meer aan't afglijden ben in dieptes die ik nooit heb willen verkennen, dieptes die me grijnzend staan uit te lachen, te wachten tot wanneer de massa onder m'n hersenpan echt gaat overkoken om me dan liefdevol in hun mantel van het niets te kunnen omsluiten. Dieptes die me blijven bestoken met visioenen van gewelddadige almachtigheid, dieptes die zo vol van leegte zijn dat ze alles overheersen.
De waanzin lonkt, en hoe angstwekkend ze ook is, ze krijgt me steeds meer en meer in haar grip, en ik sta er totaal machteloos tegenover.

Ik huil mezelf de laatste tijd heel dikwijls in slaap, gewenteld in zelfmedelijden, angstig om de volgende ochtend weer wakker te worden. Ik wil niet meer wakker worden, ik ben bang van mezelf, ik ben bang van wat ik aan het worden ben.

Flameon

Badass junkie
Knap dat je dit emotioneel verhaal over jezelf op dit forum hebt kunnen zetten!
Je ziet in dat je een probleem hebt, en dat is een heel belangrijke stap. De stap die je kan (hopelijk) kan helpen naar de afkick van en een nieuw leven.
Als ik je verhaal lees denk ik dat je moeite hebt om er alleen vanaf te komen. Probeer het via je huisarts en probeer na te gaan waarom je niet meer recreatief gebruikt.

Heel veel sterkte!

troebadoer

Bewuste gebruiker
Kan je niet contact opnemen met je ouders ?
Een goede band met je ouders kan er voor zorgen om uit de problemen te komen... misschien kunnen ze je financieel ook helpen. Verder moet je echt helemaal stoppen met drugs, dat is ook wel wat je wil denk ik.

Succes ermee !!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een heftig verhaal CDD! Het klinkt een beetje alsof je nu in een soort van neerwaardse spiraal terecht bent gekomen.... Je ziet wel gelukkig zelf in dat het zo niet best met je gaat. Kun je hier over praten met je vriend?? Het kan erg fijn zijn om bij iemand die je vertrouwt je hart te luchten. Heb ook het idee dat je niet zo positief tegenover professionele hulpverlening staat, maar als je hier alleen niet uitkomt, is het misschien toch tijd om even aan de bel te trekken. Je hoeft namelijk niet per definitie aan de medicijnen als je dat zelf niet wenst, een goed gesprek op professioneel niveau, kan soms al heel wat goeds doen!

Ik wens je iig veel succes met het oplossen van je problemen!

Atropa

Bewuste gebruiker
Er schuilt een schrijver in je.

Ondanks het witte mes flink heeft huisgehouden en de pharm pilletjes een bunker hebben proberen te bouwen staat er nog iets in je overeind, iets ontzagwekkends sterks wat blijkbaar niet is afgebroken maar waar je het geloof van zelf kunnen in moet terugvinden.

CDD

Bedankt voor de reacties...

Veel gebruik ik niet meer tegenwoordig, blowen doe ik nog en heel af en toe wat coke, laatste keer was afgelopen weekend en daarvoor was het ook alweer 3 weken geleden, dus dat valt wel mee.
Het contact met m'n ouders herstellen is geen optie, ik heb de duidelijk de boodschap meegekregen dat ik ze "voorgoed moest gerust laten", dat doe ik dan ook. Met heel veel pijn in het hart, maar als dat is wat m'n ouders willen dan zal ik dat respecteren, ik zie m'n ouders graag en ik heb ze inderdaad al heel veel hartpijn bezorgd, dat ga ik niet ontkennen.

Professionele hulpverlening. Mja, ik sta er inderdaad niet zo heel positief tegenover, zoals gezegd heb ik al 3x binnengezeten en dat is niet bepaald goed verlopen (2x Zelzate, 1x Beernem). Medicijnen moet ik inderdaad niet van hebben, het is echt beangstigend wat die medicijnen met je kop doen, vooral Zyprexa en Depakine, zo statisch dat je van die rommel wordt, onvoorstelbaar.

Praten met m'n vriend, mja, dat doe ik ook wel, maar veel kan die me ook niet helpen. M'n gebruik is al zwaar ingeperkt tegenover vroeger, maar het wordt er gewoon niet beter op, integendeel (mentaal bedoel ik dan).

Ik weet ook totaal niet wat aanvangen met m'n leven, stel dat ik de drugs vaarwel kan zeggen, wat dan? Ik kan niets. Ja, met computertjes spelen, maar dat heb ik onderhand al zo lang gedaan dat het echt m'n strot uitkomt, computers zijn zo fucking saai en afstompend, zeker als job.

Vandaag gaat het wel wat beter, maar de ogen blijven ledig.

Ik weet het gewoon niet.

steelpad

Trek eens een jaartje naar een warm land waar je enkele jaren kan doorbrengen in een gevangenis(vuilnisbelt) wanneer je gespot wordt met de één of andere drug. wedden dat je er vanaf zult blijven :wink:
trouwens, ook lekkere hoertjes voor een tientje & lekker weer!, Wat wil je nog meer?!

CDD

Atropa zei:
Er schuilt een schrijver in je.

Ondanks het witte mes flink heeft huisgehouden en de pharm pilletjes een bunker hebben proberen te bouwen staat er nog iets in je overeind, iets ontzagwekkends sterks wat blijkbaar niet is afgebroken maar waar je het geloof van zelf kunnen in moet terugvinden.

Eerst begreep ik je reactie niet al te best, maar nu ik ze opnieuw lees snap ik wel wat je bedoelt. Maybe heb je wel gelijk, ze hebben me al vaker gezegd dat ik wel mooi kan schrijven, ik doe er alleen niets mee. Heb ook geen idee waarover ik zou moeten schrijven (ongeïnteresseerd tout court weetwel, het laat me allemaal koud).

Misschien dat ik me daar maar 'ns wat meer op moet gaan richten. Hmmz...

CDD

steelpad zei:
Trek eens een jaartje naar een warm land waar je enkele jaren kan doorbrengen in een gevangenis(vuilnisbelt) wanneer je gespot wordt met de één of andere drug. wedden dat je er vanaf zult blijven :wink:
trouwens, ook lekkere hoertjes voor een tientje & lekker weer!, Wat wil je nog meer?!

Ik heb niet eens geld om m'n rekeningen te betalen, laat staan een trektocht naar een ander land.. :rolleyes: Maar op zich geen slecht idee natuurlijk.

vogel

Bewuste gebruiker
tijd dat je een sjamaan consulteerd
of je gaat zelf als sjamaan leven

ff flink veel LSD in één keer nemen,, zodat je oude persoonlijk uit elkaar valt
en er een sterkere persoonlijkheid voor terug komt
op eigen risico wat vogel adviseert
met schulden valt te leven toch ? (kwijtsgelding moet je krijge)
als je koppie maar helder is en je vrijheid heb en genoeg goed voedsel

verslaving heb vaak te maken met onderliggend verdriet
door te trippen kan dat allemaal bovenkomen en beter verwerkt worden
of je word er gekkie van , dan komt er teveel op je af
en heb je juist meer zin om al dat verdiet of andere negatieve emoties weer onder te dompelen door coke of wat dan ook te nemen
tripmiddelen = meer voelen
verslavingsmiddelen = minder voelen

blijven afsluiten en in kleinere wereld leven kan niet toch ?
optimisme zal zegevieren, als je van binnen echt optimistisch ben
eerst sluit een bepaalde levenstijl (verslaving) je meer af van jezelf
maar ga je er te lang mee door , dan krijgt men depressief gevoel
de gevoelens waar je je normaal voor afsloot,,
zijn niet de enige gevoelens meer die je afsloot
je sluit je eigen plezier in leven zo uit

wat zei je ,, ik kan niets ??? :angry:
heb je je wel is zo hopeloos gevoeld ,, dat je dacht nou maakt het niks meer uit
zoveel mogelijk LSD douw je dan in je kont,
dan kan je alles weer :hearteyes:
plezierige trip :wave:

CDD

vogel zei:
tijd dat je een sjamaan consulteerd
of je gaat zelf als sjamaan leven

ff flink veel LSD in één keer nemen,, zodat je oude persoonlijk uit elkaar valt
en er een sterkere persoonlijkheid voor terug komt
op eigen risico wat vogel adviseert
met schulden valt te leven toch ? (kwijtsgelding moet je krijge)
als je koppie maar helder is en je vrijheid heb en genoeg goed voedsel

verslaving heb vaak te maken met onderliggend verdriet
door te trippen kan dat allemaal bovenkomen en beter verwerkt worden
of je word er gekkie van , dan komt er teveel op je af
en heb je juist meer zin om al dat verdiet of andere negatieve emoties weer onder te dompelen door coke of wat dan ook te nemen
tripmiddelen = meer voelen
verslavingsmiddelen = minder voelen

blijven afsluiten en in kleinere wereld leven kan niet toch ?
optimisme zal zegevieren, als je van binnen echt optimistisch ben
eerst sluit een bepaalde levenstijl (verslaving) je meer af van jezelf
maar ga je er te lang mee door , dan krijgt men depressief gevoel
de gevoelens waar je je normaal voor afsloot,,
zijn niet de enige gevoelens meer die je afsloot
je sluit je eigen plezier in leven zo uit

wat zei je ,, ik kan niets ??? :angry:
heb je je wel is zo hopeloos gevoeld ,, dat je dacht nou maakt het niks meer uit
zoveel mogelijk LSD douw je dan in je kont,
dan kan je alles weer :hearteyes:
plezierige trip :wave:

Hehe, iemand die kampt met psychologische problemen ten gevolge van overdadig druggebruik aanraden om nog meer te gebruiken :P
Maar alle gekheid op een stokje, niet eens zo'n slecht punt. Ik heb al zo veel gelezen over LSD en over de "levensveranderde" ervaringen dat het misschien niet eens zo'n slecht idee zou zijn. Al de rest van die chemische troep werkt toch niet, kan ik net zo goed iets proberen waarvan de werking wel 'ns wel zou kunnen ehm, werken (je snapt me wel). Ik wil het zowiezo ook al heel lange tijd 'ns proberen, ondermeer omdat paddo's me in het verleden toch ook wel al 'ns op andere inzichten gebracht hebben. Tuulijk, paddo's en LSD is niet hetzelfde, maar toch.

Probleem is aanbod though, zoals gezegd, ik heb echt niks van vriendenkring meer ofzo, en uitgaan doe ik ook niet meer. Zou trouwens totaal niet weten waar ik achter LSD zou moeten zoeken, en ik betwijfel of een dokter of psychiater het me zou voorschrijven :P Het enige waar ik weet aan te geraken is coke (en hero, maar daar bedank ik voor), maar in een stad als Antwerpen is dat niet zo verwonderlijk natuurlijk, je vindt hier 100x makkelijker coke dan weed.

Wil jij mijn sjamaan zijn? :wink: :wink:

Mindgamer

Badass junkie
CDD moet eerst een stevige ondergrond bouwen, voordat je echt weer een dagelijkse euforie wilt ervaren.
Pak je financiële problemen aan, zoek vrienden, als je dit voor elkaar hebt gekregen ga dan pas aan je zelf werken, en zoek hobby's.

Zoals Atropa al eerder zei; er schuilt een schrijver in je, doe daar iets mee!

Voordat de bovenstaande problemen niet zijn opgelost, zou ik geen (psychedelische) drugs gebruiken als ik jou was. Verdiep je eens in de theorie van Maslow. Het is erg discutabel, maar wil jij al aan zelfontplooiing beginnen zonder dat je levensbehoefte weer in orde zijn?
Succes man..

vogel

Bewuste gebruiker
Vogel jouw sjamaan zijn ?

vogel is druk bezig ze eigen sjamaan te zijn,,
vogel heeft namelijk een kwik en fluor vergiftiging, daardoor lijd vogel, en
zoekt vogel nou verlichting en inspiratie enzo met entheogenen middelen
wat dan weer resulteerd in een spirituele mentaliteit.
maar ben met kwikvergiftiging geboren
, plus fluortabblettjes voor melktandjes=dubbele belasting) en lijd sinds die tijd al.,,
vogel is een synthetische sjamaan
sjamaan door de amalgaam
als je het hele verhaal wil lezen over het kwik plus fluor is sjamanisme, zend ff pb
bij het gekkehuis zeiden ze dat er niet bij,,
rare bekrompen maatschappij,, gewoon ontkennen ook nog over het gif
en zeggen dat het ontwikelingsstoornis is,, huh ? de maatschappij is onderontwikkeld
spirituele ontwikkeling die heb vogel ja!

de personen in een samenleving zijn een reflectie van het doen en laten van alle personen in die samenleving,
toch :confused:
bij de corus gaan ze afval met kwik en andere zware metalen verbranden,
bij de tandarts hebbe ze 170?jaar of iniedergeval decena lang kwik in keizen gestopt
fokking vaccins met thimoresal (kwik) in de USA.
in afrika lijd men nog steeds honger omdat men meer geintereseerd is in het goud en de diamant die daar vandaan komt.
in irak leggen radioactieve resten van munitie met uranium
en al die oorlogen,, :kots:
de wereld zit niet zo lekker in elkaar
dan krijgt men verslaafden, gekken enzo, zo noemen ze dat dan,,
maar in werkeljkheid is de gek of verslaafde de wijze oude ziel,, die, die zogenaamde hulpverlening, een lesje leert,,en de dingen laat zien zoals ze in de echte werkelijkheid,
de ware aard der zaken vertegenwoordigen, en de ware oorzaken van de gebeurtenissen
in de wereld en om ons heen

die spirituele mentaliteit benik meegeboren,,
tripmiddelen intensiveren dat en geven aanwijzingen, inspiratie, ingevingen, visoenen,
tripmiddelen zijn spirituele leermiddelen.

ik heb ook geen vriendenkring, wel een paar vrienden, die ik toch niet begrijp.
ik zit op een andere golflengte denk ofzo
vogel heb niet eens tijd,, de laatste tijd voor vrienden,
vogel zijn lijf word ouder en de kwik en fluor tast vogel verder aan,
geestelijk ben ik oke,, geestelijk heb ik de vergiftiging overwint.
maar die gifzooi tast me maag aan. :(

ben je nou dakloos,, kan je naar een ander land toelopen ? misschien
geef je daar een andere naam op ofzo,, of je zegt dat je vergeten bent wie je bent.
maar dat je wel wil werken. nieuwe indentiteit dan zonder schulden.

politiek asiel aanvragen in Zwitserland ?
zeg dat je daar onderzocht wil worden met LSD Therapie
mischien verdien je er ook nog mee ?

paddo's kan ook toch ?,, je hoef niet persé aan de LSD

vogel's top 10 vreselijkste drugs,, afblijven dus
1,,,,,,,kwik
2,,,,,,,fluor
3,,,,,,,,methamfetamine (crystalmeth)
4,,,,,,,,dexamfetamine
5,,,,,,,,MDMA (XTC)
6,,,,,,,,nachtschade
7,,,,,,, alcohol
8,,,,,,,antipsychotica
9,,,,,,,tabak
10,,,,,,,koffie

vogels top 10 liefste middelen 1,,,,,,,,,AYAhuasca
2,,,,,,,,,, LSD
3,,,,,,,,,, PAddestoelen
4,,,,,,,,,, cactussen
5,,,,,,,,,, http://www.pfaf.org/index.php
6,,,,,,,,,, Marihuana
7,,,,,,,,,,Kalmoes Acorus Calamus
8,,,,,,,,,, Corydalis Bulbosa
9,,,,,,,,,,Opium
10,,,,,,,,,Water

vogel

Bewuste gebruiker
vogel jouw sjamaan zijn

ja tuurlijk ja
kom maar is een keertje langs hier in dit verkwikte nederland
ik ben druk bezig om die kwik en fluorzooi te dumpen :kots: :kots: :kots:
misschien als ik weer tijd heb,, kunne we is van gedachten wisselen en ff flink de maatschappij uitkotsen
en al die andere shit die er uit moet :kots: :kots:

en vogel kotst dankzij,, AYAhuasca ,LSD en PADDo,s

vogel

Bewuste gebruiker
Op het eerste gezicht lijkt het werk van de sjamaan onverenigbaar met het in de
geindustrialiseerde samenleving algemeen geacepteerde wereldbeeld.
Het sjamanistische denken is in strijd met de 'rationele' en mechanische modellen van
oorzaak en gevolg waarop de meeste wetenschappen zijn gebaseerd.
Toch staan sommige wetenschappen open voor onconventionele ideeén in hun grensgebieden, en veel mensen willen persoonlijk wel in geesten geloven.
De grootste uitdaging waar het sjamanisme het moderne denken voor stelt, ligt misschien wel op het maatschappelijke en politieke vlak.
Het sjamanisme gaat uit van een wereldbeeld waarin de mensen hun omgeving niet gebruiken door overheersing maar door het sluiten van moeizame compromissen, tegen de prijs van voortdurende aandacht en respect.
In een wereld waarin het leven van de meeste mensen steeds onpersoonlijker wordt, kunnen mensen, als ze een glimp opvangen van de samenleving van de sjamaan, zien hoe relaties tussen mensen vorm krijgen in de intiemiteit van de kleine gemeenschap die snel aan het verdwijnen is.
De neosjamanistische bewegingen in grote steden werken tegen de achtergrond en het valt te bezien of de sjamanistische ideeén in staat zullen zijn te voldoen aan de behoefte van de hedendaagse mens in zijn steeds meer versplinterde en ontwortelde samenleving.

zie CDD,, je bent buiten de boot gevallen doordat de maatschappij versplinterd en ontworteld is.
je bent gevoelig gebleken voor zoeen onstabiele onnatuurlijke leefomgeving.
jij bent dus volkomen normaal en goed mens
de wereld is gek :wink:

Aap

vogel zei:
Kerel doe eens een beetje realistisch.
En die top10 :confused:. Je vind Opium op 8 na het beste middel wat er is? En tabak en koffie komt voor in je top 10 qua slechtste middelen?

CDD

Aap zei:
vogel zei:
Kerel doe eens een beetje realistisch.
En die top10 :confused:. Je vind Opium op 8 na het beste middel wat er is? En tabak en koffie komt voor in je top 10 qua slechtste middelen?

Een beetje humor op tijd en stond kan geen kwaad hoor... :wink:
Denk niet dat ie dat zo serieus meende, hoewel het idee op zich nog niet eens zo gek is.

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb al een kleine eerste stap genomen : morgen ga ik naar een NA-meeting. Ik ben niet bepaald beschaamd over m'n huidige situatie, dus daar binnenstappen zal geen al te groot probleem vormen denk ik. Hopelijk brengt het wat zoden aan de dijk.

Aan vogel: zeer intrigerend wat je daar allemaal schrijft, heel herkenbaar ook... Ik heb inderdaad wel zoiets van : als kind vond ik poppenkast al niet leuk, en nu 20 jaar later vind ik er nog steeds geen zak aan. Als jullie allemaal spelletjes willen spelen met elkaar dat moeten jullie weten, maar ik speel niet mee. Ik voel me echt wel een buitenstaander, het hele maatschappelijke gebeuren, het nut ervan ontgaat me zo fucking hard. Waarom? Alles was al voorhanden, in overvloed. Waarom al dat gezever erbij? Voor het raam zitten, naar buiten staren en geen bal snappen van wat er allemaal op straat gebeurt. ja, ik ken het gevoel maar al te best.

"Geheelonthouders hebben gelijk, maar alleen gebruikers weten waarom."

vogel

Bewuste gebruiker
ja hallo mijn lijf zit anders in elkaar door die kwik en fluor
opium is één van me medicijnen

uit je bol zegt
Opium is een zeer krachtig medicijn met entheogene eigenschappen, maar omdat het sterk verslavend is, is het ongeschikt voor psychonautische ervaringen. Een medische dosis -bij ernstige kiespijn, buikpijn, hoofdpijn, diarree, een bedorven maag, koorts, darmstoornissen, rugpijn, spierpijn, eigenlijk alle pijnen- is een bolletje ter grootte van een luciferskopje, dat je onder je tong laat smelten. De smaak is zeer bitter. De opium wordt door de meeste mensen als plezierig ervaren; je krijgt een loom, behaaglijk gevoel in je lichaam, alsof je op een warme stroom dobbert. Bij gebruik van grote hoeveelheden treden visioenen en hallucinaties op. De opiumroker ziet bijvoorbeeld tuinen en paleizen, prachtige steden en landschappen.

die kwikzooi heb me maag zwak gemaakt
en van koffie word ik nog zieker als van de eerste keer heroine
en tabak is ook nachtschade en ik word kostmisselijk en helemaal flauw van tabak

geloof in jezelf CDD
jij zelf moet uit de put klimmen,, Zelf doen
geen tijd aan drugs besteden, maar tijd om jezelf te verbeteren
ook al heb de maatschappij ervoor gezorgd dat die put er is

opium slimmakend en weerstandsverhogend, echt waar!!!
moet je het wel slim gebruiken natuurlijk
opium is rust, vrede en herstel

Regressief autisme kent een metabole predispositie en een dramatische verslechtering door
verworven stressoren.

ik haat stressoren,,, teveel stress,,, opium brengt rust :hearteyes:

Bovenaan