http://www.google.nl inderdaad. Omdat ik vandaag in een goede bui (of tenminste niet in een slechte bui

) ben en omdat je taalgebruik niet zo hersenloos lijkt als dat van de meeste "ik wil high worde kan iemadn me helpe jwz "-pubers zal ik het allemaal eens hier neer planten:
Lachgas haal je bij de Blokker (duur), de Makro of de Sligro (goedkoop) of op internet (voor het geval dat je weet wat dat is, ook goedkoop). Het is daar verkrijgbaar als slagroompatronen, dit ivm het legaal gebruik als drijfgas voor doe-het-zelfslagroom: koop er gelijk ook een hervulbare slagroomfles bij (of een cracker, wat goedkoper en speciaal voor recreationeel lachgasgebruik gemaakt, te vinden op de betere interwebs), anders krijg je het lachgas niet zonder levensgevaarlijke procedures in je systeem.
Verder heb je nog ballonnen nodig: dit om het lachgas op een veilige manier in je longen te krijgen. Het is niet aan te raden het gas direct uit de fles in te ademen, het is door de snelle uitzetting ijskoud en dit kan gevaarlijke situaties opleveren. Doe dus één patroon in de slagroomspuit, trek de ballon over de tuit en spuit het patroon helemaal leeg. Gooi er eventueel nog een patroon achteraan, als je ballon groot genoeg is en je daar zin in hebt.
Haal vervolgens de ballon van de fles af, adem een keer diep in en uit, zet de ballon aan je mond en neem een teug lachgas. Adem het weer uit in de ballon, adem even in en uit buiten de ballon, herhaal.
Zorg er altijd voor dat je rustig ergens ligt, je wil niet staand lachgas proberen, er is een kans dat je omver dondert en zowel de dure Chinese vaas als je hersenpan kapotmaakt. Niet handig.