het geheim van de smid.

comsubin

Newbie
hi folks,ik haal bij zo,n mannetje speed ,de ene keer is het een beetje droge zooi en de andere keer is het weer van die natte troep..ik heb nu heel wat keren bij hem gehaald en so far so good..MAAR ik heb nu twee keer (10 gr) bij hem gehaald en als ik daar van loop te snorkelen..ohhh man dat doe zo verschrikkelijk pijn aan je neus dat is echt niet normaal meer zeg...ik krijg er korsten van in m,n neus en als ik m,n neus snuit komt een spiegeleitje uit (maar dan groen)((((eet smakelijk)))...ook kleine wondje,s gaan onsteken en doen zeer.krijg er ook pukkels van en die zijn zeer gevoelig en pijnlijk heb normaal nooit last van pukkels plekkie,s wondje,s onstoken wondjes ed..dat spul is echt sneeuwwit en tlijkt wel pasta waar je gaten in de muur mee kan vullen...weet iemand mischien wat daar voor toep door heen zit? ...voor de rest werkt dat spul wel goed, alleen die bijverschijnselen is niet okee......weet iemand wat dat zou kunnen zijn??

(kan niet gelijk een tegen reactie geven)

bvd

Lana

Wijs gebruiker
Laat testen, dan weet je iets.. Wij kunnen aan de hand van de beschrijving ook niet zeggen wat er in zit.

jen_nl

Newbie
pasta is 9 van de 10 keer goeie,
ma als je liever geen pijn aan die nase krijg ken je beter bommetjes maken.
daar ga je ook hard van en s even slecht als dat je het in je neus stopt!

:rolleyes:

EFX

Newbie
Er zijn meerdere soorten de beste in pure vorm lijkt op sperma
maar het is wat de dealer er doorheen gooit ik ga gewoon voor
manitol verzacht ook nog.

Wartaal

Belezen gebruiker
Pukkels en ontsteken enz. komt vaak voor door dezelfde snuifbuis als vrienden te gebruiken.
Daarom pak ik altijd een nieuw briefje en gooi die naderhand weg :P

^_^

Bewuste gebruiker
Nooit aan gedacht dat als je zulke negatieve verschijnselen krijgt dat jouw speed gebruik misschien de oorzaak is hiervan?

Bayda

Experimenterende gebruiker
Je hebt mensen dat daar heel gevoelig vr zijn en die vol steenpuisten staan maar aan anderen zie je dan weer nix.

Serenity

Badass junkie
El Retro zei:
Das gewoon goeie speed.

Inderdaad, da's gewoon pastapep, wss bijna puur. Dat het pijn doet dat hoort gewoon, en dat zal je altijd blijven hebben zolang je snuift. Pukkels krijg je ervan, slechte huid hoort erbij jung. Welcome to the real pep world, huhu. >.<

Imke

Badass junkie
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:

KataStrofe

Belezen gebruiker
^_^ zei:
DjTrips zei:
Saivy zei:
^_^ zei:
Saivy zei:
Het branden van de pep is gewoon zalig! :hearteyes: en dan eventjes wachten op de heerlijke smaak in je keel.. :hearteyes:

Ik mis die goede tijden wel :(

Je bent niet de enige.. :(

inderdaad :cry:

Volgens mij moeten wij niet samen komen met z'n 3'en met 10 gram pure speed, dat moet gewoon wel fout gaan :wink:

En wie van de drie heeft het eerst pb/smsje gestuurd om af te spreken? :P :wink:

DjTrips

Bewuste gebruiker
lekkere super-speed meeting, lijkt me zalig...
en dan samen staptje zetten, lekker feesten vo dood ! :tongueout:

ik heb dr afgelopen nacht flink van overgegven, had maar 1 blow op om 7 uur,daarvoor klein lijntje, toen die blow, toen groote lijn toen pizza gegeten met een glas wijn en savonds in de kroeg dikke lijn. man man wat ben ik beroerd geweest, sta nu nog steeds strak. zou het komen doordat ik amper wat heb gegeten?

Dline

comsubin zei:
hi folks,ik haal bij zo,n mannetje speed ,de ene keer is het een beetje droge zooi en de andere keer is het weer van die natte troep..ik heb nu heel wat keren bij hem gehaald en so far so good..MAAR ik heb nu twee keer (10 gr) bij hem gehaald en als ik daar van loop te snorkelen..ohhh man dat doe zo verschrikkelijk pijn aan je neus dat is echt niet normaal meer zeg...ik krijg er korsten van in m,n neus en als ik m,n neus snuit komt een spiegeleitje uit (maar dan groen)((((eet smakelijk)))...

bvd

oh die ken ik heb ik een paar x gehad en jak wat een vieze troep,na een paar uren zit je neus vol met van die groene brokken en kan je bijna niet meer AH,ook praat je verschrikkelijk door je neus ervan,hem goed laten drogen en kappen helpt helaas niet,,weet dat sommige vrienden hier geen last mee hadden anderen dan weer wel,vraag gewoon of je andere kan krijgen want zo is het ook niet leuk

TofkeThe1

Indeed absoluty mee eensd en ten de energiekick hehe intss al bijna 48u wakker ma met mate nu ze de zaterdag ist direct 0,7-0,8 in 1 keer en dan gaan vo 5-6uurkes allez ast goerie is natuurlijkj diene van 13j gelede was wel beter, da ma rap rechtervoet totaal hersteld is de dancing gaat te klein zijn, groetjes en koop best van vertrouwd iemand en let je op vo overdoses oke kleintjes ciao but anyway de beste party drug is het:).

Saivy zei:

TofkeThe1

En dat van het snot met het groen dat je beschrijft heb ik ook, wanneer het bergint uit te werken witte en int midden altijd groen ertss je moet je zakdoeken eens vergelijke clean, en wanneer je gebezigd hebt verschil ze maja it's great to party allez cu.

Danja

Ik krijg 19/20 keer natte speed en die ruikt altijd naar een soort van herbal natuurlijk middel ofzo, echt een vage, vieze geur maar het spul is nice.

edit: wat misschien dat snotprobleem kan voorkomen: gewoon een minuut na het snuiven je neus enkele keren leeg "zuigen" (niet snutten maar het omgekeerde, zodat het naar je mond gaat zeg maar). dat doe ik altijd zodat mijn neus zo proper mogelijk blijft. ik voel dan meestal ook de smaak van de pep in mijn mond. is eventjes vies, maar altijd beter dan met van die grote groene tarrels in je neus rondlopen natuurlijk.

TofkeThe1

Effe drinken en die vieze smaak is weg tuurlijk moet je steeds enkele keren goed inademen allez het echt door trekken tot je het smaakt in je keel.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
TofkeThe1 zei:
Indeed absoluty mee eensd en ten de energiekick hehe intss al bijna 48u wakker ma met mate nu ze de zaterdag ist direct 0,7-0,8 in 1 keer en dan gaan vo 5-6uurkes allez ast goerie is natuurlijkj diene van 13j gelede was wel beter, da ma rap rechtervoet totaal hersteld is de dancing gaat te klein zijn, groetjes en koop best van vertrouwd iemand en let je op vo overdoses oke kleintjes ciao but anyway de beste party drug is het:).

Saivy zei:

praat duidelijk :rolleyes:

Delirium

Badass junkie

TofkeThe1

Vettig zeg deju moe nog eten haha zo erg ist niet ma mankeert nog iets in het midden groen haha lol

richie87

Belezen gebruiker
Trip Unit zei:
Snuif je neus niet aan gort en neem die troep oraal zou ik zeggen

en zorg dat je darmen aan gort gaan? zou zeggen wissel het af...? speed brand doet pijn...maja het is een erg chillle drugs...snuif liever speed dan coke...bij coke heb ik echt t idee drugs te gebruiken...vind speed een relaxte drug ( tot het op is :rolleyes: ) haha

Bovenaan