het gevoel

KoenPeer

Newbie
ik heb een vriend en vriendin en we testen samen heel veel dingen uit, dus ook drugs.

maar kan iemand mij zeggen hoe je je voelt als je GHB gebruikt heb, is het te vergelijken met pillen? we hebben nu wiet, hash, XTC, cocaine en paddo's gehad. nu word het toch wel tijd voor GHB dacht ik.
mensen die het al hebben gebruikt kunnen die het mij vertellen? t antwoord mag wel waazig zijn...

en kan ik gewoon uitgaan als ik het op heb? :beer:

alvast bedankt.

Dude64

Experimenterende gebruiker
GHB moet je zééér nauwkeurig doseren ivm het risico op 'out' gaan. Lastige is dat er 2 variabelen zijn die dit onvoorspelbaar maken, namelijk de sterkte van je GHB en je eigen gevoeligheid. Voor SWIM hou ik het op 5 ml. (83 kg.) en er dan dus NIET bij drinken (althans minimaal). Dit laatste maakt het overigens voor wat SWIM betreft als uitgaansdrug minder logisch, maar SWIM is van nature sowieso meer een thuisgebruiker.
En het gevoel...iets als XTC maar dan heel mellow. Is een downer en geen upper. Mijn advies: probeer het eerst eens rustig thuis, aangezien het (althans voor SWIM) toch wel een pure love-drug is. En wat dat betreft is het wel een echte aanrader!
.........niet dat ik dat zelf weet :wink: maar SWIM is er erg enthousiast over!

Atropa

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
wulpse onstuimigheid

Haha. :wink:

Een goede dikke dosage geeft een zalig warm en zeer onspannen gevoel in je spieren, met wat lichte tintelingen die naar de vingertoppen van je lichaam schieten. Het zicht van stevig aangeschoten zijn. Euforie en enthausiasme in je contact met mensen bij feesten/uitgaan (meer versterking eigen gevoel, geen opgeladen Xtc gelukkigheid). In intieme sfeer diepgaande gesprekken of glibberige seks. :hearteyes: Dansen gaat perfect als je eenmaal bezig bent, je moet wel zelf het iniatief nemen, je voelt geen energie/strak aansporend gevoel. Als je wilt slapen gaat dat als een blok. GHB geeft in alle opzichten en effecten bedwelming. Ook roekeloosheid is er. Maar geen agressiviteit, meer afnemende motoriek.

Ook wordt je gevoelig, als ervaren regelmatige gebruiker heb je soms moment dat je wat tranen laat.

Het is qua sensualiteit wat te vergelijken met XTC, als roes met dronken/stoned zijn en als waarneming en logica met wat ketamine/paddo's. ---> Bij een zware (over) dosering kan er wel vergelijkbare angst of verwarring zijn.)

Sgele™

Experimenterende gebruiker
Nou ik heb 4 ml in m'n tokes zitten, en ik voel werkelijk niets....
doe ik iets verkeerd?

Uitlegje?

Kwart over zes gegeten (weet niet of het er iets mee te maken heeft?)
half 9 2,5ml

Kwart voor tien omdat ik niks voelde...1,5 ml erbij, maar nog steeds helemaal niets...

DOe ik iets verkeerd? had ik niet moeten eten? mag ik er verder niks bij drinken? help? :grin:

Bovenaan