Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
Ik loop deze week de hele tijd geil te zijn oef , gaan mijn gedachten weer met me aan de haal ... PATS! geef ik mezelf mep in gezicht ; Hallo blijven we even bij t werk enzo

Ja ik sta hier als een klein kind met m’n hand omhoog nu he . Te springen ook nog. Alsof er nu ineens een juf met lieslaarzen aan mij de beurt gaat geven😂😂😂

Hebben jullie problemen met sex en drugs? Welke drugs geen probleem of welke drugs wel probleem!
Ketamine, geen probleem.
3mmc (voorheen andere uppers) wel probleem. Sex geen probleem, paar maand terug pas voor het eerst geneukt. Zou het soms wel graag wat langer vol kunnen houden maar mn vriendin vind het absoluut niet erg en zij komt ook aan haar trekken.
Komt vast met de tijd wel.

• Like
Waarderingen: L-6
moet over 6 uur op, klaar maken voor een privé feest/festival...
Wat lief dat je ook aan ons denkt! Bedankt voor de uitnodiging 😮😍
was niet de bedoeling vannacht maar goed, ik overleef het wel vanavond.
Nee soms loopt het zo hè… Ik heb een keer gehad dat ik niet per se door wilde halen, en van plan was nog 1 keer te masturberen voordat ik m’n benzo erbij zou pakken en te gaan slapen. En toen was het ineens bijna 12 uur ‘s middags de volgende dag, zonder slaap… ☹️
Ik vind dat zo zonde van m’n tijd, met stims doe ik dus alleen nog sporadisch masturberen (heb gelukkig ook geen sterke drang ofzo)

Terug
Bovenaan