Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 358 62,2%
  • Nee

Stemmen: 218 37,8%

• Totaal aantal stemmers
    576
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja zo gaat t vaak
Een deel van de naaktstrandje bezoekers vind dit niet leuk dat er sex recreanten komen OOK HETERO maar t is vaak wel zo. T blijft een taboe: sex en naaktrecratie. Helaas zijn er nudisten die extra preuts zijn hoe vreemd t ook klinkt en willen absoluut niet met sex geconfronteerd worden. IMO maakt het weinig uit want de meeste mensen denken toch wel dat het een grote orgie is op een naaktstrandje helaas
Bussloo is een bekend groot met velden voor families, deel voor hitsige hetero’s en apart veldje voor hitsige homo’s dus mooi verdeeld hoor ik van anderen. Als je wat zoekt kun je t vinden 😉
Ben er zelf nooit geweest maar ga t wel keer doen ooit heb er spannende verhalen over gehoord
Het blijft lastig want je kunt bekeurd worden en veel mensen zitten er niet op te wachten en dat is netjes uitgedrukt 😳

Lees hier maar eens
Naaktstrandje.nl
Ik begrijp het eigenlijk wel. Als je naakt wilt rondlopen hoef je toch niet ook te willen dat er her en der mensen om je heen seks hebben? Naaktheid staat niet gelijk aan seks hebben.

Als er aparte veldjes voor zijn snap ik het wel. :wink:

Knuffelpanda

Wijs gebruiker
Ik begrijp het eigenlijk wel. Als je naakt wilt rondlopen hoef je toch niet ook te willen dat er her en der mensen om je heen seks hebben? Naaktheid staat niet gelijk aan seks hebben.

Als er aparte veldjes voor zijn snap ik het wel. :wink:
Precies naakt zijn is voor veel mensen blijkbaar gelijk aan sex
In elk geval heel spannend een paar blote billen zien zucht 😁

Helaas zijn er nudisten die totaal doorslaan hierin en zelfs een knuffel of kus onacceptabel vinden.
Dit zijn uiteraard geen naturisten meer dat is iets geheel anders meer een levensstijl waarvan naakt zijn onderdeel is

transformated

Badass junkie
Is het nou echt zo nice met een sok?

Dacht altijd dat het een meme was.
Nee man met een sok doet het nog meer deugd. Soms is het zelf teveel als je echt bv. lange tijd niet meer hebt getrokken maar als je dan klaarkomt met de sok is het echt facking zalig. Voordeel is dat alleen je sok nat is. Me moeder heeft genoeg sokken opgeraapt die nog nat waren 😂

Don Draper

Bewuste gebruiker
Ik ben sinds kort single dus misschien ontkom ik er ook niet aan 😂

Durf niet eens m'n Tinder match te reageren zelfs. :'( daten is echt anders als je ouder bent dan in mijn tiener jaren. Jongere vrouwen willen ineens ook met me omgaan terwijl exact dezelfde vrouwen paar jaar geleden nog "te jong" voor me zouden zijn.

Zit in een rare fase om weer open te staan voor "iets" maar weet niet nog wat.

transformated

Badass junkie
Ik ben sinds kort single dus misschien ontkom ik er ook niet aan 😂

Durf niet eens m'n Tinder match te reageren zelfs. :'( daten is echt anders als je ouder bent dan in mijn tiener jaren. Jongere vrouwen willen ineens ook met me omgaan terwijl exact dezelfde vrouwen paar jaar geleden nog "te jong" voor me zouden zijn.

Zit in een rare fase om weer open te staan voor "iets" maar weet niet nog wat.
Ah ok. Heb tinder eens gebruikt maar nooit afgesproken ben nog maagd en wil het met de juiste doen.

Maar als je mastrubeert nog eens raad ik je die sok echt aan!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan