Het - godverdomme ik ben geil - topic ! + poll

Ben je nu geil ?

• Ja

Stemmen: 531 65,6%
  • Nee

Stemmen: 279 34,4%

• Totaal aantal stemmers
    810
Ja, maar ook bedroefd.

Had gisteren een date met een heel mooie man, een vriend van mij, (kontakt aanzwengelend om te zien of we later misschien een trio kunnen hebben met mijn Franse vriend)
maar hij is als de dood dat zijn Afrikaanse Moslim gemeenschap erachter zou komen dat hij van mannen houdt.

Op zich date hij wel gewoon met mannen (die gewoon uit zijn, zoals ik).

Denk niet dat ze hem iets aan zullen doen, maar hij verdient liefde in zijn leven en doordat hij zo leeft zoals hij leeft moet hij zonder doen en dat is héél verdrietig.

Dit is wat ik zoek:

“‘Ga nu maar naar boven’ zei hij plots, de rol aannemend waar ik al zo vaak van had gedroomd. ‘Maak je klaar, doe dat ene slipje aan, je weet wel, dat met die opening vanonder. En doe een blinddoek om. Ik kom binnen tien minuten, en dan wil ik dat je klaar zit op bed met je billen omhoog.’ Mijn adem stokte van opwinding terwijl ik gehoorzaam de trap opliep. Ik had overal kippenvel.”

Ik deed wat hij vroeg. Ik haalde het slipje met de opening uit de kast en deed een beha aan die mijn borsten bloot liet. Dan pakte ik de blinddoek en ging ik op mijn knieën zitten, mijn billen omhoog en naar de deur toegedraaid. Een paar minuten wachtte ik gespannen af. Ik spitste mijn oren om elk geluid op te kunnen vangen. Eindelijk hoorde ik voetstappen op de trap. Mijn hart klopte overuren. Wat ging er gebeuren? Een ding was zeker: nog heel even en ik zou zijn handen op mijn bijna naakte lichaam voelen.”

“Maar het waren niet zijn handen die ik voelde. Het was het zacht prikkelende getintel van het zweepje waarmee hij over mijn billen gleed. Ik sidderde. ‘Wat zie je er mooi uit’, zei Alex vol bewondering. ‘Wat zie je heerlijk uit, om op te eten.’ Een gilletje ontsnapte aan mijn lippen toen de zweep voor de eerste keer hard op mijn billen neerkwam. Meteen daarna voelde ik iets veel zachter, een pluimpje, over de zere plek strijken.”

“Zo ging het even door. Hard en dan weer zacht. Mijn lichaam werd door hem geleid, door hem bespeeld, pijn en genot wisselden elkaar af. Altijd wanneer ik op het punt stond om het uit te schreeuwen, ging hij over naar een bijna onverdraagbaar zacht gestreel, dat mij helemaal wild maakte.”

“Hij beval me om mij om te draaien. ‘Zodat ik je borsten kan zien.’ Hij verwende mijn tepels met de zweep, de pluim en zijn mond. Ik kreunde in extase. Plots voelde ik iets kouds rond mijn tepels, dat steeds harder werd aangespannen. Een tepelklem. Het deed een beetje pijn, maar de pijn was opwindend. Ik wou hem behagen. Ik wou het goed doen. En ik gaf me helemaal aan hem over.”

“Zijn handen dwaalden af naar mijn onderbuik. Inmiddels was ik zo nat, wilde ik hem zo graag, dat ik het bijna niet uithield. Wanneer zijn vingers mijn vulvalippen aanraakten, krulde mijn rug zich vol afwachting. Hij streelde mijn clitoris net zo lang tot ik hevig trillend klaarkwam. ‘Ga weer op je knieën zitten’, beval hij. ‘En doe waar je mondje voor dient’. Ik hoorde hoe hij zijn broek losgespte en zijn harde lid tegen mijn gezicht duwde. ‘Ja Meester,’ zei ik, en ik meende elk woord. ‘Met plezier.’”

“Ik nam zijn penis in mijn mond en begon hem gretig te verwennen met mijn tong. ‘Hou je handen achter je rug’, zei hij. Ik deed het. Al snel pakte hij mijn achterhoofd en begon hij het tempo waarop hij gepijpt wilde worden aan te geven. Ruw en hard en heerlijk.”

Nou ik gebruik echt alleen de Womanizer nog maar. Uitvinding van de eeuw dat😇
Twee weken geleden na dat feest thuis geen speciale nacht gehad omdat mn vriend niet mee was en geen pep had gehad.
Maar vanavond zijn we niet naar een feest maar wel aan de pep en is/wordt het wel weer een speciale nacht😇
Net de eerste ronde van 2.5 uur gehad🥰
Nou moet de Womanizer eerst weer opladen haha🙈😅

FB_IMG_1678292564596.jpg

Nou ik gebruik echt alleen de Womanizer nog maar. Uitvinding van de eeuw dat😇
Twee weken geleden na dat feest thuis geen speciale nacht gehad omdat mn vriend niet mee was en geen pep had gehad.
Maar vanavond zijn we niet naar een feest maar wel aan de pep en is/wordt het wel weer een speciale nacht😇
Net de eerste ronde van 2.5 uur gehad🥰
Nou moet de Womanizer eerst weer opladen haha🙈😅

Tijd dus voor een investering voor 2 dezelfde toys haha. 1 aan de oplader en de ander in gebruik. Zo kom je de nacht wel door 😜

Heb net sex gehad met drie verschillende heren in ongeveer een uur.

Toen ben ik op de trein gesprongen omdat ik niet de laatste trein uit Amsterdam wilde missen.

Ben echter nog lang niet uitgesekst. Vind ik, maar ik val om van de slaap.

Laatst bewerkt:
Ja alleen hij is €170 ofzo dus dat heb ik niet ff liggen helaas. Maar dat zou wel ideaal zijn.
Pff de echt goede speeltjes voor vrouwen zijn zo duur 😭. Mijn magic wand is van de week stuk gegaan maar fv een nieuwe bestellen voor 100,-
Groot fan maar jezus wat een uitgave hahaha

Pff de echt goede speeltjes voor vrouwen zijn zo duur 😭. Mijn magic wand is van de week stuk gegaan maar fv een nieuwe bestellen voor 100,-
Groot fan maar jezus wat een uitgave hahaha
Wij hebben zowat alle speeltjes liggen voor vrouwen, maar de favoriet is een opzetstukken van een paar euro voor op een electrische tandenborstel. 😅

Maakt die Xtc sex nog zoveel beter. 😍

Gister naar een feest in Amsterdam gefietst. 33 km van hier. Op de terugweg in het officiële cruisepark chemsex met een man die ik later al bleek te kennen. Hij had iets 3MM's genomen, ik had erectiepillen, poppers en verder nog een hele tas vol spiksplinternieuwe RC spullen bij me, waarvan we uiteindelijk a-D2PV en O-PCE hadden genomen. Alles was kletsnat en er was bijna niemand maar uiteindelijk hadden we een onverwacht heftig kwartet (buiten het verzopen park waar het eigenlijk niet mocht). Na een uur of drie later (en weer 33 km) thuis aangekomen te zijn geweest was er precies één uur over om te slapen voor de kerkgang. Ben nu net terug van de dienst.

Het is grappig hoe iets wat zo letterlijk 'in het water' leek te zijn gelopen toch zo verrassend en interessant (en geil, maar dat spreekt vanzelf) bleek te zijn.

Laatst bewerkt:
Gister naar een feest in Amsterdam gefietst. 33 km van hier. Op de terugweg in het officiële cruisepark chemsex met een man die ik later al bleek te kennen. Hij had iets 3MM's genomen, ik had erectiepillen, poppers en verder nog een hele tas vol spiksplinternieuwe RC spullen bij me, waarvan we uiteindelijk a-D2PV en O-PCE hadden genomen. Alles was kletsnat en er was bijna niemand maar uiteindelijk hadden we een onverwacht heftig kwartet (buiten het verzopen park waar het eigenlijk niet mocht). Na een uur of drie later (en weer 33 km) thuis aangekomen te zijn geweest was er precies één uur over om te slapen voor de kerkgang. Ben nu net terug van de dienst.

Het is grappig hoe iets wat zo letterlijk 'in het water' leek te zijn gelopen toch zo verrassend en interessant (en geil, maar dat spreekt vanzelf) bleek te zijn.
Slettertje ben jij 😘

Terug
Bovenaan