Hocus pocus pilatus pasIkke online maar ik doe niet mee. Zometeen pilates.
Ik wou dat ik nu high wasHocus pocus pilatus pas
Moge gezondheid met jou zijn.Ikke online maar ik doe niet mee. Zometeen pilates.
Doen alleen mannen dit?Stimfap 🎉🎉
Nee vrouwen ook hoorDoen alleen mannen dit?
Altijd graag! 😆Tips 3mmc binge, alleen. Chat me if tou want haha![]()
Lekker man!NEP aan het roken.
Als ik niet getrouwd was zou ik met je flirten
Trek ze.Weekend! 😍Stimfap time!
Geniet ervan! Lekker lekker!Weekend! 😍Stimfap time!
Geniet ervan! Lekker lekker!
Ik mag niet klagen, en daar?En wie hebben er allemaal grote lol vanavond hier? 😇
Nee, toevallig niet meer! Blij dat mn libido weer terugkomt!jullie zitten zeker niet aan antidepressiva?![]()
Ik had eigenlijk maar een klein beetje libido verlies... Maar ik had dan ook geen hoge dosering..dus jij hebt daar ook ervaring mee? En was het na het stoppen van de AD snel weer hersteld?
Ik ben er, gek genoeg, een beetje aan gewend. Even de spanning erui fappen is er bijna nooit meer bij
hopelijk kan ik over niet te lange tijd zonder de AD, ben benieuwd! :-
Zeg dat welWat is dat 2mmc toch een bijzonder goedje ... hoe kan een lichaam al die spanning handelen zeg...🤷🏼
niet normaal, klap ook haast uit elkaarWat is dat 2mmc toch een bijzonder goedje ... hoe kan een lichaam al die spanning handelen zeg...🤷🏼
danoontje is ook wel lekkermisschien moet ik dat dan maar eens proberen
Niet goed.Wat is dat 2mmc toch een bijzonder goedje ... hoe kan een lichaam al die spanning handelen zeg...🤷🏼
Maar dat bent je wel 🤣Wil hier niet de buzzkill zijn
Misschien, maar DF is nog steeds een drugs forum dat ook veilig gebruik promoot en waarschuwt voor verslaving en stimfappen heeft nou eenmaal een enorm verslavingspotentieel waar levens door verwoest worden.Maar dat bent je wel 🤣
Idd maar neemt niet weg dat het eens leuk kan zijn… met mate.. zoals met alles denk ik dan?Misschien, maar DF is nog steeds een drugs forum dat ook veilig gebruik promoot en waarschuwt voor verslaving en stimfappen heeft nou eenmaal een enorm verslavingspotentieel waar levens door verwoest worden.
Als er dan soms zo heel luchtig over gedaan wordt en ik lees dat sommigen letterlijk overwegen het te proberen door wat ze hier lezen, begint het toch wat te kriebelen om ook de andere kant even te belichten. Dan is het toch even gezegd.
Als dat kan wellicht, maar sommigen (meer dan sommigen vermoed ik) kunnen dat niet.Idd maar neemt niet weg dat het eens leuk kan zijn… met mate.. zoals met alles denk ik dan?
Niemand ontkent dat het leuk is, het probleem is dat het te leuk is. Zelfs als je mate kan houden (en dat is moeilijk — juich niet te vroeg als het even goed gaat, in het begin gaat het altijd goed) vergroot je met die uitspattingen je plezier in het dagelijks leven niet. In tegendeel zelfs, na die pieken van stimfappen en chemseks voelen dagelijkse geneugten vaak een stuk minder bevredigend, in ieder geval een tijdje. Je brein verlies echt even de gevoeligheid voor eenvoudige pleziertjes en dat is gewoon zonde.Idd maar neemt niet weg dat het eens leuk kan zijn… met mate.. zoals met alles denk ik dan?