Van je Nick krijg ik een grijns op me gezicht ,gebruik je ook duracell ?Ow fuck, het is weer eens zo ver 😇🤣
Ik kan het woord geil niet meer horen momenteel 🫡🫡🤣🤣
Ben nu nog aan het bekomen van deze nacht. 🤣Je komt wel aan je trekken op vakantie![]()
Ben nu nog aan het bekomen van deze nacht. 🤣
Eentje met 3mmc. Na 2,5 jaar geen 3mmc gehad te hebben. 😆Wat voor een nacht was het dan?![]()
Lekker spul voor een avondje samen 🤩Eentje met 3mmc. Na 2,5 jaar geen 3mmc gehad te hebben. 😆
Whahaha mn vriend heeft berdacht om een plantenspuit te vullen met Malibu en dan op zijn lul te spuiten als ik pijp, lekker smaakje zo🤣🤣🤣
Probeer een keer velgenreiniger, zijn jouw tanden gebleekt en heeft hij een stralende dop hahaWhahaha mn vriend heeft berdacht om een plantenspuit te vullen met Malibu en dan op zijn lul te spuiten als ik pijp, lekker smaakje zo🤣🤣🤣
Probeer een keer velgenreiniger, zijn jouw tanden gebleekt en heeft hij een stralende dop haha
Bewaren als glijmiddelHaha nou hun had eerst niet goed omgespoeld dus eerst zeepsop in mond🤮
Whahaha mn vriend heeft berdacht om een plantenspuit te vullen met Malibu en dan op zijn lul te spuiten als ik pijp, lekker smaakje zo🤣🤣🤣
Haha nou hun had eerst niet goed omgespoeld dus eerst zeepsop in mond🤮