Het 'ik zit thuis en heb xtc op' topic

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ja nu vraag ik me dus alleen af hoe ver je in dit subforum hebt moeten terugzoeken om dit topic te vinden... Dagje niks te doen gehad? :tongueout:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Ja nu vraag ik me dus alleen af hoe ver je in dit subforum hebt moeten terugzoeken om dit topic te vinden... Dagje niks te doen gehad? :tongueout:

Vroeg me net hetzelfde af, ik heb al moeite met een topic van 2 maand geleden terug te vinden laat staan eentje van 6 jaar terug :grin:

HoneyC

Belezen gebruiker
Tekzor668 zei:
MusicIsLife zei:

Vroeg me net hetzelfde af, ik heb al moeite met een topic van 2 maand geleden terug te vinden laat staan eentje van 6 jaar terug :grin:

Ehm nee hahaha, had wat opgezocht rechtsboven. En toen kwam deze topic ineens tevoorschijn..

biytc

Newbie
XTC is imo toch echt niks om alleen te doen. Thuis met vrienden ok, maar helemaal alleen niet. Heb het zelf ook al gedaan en ja, als je genoeg neemt, gaat de tijd wel vooruit, maar indien het beetje is, word je op je ééntje al snel moe hoor.

Bovenaan